czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

Dziewczyny!
Natalii wokol ust na brodzie i pod broda i troche na szyjce wysypalo krostki czerwone i az zlaly sie w plamki.
Juz raz tak miala – dermatolog przepisal jej masc hormonalna do smarowania -podobno na tle alrgicznym.
Wysypuje ja tam gdzie jedzenie splywa jej po buzce. nad ustami, wokolo ust, na brodce….
Wyglada to strasznie!
Moze to zupka? a moze jakis skladnik z niej? moze cos innego?
Ech!
Moze ktoras z Was miala podobny problem?
wogole to nie schodzi. Po hormonalnej masci owszem ale nie chce dziecka smarowac na okraglo taka mascia 🙁

pozdr
Ania i Natalka ur.16.09.03

7 odpowiedzi na pytanie: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

ciapa Dodane ponad rok temu,

Re: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

u nas to samo – to sie bierze z tego że dziecko sie bardziej ślini, bierze wszystko do buzi itd. Ja smaruje maścia witaminową – taką robioną – nasza lekarka ja przypisała Mikiemu


Kaska i Mikołaj 18.09

anulawawa Dodane ponad rok temu,

Re: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

Mój Kuba od jakiegoś czasu bardzo intensywnie się ślini i upycha sobie rączki + inne fanty 🙂 do buzi….krostki ma podobno od tej śliny! Smarujemy to maścią cholesterolową z dodatkiem cynku i witamin przepisaną na receptę przez dermatologa. Pomaga, to na krótko bo niestety nie da się utrzymać buźki suchej. Maść zdecydowanie poprawia wygląd buźki bo krosteczki sa mniej widoczne ale na dłuższą metę nie likwiduje ich całkowicie….

ava131 Dodane ponad rok temu,

Re: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

a czy moglabys podac mi nazwe tej masci?
my uzywamy kortykosteroidowej (hormonalnej) – cutivate,a wolalabym jej nie uzywac.
Moze sprobujemy czegos innego

pozdrawiam
Aniai Natalka

ava131 Dodane ponad rok temu,

Re: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

moglabys mi podac sklad tej masci?
doradze sie swojego lekarza, moze tez zaproponuje mi masc tego typu.
Jak juz wyzej pisalam uzywamy Cutivate (hormonalna) a wolalabym uzywac czegos bezpieczniejszego.

pzdrawiam
Ania i Natusia

anulawawa Dodane ponad rok temu,

Re: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

Sorry, ale to nie jest maść o określonej nazwie. Tę maść zapisał nam dermatolog “do zrobienia” w aptece. Gdzieś sobie zachowałam opis składu więc jutro poszukam i sprawdzę czy dam sama radę coś rozczytać 🙂
Pozdrawiam,

barkus Dodane ponad rok temu,

Re: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

Moja Julka przez kilka miesięcy walczyła z taką wysypką wokół ust i w końcu dermatolog powiedziała-BANANY!!!!!Ja odstawiałam czekoladę, maliny, truskawki… A po tych bananach ( czy raczej ich braku) przeszło!!I na szczęście nie wróciło:-)))


Basia+Julia(17.04.02) + Bartuś(21.10.03)

drink Dodane ponad rok temu,

Re: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

Wszystko jedno na jakim tle, wysypki oznaczają obciążenie, zatrucie organizmu. Ważne jest wtedy jak najbardziej naturalne żywienie (posiłki dla dziecka przygotowywać samemu i z małej ilości składników, najlepiej warzywa). Świetnie pomagają leki homeopatyczne, przede wszystkim firmy Sanum. U nas pomogły całkowicie. Od kilku dni Kaj nie ma na skórze NIC, a miał silne wysypki. Z resztą sama mam AZS więc mówię z własnego doświadczenia 🙂

Dorota i Kaj 21.09.03

Znasz odpowiedź na pytanie: czerwone plamy krostki wokol ustek POMOCY!

Dodaj komentarz

Dla starających się
strona już jest, teraz mam problem z linkiem :/
udało mi się (wreszcie ) ustawić swoją stronkę z wykresikiem (mam nadzieję szczęśliwym) ale znowu mam problem z wklejeniem linku. Wyczytałam, że jakoś tam na początku wpisuje się jakies url
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
wpatruje sie w jeden punkt!
Czy Wasze dzieci rowniez wpatruja sie w jeden punkt przez chwile z bardzo powaznym wyrazem twarzy? Zastanawiam sie czy to narmalne? pozdr Ania i Natalka ur.16.09.03
Czytaj dalej