CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

!!!!!!! CZERWCÓWKI 2004 !!!!!!

Na pierwszym i honorowym miejscu nasz czerwcówkowy symbol

Wielkanoc minęła, a wszelkie zajączki pokicały w siną dal
Wiosna „naparza” pełną parą a przyroda budzi się do życia
Nam tymczasem brzuchy wraz z zawartościami rosną i coraz większymi krokami zmierzamy ku szczęśliwemu zakończeniu i zarazem początkowi wszystkiego

28 chłopczyków
23 dziewczynek

1. marga (31.05.2004), CÓRECZKA Pola
2. Agentka03 (1.06.2004), Warszawa, CÓRECZKA Gabrysia
3. majarzeszow (1.06.2004, GG 379287), Rzeszów SYNEK Piotr/Adam/Antoś
4. Gosia26 (1.06.2004), Białystok, CÓRECZKA
5. truskawka25 (1.06.2004), woj. świętokrzyskie SYNEK Maciej
6. Iwona_m (1.06.2004, GG 4993012), SYNEK
7. Alicja23 (2.06.2004, GG 2703086), k/Krakowa, SYNEK
8. Misia26 (3.06.2004)
9. Renrud (3.06.2004, GG 4801140)
10. SUNNYANN (3.06.2004), Miami, (Pauline/Steven)
11. Kraan (4.06.2004), SYNEK Jerzy
12. Moniek (5.06.2004, GG 2662381), Jelenia Góra, SYNEK Antoś
13. Kićka (5.06.2004), SYNEK Oskar
14. Młoda (5.06.2004), łódzkie, SYNEK Mateusz
15. Daga_j23 (5.06.2004), Olkusz
16. Z_kasia1 (6.06.2004), woj. mazowieckie, CÓRECZKA Zosia
17. Szyper (6.06.2004)
18. viki7 (6.06.2004)
19. AAga (7.06.2004)
20. anetek (7.06.2004) CÓRECZKA Amelia
21. Lilka26 (8.06.2004)
22. Komkoma (8.06.2004, GG 2449313)
23. Daanti (8.06.2004)
24. Gusia2004 (8.06.2004, GG 4035578), Zielona Góra, SYNEK Oskar
25. Cymki (8.06.2004), CÓRECZKA
26. annastys (9.06.2004)
27. Bubulina – Kasia (9.06.2004 GG 4447698), Warszawa, CÓRECZKA
28. dididi (10.06.2004)
29. AniaiDzidzius (10.06.2004), CÓRECZKA Izabela
30. Kijaneczka (10.06.2004, GG 2835912), CÓRECZKA
31. Andzia77 (10.06.2004), SYNEK Kubuś
32. Patik (11.06.2004), CÓRECZKA
33. magdaa (11.06.2004, GG2355419), Szczecin, SYNEK Mateusz/Jakub/Bartuś
34. stonoga (11.06.2004), SYNEK Maciuś
35. Ikamona (12.06.2004, GG 5219823), SYNEK
36. Beasia (12.06.2004), CÓRECZKA Ania
37. Skate130 (12.06.2004), Łódź, SYNEK Alexander
38. Timbo (12.06.2004), Łódź, CÓRECZKA Oliwka
39. Lea2002 (13.06.2004, GG 3386392), Kraków, SYNEK Filip
40. Gaba1 (13.06.2004), Kraków, SYNEK Wojtuś
41. Kata (13.06.2004, GG 4074075), Lublin, SYNEK Dorian
42. Megan1976 (13.06.2004, GG 3458538), Zielona Góra, SYNEK
43. Nucha (14.06.2004)
44. alex100 (15.06.2004, GG 4125335), Katowice, SYNEK
45. Babe (15.06.2004)
46. GosiaTop (16.06.2004, GG 5205284), Szczecin, CÓRECZKA Michalinka
47. Asinka (17.06.2004), Wrocław
48. ganesz – Magda (17.06.2004)
49. Aneta76 (17.06.2004, GG 2002962), Wrocław
50. KasiaNJ (17.06.2004) SYNEK
51. Lilianka (18.06.2004 GG 5784320), Radom SYNEK Mikołaj
52. Delfin (18.06.2004), CÓRECZKA Kaja Julia
53. justa26 (19.06.2004), SYNEK Marcin
54. Kas28 (19.06.2004, GG2960692), Szczecin
55. BeeDee (19.06.2004)
56. Pilek (19.06.2004), Warszawa, Dominisia/Piotruś
57. deneb – Paulina(20.06.2004), (Hania/Sylwia lub Maciej/Tomasz)
58. DeeDee (20.06.2004), Jelenia Góra, (Ludwiczek/Oliwia)
59. Agnieszka81 (23.06.2004), woj. podkarpackie SYNEK Kamil
60. AnnaW (23.06.2004)
61. Mamaorzeszka (23.06.2004, GG 4624496), Kraków, CÓRECZKA Ania Izabela
62. Skibka (24.06.2004)
63. yessa (24.06.2004, GG 522707), Łódź, SYNEK Bartoszek
64. BABE – Monika (24.06.2004), Wrocław
65. Sreberko (25.06.2004, GG 4853122), Szczecin, CÓRECZKA Wiktoria
66. Dorula (25.06.2004), Wrocław, CÓRECZKA Oleńka
67. Rymunia (25.06.2004, GG 3396974), k/Lublina, SYNEK
68. Julkaa (25.06.2004), (Łukasz/Basia)
69. Nowinka (26.06.2004)
70. Pacia (26.06.2004), CÓRECZKA
71. Agness22 (26.06.2004), Chicago, CÓRECZKA Nicole
72. Lettka (26.06.2004, GG 6280652), Poznań,SYNEK Kacperek
73. olik (26.06.2004 GG 4456760), Opole, (Kamila/Kamil)
74. Reni30 (27.06.2004)
75. Ewa77 (27.06.2004)
76. NaszeDziecko (27.06.2004) (Róża/Michał)
77. Baś (28.06.2004), CÓRECZKA Julia
78. Yagularka (28.06.2004)
79. Apolosia (28.06.2004), Poznań/Warszawa, DWIE CÓRECZKI
80. Dalen (28.06.2004), Warszawa
81. _slonko_ (29.06.2004), Bydgoszcz, CÓRECZKA Weronika
82. Kasiull (30.06.2004)
83. Iwi78 (30.06.2004), SYNEK
84. Betsi (30.06-1.07.2004), Warszawa, SYNEK Dawidek

