CZAS NA NASZA KOMKOMCIE :-)

Dziewczyny przyznam sie ze juz od jakiegos czasu nosilam sie z zamiarem napisania tego posciku 🙂 Juz kilkakrotnie zagladam na wykresik naszej Komkomci i wrecz nie moge sie oprzec wrazeniu ze bedziemy mieli kolejna marcoweczke :-)))) Komkomciu jesli przeczytasz ten posick to wiedz ze z calego serca Ci tego zycze – twoje temperaturki sa nader imponujace. Sle do Ciebie moc fluidkow, zaciskam kciuki najmocniej jak tylko moge, chucham, dmucham i nie wiem co jeszcze zeby sie okazalo ze mam racje :-)) A Was dziewczyny prosze o dodatkowy doping 🙂
tak wiec zaciskajmy kciuki :-)))

Melanie temp

8 odpowiedzi na pytanie: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE :-)

riiba Dodane ponad rok temu,

Re: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE 🙂

Zaciskam i chucham:)

Marysia zwana riibą

katrin Dodane ponad rok temu,

Re: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE 🙂

mocno mocno ściskam oby się udało
katrin

banaska Dodane ponad rok temu,

Re: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE 🙂

dołączam się i ja z moim dzidziusiem. Przysyłamy mnóstwo fluidków……….(fluidki fluidki fluidki);-))))) Pozdrawiam gorąco co by nas marcówek było jak najwięcej.

agahh Dodane ponad rok temu,

Re: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE 🙂

tak,tak i ja sledze wykresik. Trzymam kciuki Kokomkoma!!!!!!!!!!!!!!!:)

komkoma Dodane ponad rok temu,

Re: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE 🙂

Ojej, dzieki Wam dziewczyny, a szczegolne dzieki Tobie Melanie, juz jakis czas czuje od Ciebie pozytywne wibracje. Bardzo bym chciala, zeby sie udalo i zebym zostala marcoweczka. A moja chrzestna to by chyba oszalala ze szczescia, ze bylaby Rybka. W zeszlym roku tez miala byc, ale moze co sie odwlecze, to nie uciecze, jak myslicie?

Jeszcze raz dzieki, to bardzo mile, jeszcze nikt nie trzymal za mnie kciukow na forum tak oficjlanie 🙂

[Zobacz stronę]

melanie Dodane ponad rok temu,

Re: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE 🙂

Komkomciu badz dobrej mysli – tak jak pisalam z calych sil zaciskam kciuki – naprawde Twoj wykresik jest bardzo obiecujacy 🙂 Nawet nie wiesz jak bardzo bym sie cieszyla gdybys dolaczyla do marcoweczek 🙂 Modle sie za to 🙂 Zreszta dziewczyny ostatnio skladam modly za was wszystkie 🙂 Jeszcze raz sle fluidki – oby okazaly sie szczesliwe dla kazdej z was :-))
buziaki

Melanie [Zobacz stronę]

ewike Dodane ponad rok temu,

Re: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE 🙂

Trzymam bardzo, bardzo mocno kciuki !!!

Ewike
[Zobacz stronę]

gacka Dodane ponad rok temu,

Re: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE 🙂

JA TRZYMAM WYJĄTKOWO MOCNO – Z CAŁYCH SIŁ I Z CAŁEGO SERCA. MAM SIĘ ZA CO KOMKOMCI ODWDZIĘCZYĆ, CO NINIEJSZYM CZYNIĘ.

TRZYMAM BARDZO MOCNO!!!!!

DUŻA BUŹKA

GACKA

Znasz odpowiedź na pytanie: CZAS NA NASZA KOMKOMCIE :-)

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Mam doły :(((
Wcale sie nie ciesze że sie obroniłam. Zawsze miałam alibi że mam studia więc nie pracuje, studia i dziecko. Teraz mam dziecko i nic wiecej, moi znajomi ze studiów szukają pracy,
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Mam zaparcie od 5 dni!! Nic nie pomaga!
Brzuch zaczyna mnie boleć! Od gina dostałam Lactulozum, od chirurga czopki Bisacodyl, bo zawiodły metody naturalne, ale te leki, mimo iż są bardzo silne i budzą przerażenie w aptece, także
Czytaj dalej