Czarna jak ………….?

Czarna jak z nałogiem? palisz? aha miałaś przysłać swoje zdjęcie Ewy przyszło mnóstwo dzięki, mój maly gapił się ostro oj oj coś z tego będzie.

Ania i mały Michaś.

1 odpowiedzi na pytanie: Czarna jak ………….?

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: Czarna jak…….?

haha…moze ich zeswatamy?????????
jest mi wsyd….. Ale pale… Nie dlalam rady do tego klotnie z moim…ewa zabkuje… Nerwy itp…wiec pale…. Ale zamierzam isc na komputerowe pozbywanie sie nalogu fajnie brzmy nie???
moje zdiecia sa…. Ale na kliszy nie wywolane….pozostaje wywolac…..zeskanowac i wkleic na strone

doiszly do Ciebie??? tylko do Ciebie bo inne mi wracaly i zrobilam strone….[Zobacz stronę] adres bo za niedlugo dokleje tam moje zdiecie;-)))
wczoraj padl mi system…..i wlazilam z kata w kat….jaoks nie moge bez tego forum ;-)))

ASIA MAMA EWY

Znasz odpowiedź na pytanie: Czarna jak ………….?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
do pluto
Julka wczoraj padl mi system....xp jest do dupy;-)))) ale zmierzam do tego ze musialm wgrac nowy i...potracilam wszytkie dane... A Ty masz moj numer gg;-)))))))) jak bys mogla mi
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
dzienna drzemka
od kiedy dziecko odzwyczaic od poranej drzemki???moja coraz mniej chetnie zasypia rano...po poludniu za to spi jak zabita dwie godziny moze juz czas na jeedno spanko? ASIA MAMA
Czytaj dalej