Witamy nową czerwcówkę KasięNJ z synkiem

Wreszcie jakaś dobra wiadomość – w ramach miłej niespodzianki zagadała dziś do mnie Majeczka na gg , oto słówko od niej:

Dziewczyny !
Serdecznie Wam dziekuje za te niezliczone SMS-y, które dochodzily do mojego szpitalnego lozka. Każdy z nich był dla mnie wielkim wsparciem. A sytuacja nie była i dalej kolorowa nie jest  Najpierw miałam skrocona szyjke, teraz już mam ją całkowicie zgladzona (czytaj: nie posiadam takiego czegos jak szyjka macicy), w dodatku rozwarcie 2 palce. Były chwile zalamania, ale co chwila przychodzil jakis smsik, który dodawal sil i kazal się nie poddawac. W szpitalu spędziłam 18 dni, w tym swieta wielkanocne. Ale cala sytuacja ma tez dobre strony: poznalam dobrze szpital (czesc badan KTG miałam na sali porodowej przy rodzących), znam kazda polozna, każdy zakamarek oddzialu patologii i poloznictwa. Teraz już wróciłam do domku i co tydzień mam jeździć na oddzial na kontrole i może donosze moja dzidzie do konca. Jeszcze raz serdecznie DZIEKUJE za wsparcie.
Majarzeszow.

