CZERWONE PLAMY NA SZYJI

moja prawie 14 miesieczna coreczka od jakiegos czasu ma bardzo dziwne plamy na szyji, z poczatku lekarz sugerowal odparzenia, po smarowaniu roznymi masciami, kremami nie zeszlo, na nastepnej wizycie zasugerowalam alergie na mleko (plamy zaczely pojawiac sie mniej wiecej w okresie kiedy przestalam ja karmic piersia i przeszlam na modyfikowane) ale lekarz stwierdzil ze skoro nie wymiotuje po mleku i ladnie przybiera na wadze to to nie to tylko egzema, dostalismy krem diprobase i masci ze sterydami, z poczatku nie chcialam jej tym smarowac uzywalam tylko kremu i kapalam w oilatum, czasami krochmalu, plamy sie powiekszaly i strasznie mala swedzialy-potrafila sie zadrapac do krwi sieglam po te sterydy, owszem pomagaja ale tylko wtedy kiedy je stosuje, w dniu, w ktorym przestaje plamy pojawiaja sie na nowo, obecnie ma jedna wielka plame wokol szyji, ktora ja strasznie swedzi. Zaczelam tez eliminowac z jej diety nabial, banany, mandarynki, wczoraj dostala troszke serka z lyzeczki od szwagra, ktory nie wiedzial, ze jej nie wolno tego i strasznie ja na wieczor wysypalo, noc byla koszmarna bo dziecko co chwila sie budzilo i drapalo.
Czy mozecie mi pomoc i powiedziec co jej jest, czy to skaza bialkowa, czy sama egzema czy moze cos innego.

policzki sa bardziej czerwone, strasznie suche z drobnymi krostkami, na koncu wystaje z niektorych cos bialego

szyja jes bardziej czerwona, widac na zywo, ze zmiany sa zaognione, plamy rozlane praktycznie na cala szyje, w niektorych miejscach jest sucha, luszczaca sie skora (tak jak nam schodzi od opalania), powyzej tej wielkiej plamy, masa czerwonych kropek z bialymi koncowkami (nie wszystkie je maja, gdzies 1/3)

i doszly pojedyncze wieksze krostki na plecach, narazie tylko 6 zliczylam

Poznaj: [Zobacz stronę]

29 odpowiedzi na pytanie: CZERWONE PLAMY NA SZYJI

  1. Dla mnie te zmiany na skórze są poważne, dlatego zmieniłabym lekarza, bądź skonsultowała to z innym. Koniecznie poradź się specjalisty! Ja walczę u dwójki dzieci ze skazą, ale nigdy aż tak chłopaków nie “wysypało”.

    • Boże to nie wygląda za dobrze, ja tez radziłabym zmienić lekarza na chociażby prywatnego… Nie mam zielonego pojęcia co to jest… A robiłaś badanie krwi, może ono coś wykarze

      • poczytaj to, tam jest tez zdjęcie i wygląda podobnie tylko że mniejsze

        • becia faktycznie wygląda to podobnie i równie nieciekawie niestety Ja bym już była z takimi plamami u setki lekarzy, bom panikara

          • Mieszkam w Uk i niestety do specjalisty ciezko sie dostac, jutro wybieram sie do lekarza, ktorys raz z rzedu i mam nadzieje ze w koncu dostane skierowanie do alergologa, dermatologa, kogos kto jej pomoze, jak narazie kazda wizyta konczyla sie tylko recepta na coraz to inny silniejszy sterdyd:mad:

            • Zamieszczone przez Martowska
              becia faktycznie wygląda to podobnie i równie nieciekawie niestety Ja bym już była z takimi plamami u setki lekarzy, bom panikara

              dokładnie, choc autorka pisze że była u lekarza to i tak poszłabym do innego

              ja pamiętam jak u starszej córki wyszły białe plamy i chodziłam od lekarza do lekarza i w końcu wyszło, że ma bielactwo :(, niestety choroba do końca życie, której sie nie leczy