Wybaczcie ale myli mi się liczba chłopców i dziewczynek ciągle, więc dla pewności policzcie sobie też same

Mam nadzieję że widać nowe obrazki i że zdołacie wejść na forum i listę, pozdrowionka
Kasia

majarzeszow i tymczasowo Kata vel Czerwiec2004

196 odpowiedzi na pytanie: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

kata Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

no, udało mi się zamieścić listę, i nawet obrazki widać, ale jestem wytrwałą , ihih, mam nadzieję że Wam się podoba moje drogie. Bardzo proszę wszelkie info do aktualizacji zamieszczać jako odpiwedź bezpośrednio na listę, bo wtedy mi przychodzi na pocztę i jak nie moge otworzyć forum to mam możliwość uaktualnić listę, oby nasze biedne forum wkrótce wróciło do zwykłych obrotów

pozdrawiam

Kasia i Dorianek co kopie bez opamiętania

13.06

majarzeszow Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

to i ja korzystam, ze forum jakos szybciej chodzi. witam sie z wami po prawie 3 tygodniowej przerwie spowodowanej szpitalem. zaczynam dochodzic do siebie, jestem pokluta jak narkoman 🙂 na wadze juz 64 kg hihihiih. ciuszki zaczynaja sie prac i prasowac. szyjki nie mam, za to mam 2 palcowe rozwarcie. musze sie liczyc z tym, ze bede….. kwietniowka. ale moze tak zle nie bedzie. co tydzien mam odwiedzac szpitalisko. i jakos ciagnac dalej….
malenstwo okrutnie mnie bije, ale w koncu tak na to czekalam 🙂
pozdrawiam wszystkie truskawy !

ps. w szpitalu mialam pizamke z truskawa na przodzie oraz zel pod prysznic truskawkowy (kids z avonu)

MAJA

Maja +

ellenka25 Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

ech… ale Was duuuuużo
lubię do Was zaglądać i trzymam za Was wszystkie kciuki
czerwiec już coraz blizej trzymajcie się więc cieplutko!!!!

a juz wkrótce…
pozdrowienia od byłej czerwcówki

Ola z Natalią- 2.06.2003

kata Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

hej, śłiczna ta Twoja niunia , faktycznie że nas całkeim dużo się zrobiło hihih, dziekujemy za kciuki i pozdrowionka i buziaczki dla Natalki

Kasai i Dorianek zajęty udowadnianiem że ma kończyny zdolne do wymierzania ciosów

13.06

beasia Dodane ponad rok temu,

witaj Majeczko :-)))

Witaj MAjeczko z powrotem wśród nas. Cieszę się bardzo, że wróciłaś do domku, zawsze to milej niż w szpitalu (ale przynajmniej wszystko masz już tam oblukoane). Trzymam mocno kciuki, żebyś wytrwała w ciąży jak najdłużej-do maja (Maja do maja
Pozdrawioam gorąco!
BASIA

aaga Dodane ponad rok temu,

WRESZCIE!!!

Cześć dziewczyny!
Nie pamietam juz, od kiedy to trwa, ale przechodze niesamowite katusze psychiczne, wchodzac na Forum, po czym szybko rezygnuje. Wydawało mi się do tej pory, że należę do osób raczej cierpliwych, ale tutaj cierpliwości najwyraźniej mi brakuje…:-((( Nie orientujecie się przypadkiem, co to sie dzieje? Moze ktoras ma jakies nowsze info od moich. Smoki pisala mi wczesniej, ze oplaty za forum bylyby tak wysokie, ze nie ma sensu ich wprowadzac. Ale przyszlo mi do glowy, ze z internetu tez nie korzystamy za darmo!!!
To tyle narzekan…
Napisze, ze brzusio mam coooraz wiekszy, na wadze juz ok.15 kg do przodu(!!!), jest mi ciezko – ufff… Na ostatniej wizycie lekarz wykryl jakies zmiekaczanie sie szyjki – cos zaczyna sie dziac… Mam brac nospe i scopolan, no i sie oszczedzac maksymalnie…
Robilam tez toxo – tym razem IgM (IgG na pocz. wynosilo 9). Wynik IgM – ujemny!
Powolutku zabieramy sie za pokoik dla dzidziusia. W weekend majowy szykuje sie chyba jakies malowanko. Dopiero pozniej zwieziemy lozeczko. No i po tym wszystkim, powolutku zabiore sie za pranie ciuszkow, reszte zakupow, koncowe przygotowania… Nie moge sie doczekac tego czerwca i jednoczesnie baaardzo sie boje… Jak to bedzie? Swiat stanie chyba na glowie. Ale wreszczie bede mogla przytulic to malenstwo. Tak zazdroszcze mezowi, ze moze calowac brzuszek…
Ciesze sie, Maju, ze juz jestes z nami i trzymam mocno za Was kciuki – obys miala tego dzidziusia w brzuszku jak najdluzej – w pozytywnym znaczeniu tego wyrazenia:-). Apolosia nadal, bidulka lezy. Wczoraj mi pisala, ze tak juz chyba do porodu i oby chociaz jeszcze 3 tygodnie… Nie daje sie, jak moze. Pozdrawia Was serdecznie i bardzo teskni.

Pozdrawiam serdecznie.
Aga i Ktos(7.06.04)

aaga Dodane ponad rok temu,

WRESZCIE!!!

Cześć dziewczyny!
Nie pamietam juz, od kiedy to trwa, ale przechodze niesamowite katusze psychiczne, wchodzac na Forum, po czym szybko rezygnuje. Wydawało mi się do tej pory, że należę do osób raczej cierpliwych, ale tutaj cierpliwości najwyraźniej mi brakuje…:-((( Nie orientujecie się przypadkiem, co to sie dzieje? Moze ktoras ma jakies nowsze info od moich. Smoki pisala mi wczesniej, ze oplaty za forum bylyby tak wysokie, ze nie ma sensu ich wprowadzac. Ale przyszlo mi do glowy, ze z internetu tez nie korzystamy za darmo!!!
To tyle narzekan…
Napisze, ze brzusio mam coooraz wiekszy, na wadze juz ok.15 kg do przodu(!!!), jest mi ciezko – ufff… Na ostatniej wizycie lekarz wykryl jakies zmiekaczanie sie szyjki – cos zaczyna sie dziac… Mam brac nospe i scopolan, no i sie oszczedzac maksymalnie…
Robilam tez toxo – tym razem IgM (IgG na pocz. wynosilo 9). Wynik IgM – ujemny!
Powolutku zabieramy sie za pokoik dla dzidziusia. W weekend majowy szykuje sie chyba jakies malowanko. Dopiero pozniej zwieziemy lozeczko. No i po tym wszystkim, powolutku zabiore sie za pranie ciuszkow, reszte zakupow, koncowe przygotowania… Nie moge sie doczekac tego czerwca i jednoczesnie baaardzo sie boje… Jak to bedzie? Swiat stanie chyba na glowie. Ale wreszczie bede mogla przytulic to malenstwo. Tak zazdroszcze mezowi, ze moze calowac brzuszek…
Ciesze sie, Maju, ze juz jestes z nami i trzymam mocno za Was kciuki – obys miala tego dzidziusia w brzuszku jak najdluzej – w pozytywnym znaczeniu tego wyrazenia:-). Apolosia nadal, bidulka lezy. Wczoraj mi pisala, ze tak juz chyba do porodu i oby chociaz jeszcze 3 tygodnie… Nie daje sie, jak moze. Pozdrawia Was serdecznie i bardzo teskni.

Pozdrawiam serdecznie.
Aga i Ktos(7.06.04)

beasia Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

No i mamy przewagę chłopaczków wśród naszych czerwcowych dzieciaczków , co mnie bardzo dziwi powiem szczerze, bo wśród dzieci moich znajomych zdecydowanie dominują kobitki , wszystkim dokoła rodzą się same babeczki. Ja zresztą też prawdopodobnie bedę miała córeczkę…
Wczoraj po raz pierwszy ekspedientka w sklepie mnie “dobiła” tekstem:”a pani to chyba już zaraz rodzi”(a jestem w 32 tyg.), a ja na to “no jeszcze troszkę-prawie za 2 m-ce” i kobietę zamurowało…. A mnie podłamało-wiem że brzusio mam nienajmniejsze, ale czy aż takie wielkie??? Niedługo chyba przestanę wychodzić do ludzi.
Ciągle dopisuje mi apetyt, 15 kg na plusie, brzuszek ok. 104 cm, biegam bardzo często do kibelka (czy Wy też tak macie??) no i zdecydowanie szybciej sie męczę… Ciężko mi z tym brzuszkiem już…. A jak z Waszymi brzuszkami i samopoczuciem?
Pozdrawiam wszystkie mamunie czerwcowe (i nietylko czerwcowe)
Basia

kata Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

hihi, ja sama z moim źrebaczkiem nieźle namieszałam w statystykach, ale to i tak jeszcze do końca nie przesądzone, jednak na razie uznaję go za chłopca , ja jestem wielkim, majestatycznym, monumentalnych brzuchaczem, wczoraj jak tylko wturlałam się do autobusu, zerwała się jakaś młoda kobieta i ustąpiła mi miejsca, już drugi raz mi się tak zadarza bo zawsze na szczescie trafiam na wolne miejsce. Nie przejmuj się takimi fajnymi paniami, niech sobie ględzą co chcą. Ja przytyłam może 10 kilo, ostatnio obwód był niezmiennie 110 cm, ale mam wrażenie że urósł może w górę ten bębenek. U mnie kondycja cielesna poniżej zera, a psychicznie….spooooko. Ciężko mi na ciele, mały kopie jak oszalały cały czas: w dzień, w nocy, o świicie, teraz….ale nic to, niech grzmoci

pozdrawiamy

Kasia i Dorianek (hihi Edgar Jr.)

13.06

truskawka25 Dodane ponad rok temu,

Re: Co nowego u mnie?

Jakoś ten czas leci, ale mogłoby trochę szybciej. Kondycji nie mam aż takiej złej jak Wy tutaj piszecie. Wczoraj cały dzień byłam w drodze (ok 400 km) i co dziwne dopiero wieczorem jak się położyłam na łóżku poczułam zmęczenie. Waga prawie na plusie 14 kg, a w pasie 105 cm. Po ostatnim USG trochę zmieniłam dietę, ze względu na dzidziusia, bo sie okazało że jest za wąski w brzuszku. Z niecierpliwościa czekam na USG kontrolne, które mam za równy tydzień. Mały kopie, ale najczęściej to wali w nocy i podwieczór. Ogólnie jakoś leci.
Pozdrawiam Maję, która jest już wśród nas. Witam i trzymaj sie mocno.
Anita i czerwcowy Maciuś

aaga Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Moze Cie troszke pociesze, ze ja z takimi sytuacjami spotykam sie od dawna, chociaz tez do chwili obecnej na wadze przybylo mi 15 kg, zas w miejscu, gdzie kiedys byla talia, mam ok. 103-104 cm :-))). Staram sie nic sobie z tego nie robic i mysle – jakie te baby glupie… Pewnie im zal, bo to juz za nimi… Najgorzej to mnie wkurza, jak na ulicy ktos bezczelnie wlepia galy w moj brzuch. Mam ochote zatrzymac sie i cos niemilego rzec, ale po co sie narazac na nerwy? Tak samo w kolejce – wole spokojnie sobie postac, albo, jezeli jest mozliwosc – posiedziec, niz narazac sie na jakies glupie pogrozki ze strony starych oschlych bab – tak mi sie niestety raz zdarzylo, gdy pan ochroniarz na poczcie podprowadzil mnie do okienka bez kolejki… Tak to juz jest. Nie przejmuj sie wiec zadnymi uwagami i badz zapatrzona w swoj stan, jakby byl pepkiem swiata. To juz tak niedlugo.
Ja tez niesamowicie sie mecze. Przed poludniem wprost nie nadaje sie do zycia. No i rowniez latam do kibelka duuuzo czesciej, co niestety, odbija sie na rachunkach za wode…:-)

Pozdrawiam serdecznie.
Aga i Ktos(7.06.04)

beasia Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Mnie to jeszcze dodatkowo dobija fakt, ze siostra moja która też jest w ciąży (obecnie 28 tydz.) jest o wiele chudsza niż ja miesiąc temu, a jestesmy tej samej budowy… Ona do tej pory przytyła 8 kg – ja jak już wspomniałam 15 kg…. Dzisiaj sobie zmierzyłyśmy brzuchy-ona ma 10 cm mniejszy…. I ciągle słyszę od niej, rodziców, znajomych-ale ty masz brzuch wielki grubasie…. Na początku nawet mnie to bawiło, ale powoli zaczyna już denerwować!!! A jak przychodzi co do czego, to nikt mnie oczywiście w sklepie czy na poczcie nie puści bez kolejki…. Takie życie dzisiejszej ciężarówki.
Pocieszam się, że Kata ma brzusio większe ode mnie

lettka Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Cześć Laski,

U mnie bez zmian, leżę, biorę fenoterol, izoptin, relanium, hemofer, maternę, czyli pół apteki, moja szyjka zastopowała ma 0.5 cm i ostatnio (odkąd zaczęłam brać fenoterol) się nie skraca, ma też rozwarcie na opuszek, więc zbyt ciekawie nie jest. Leżę plackiem i odliczam dni, ciekawa jestem ile waży mój mały – ostatnie usg miałam w 25 tyg – 684g ale od tego czasu pewnie dużo urósł – zresztą czuję to, kiedy obija moje żeberka :). Na plusie mam 11 kg ale brzuch mam mały (porównując do Was) – 94 cm.

Pozdrawiam Was wszystkie

Letka&Kacper

beasia Dodane ponad rok temu,

Pozdrowienia od Apolosi!!!!

Dziewczyny!
Chciałam Was pozdrowić wszystkie od naszej kochanej Apolosi. Leży już 3 tyg. w szpitalu, nadal ma skurcze, ale poza tym ok. W niedzielę kończy 30 tydzień i modli się o choćby 2 następne. Mam nadzieję, że uda jej się wytrwać jak najdłużej!!! Trzymajmy za nią mocno kciuki i wspierajmy smsami!!!!

betsi Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Ja mam to samo w sklepie co Ty, już chodzic do niego mi się nie chce…”ale wielki brzuchol!”, a niby co miałabym chyda być na początku 30 tyg? Ale to chyba z zazdrości!
Co do sympatycznych pań, to jak tydzień temu byłam na zakupach to młody chłopak podbiegł aby otworzyć mi drzwi, a stara kwoka która stała w pobliżu spojrzała się ze zgrozą w oczach, jakby chciała powiedzieć “jak sobie brzuch zrobiła, to niech sobie sama radzi”. Wracajac autobusem gdzie dominowały panie 40-50 lat, nikt mi nie ustąpił miejsca. Na szczęście radzę sobie świetnie, brzuszek zaczyna mi przeszkadzać jak muszę sobie łydki wytrzeć wychodząc z kąpieli, tak poza tym to robię wszystko i nie potrzebuję pomocy innych. Cały dzień jestem sama i jakbym czekała na gwiazdkę z nieba to chyba leżałabym przez cały dzień i czekałabym… A tak, w święta cała rodzina się jeszcze zwaliła mi na głowę i musiałam ugościć 12 osób na obiadku z kolacją. Moja “kochana” teściowa chcąc być miła i patrząc z taką uwagą na mój brzuszek powiedziała “no nareszcie tyjesz, zobaczysz to dopiero początek, po ciąży jeszcze sporo przytyjesz”. To była odpowiedz na to że już przytyłam 13 kg. Ludzie to potrafią pocieszyć.

ps. Fajnie że forum troszeczkę szybciej działa, przynajmniej teraz.

Betsi i wyśniony chłopczyk 30.06.-1.07.04

kata Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Wiesz co, a ja mam gdzieś te oschłe baby czy babiny, w końcu jesteśmy teraz w najcięższych tygodniach i ja przez te tygodnie na pewno nie zamierzam wystawać w żadnych kolejkach, choćby się całe stado ludzi burzyło na to – nic mnie to nie obchodzi. To samo w autobusach czy gdziekolwiek. Zwłąszcza że już jak tylko z domu wychodzę to mam brzuch jak kamień i w takim stanie stać w żadnych kolejkach nie będę, no w jednej będę, do przychodni przyszpitalnej w poniedziałek do mojego gina, ale tam przynajmiej usiądę. Chociaż innym razem nawet mnie chciały dziewczyny nie w ciąży z własnej woli przepuścić, ale poczekałam.

OSCHŁYM WREDNYM LUDZIOM I STANIU W KOLEJKACH MÓWIMY ZDECYDOWANE NIE!!!!

13.06

kata Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

hihihihihi, o ty wredoto jedna, buachacahcha, ja owszem, chodzę jak monument hihihi, zarówno mój brzuchol jak i jego kopiąca zawartość jest XXXXXXL, hihi, i jak już wspomniałąm – ludzie się zrywają na mój widok w autobusie (dwa razy się zerwały dziewczyny), ale mnie nei martwią moje gabaryty, ja jestem w ciąży a nie gruba, jestem dumna z mojego wielgaśnego bagażu hihi, mogą się ćwoczki gapić po chamsku, szkoda im?
Możecie się dziewczyny pocieszać że zawsze jest Kata co ma większy bęben niż wy , hieheiheieheie

13.06

beasia Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Kata!
Oczywiście nie miałam nic złego na myśli pisząc, że masz większy brzuszeki. Ja też jestem dumna z mojego brzusia, ale drażni mnie, jak ludzie tak oscentacyjnie gapią się na niego, jakby nigdy nie widzieli kobiety w ciąży… Poza tym ja niedługo dobiję rozmiarem brzucha do Ciebie…. zwł. jak bedę tyle jadła. U Ciebie to przynajmniej wiadmomo, że Dorian jest duży, moja Ania będzie chyba średniej wielkości i nie liczę na to, żeby urodziła się wczesniej niż w okolicach przewidywanego terminu, nie to co Twój synuś, który może już pod koniec maja wyjdzie na świat
Pozdrawiam gorąco
Basia z Anulką kopiącą niegorzej niż Dorianek

lilianka Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Dziewczyny! Dajcie spokój tym gapiącym się na wasze brzuszki ludziom . A niech sobie popatrzą, w końcu maja na co. Większość z nich wcale nie robi tego złośliwie……to taki piekny widok………..kobieta nosząca w sobie nowe życie.
Ja przyznam się szczerze, sama przyglądam się innym brzuszkom, wprawdzie staram się robić to dyskretnie ale to naprawde przyciąga wzrok i wywołuje życzliwy uśmiech na twarzy.
Ja wiem, że to czasami bywa denerwujące……..a czy wolałybyście aby NIKT nie zwracał najmniejszej uwagi na nasze ciąże? Myśle, że byłoby to jeszcze bardziej denerwujące …….przecież jesteśmy dumne z naszych wielgaśnych brzusiów .
Mój brzuszek też nie należy do najmniejszych – 117 cm w miejscu dawnej talii. Dzisiaj pielęgniarka w laboratorium stwierdziła, że ja to już chyba na dniach bede rodzić, bo mam taki duuuuuży brzuszek. jakie było jej zdziwienie kiedy jej powiedziałam, że dopiero za dwa miesiące………..hi hi hi.

Pozdrawiam i życzę dobrych humorków.


lilianka

kata Dodane ponad rok temu,

Re: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Przecież wiem że nie miałaś nic złego na mysli głuptasie, na mnie tez się gapią, kij im. No, zobaczymy co za niespodziankę nam przyniesie ten domniemany Dorianek, co do płci swojej i terminu przyjścia na świat jak też i wymiarów, ale chyba zacznę drżeć jak on się taki wielki zapowiada

pozdrowionka dla Anulki, niech kopie jak trzeba hieheihei

13.06

Znasz odpowiedź na pytanie: CZERWCÓWKOWA LISTA KWIETNIOWA cz. 2

Dodaj komentarz

Polecam
mikado
mozecie Dziewczyny powiedziec cos na temat wozka MIKADO? chyba na taki sie zdecydujemy, no chyba ze wiecie cos czego ja niewiem a to skutecznie zniecheci mnie do wyboru wozka wlasnie
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
NIEpracująca mama
Miałam wrócić do pracy. Przerażało mnie to , bo jej nienawidziłam. No i nie wróciłam, zwolnili mnie. Jeszcze nigdy nikt nie był chyba tak szczęśliwy jak ja kiedy trzymałam wypowiedzenie
Czytaj dalej