              • Zamieszczone przez izunia2005
                Mieszkam w Uk i niestety do specjalisty ciezko sie dostac, jutro wybieram sie do lekarza, ktorys raz z rzedu i mam nadzieje ze w koncu dostane skierowanie do alergologa, dermatologa, kogos kto jej pomoze, jak narazie kazda wizyta konczyla sie tylko recepta na coraz to inny silniejszy sterdyd:mad:

                postaraj sie nie dawać sterydów, to najgorsze co może być, jak już zaczniesz to koniec musisz cały czas stosować

                • Zamieszczone przez Martowska
                  becia faktycznie wygląda to podobnie i równie nieciekawie niestety Ja bym już była z takimi plamami u setki lekarzy, bom panikara

                  odwiedzilam kogo tylko moglam, tyle, ze tutejsi lekarze, bynajmniej ci z ktorymi sie spotkalam twierdza, ze zmiany skórne muszą obejmować całe ciało, a nie tylko policzki czy twarz aby stwierdzic, ze to alergia na pokarm, dla nich to egzema i twierdza, ze z niej wyrosnie… Nachodzilam ich juz wiele razy, jutro ide kolejny raz (wczoraj mala tak strasznie wysypalo,wczesniej zmiany byly lagodniejsze i czasami znikaly) dzisiaj jest wolne a na emergency przyjmuja tylko goraczkujace dzieci, poki co sprobuje jej podawac same mleko sojowe i ewentualnie bede robic jej ryz tylko z czym…..

                  • izunia2005 nie wygląda to za dobrze
                    sterydy też nie za dobre, do tego nie powinno się ich długo stosować
                    doczytałam że mieszkasz w UK

                    poczytaj może kacik alergików
                    tam siedzą dziewczyny które walczą z problemami skórnymi u swoich dzieci
                    i mają lata doświadczeń z walką

                    • Zamieszczone przez Klucha
                      izunia2005 nie wygląda to za dobrze
                      sterydy też nie za dobre, do tego nie powinno się ich długo stosować
                      doczytałam że mieszkasz w UK

                      poczytaj może kacik alergików
                      tam siedzą dziewczyny które walczą z problemami skórnymi u swoich dzieci
                      i mają lata doświadczeń z walką

                      Ok, poczytam
                      Becia25, Martowska, Klucha dziekuje za pomoc:Buziaki:

                      • daj znać co kolejny lekarz powiedział i jak to sie roztrzygło… Normalnie aż jestem ciekawa

                        • czy masz możliwość wykluczyć z menu dziecka mleko modyfikowane i wprowadzić takie które nie posiada w składzie białka mleka krowiego?
                          np. sprowadzić z Polski
                          moje dziecko było od urodzenia na mleku dla alergików
                          jak miała 15 miesięcy próbowałam przejść na zwykłe modyfikowane
                          niestety dostała krost na nóżkach, na początku nie skojarzyłam tego z uczuleniem – myslałam że komary ją pogryzły – dziecko tak rozdrapało te zmiany że poszłam do lekarza, dopiero pediatra stwierdziła że to na tle alergicznym.
                          Wiem ze na UK lekarze mają inne podejście, więc nie będzie wam tak łatwo.

                          • Zamieszczone przez Klucha
                            czy masz możliwość wykluczyć z menu dziecka mleko modyfikowane i wprowadzić takie które nie posiada w składzie białka mleka krowiego?
                            np. sprowadzić z Polski
                            moje dziecko było od urodzenia na mleku dla alergików
                            jak miała 15 miesięcy próbowałam przejść na zwykłe modyfikowane
                            niestety dostała krost na nóżkach, na początku nie skojarzyłam tego z uczuleniem – myslałam że komary ją pogryzły – dziecko tak rozdrapało te zmiany że poszłam do lekarza, dopiero pediatra stwierdziła że to na tle alergicznym.
                            Wiem ze na UK lekarze mają inne podejście, więc nie będzie wam tak łatwo.

                            popoludniu chce kupic mleko sojowe ale czy ono ma w skladzie mleko krowie? zaraz poszukam w necie, jezeli ma to jutro poprosze o recepte na specjalne mleko, nie wiem czy maja tu nutramingen ale zapytam

                            • przekop kącik alergików, tam naprawdę dużo w temacie zmian skórnych, maści, kosmetyków, mleka

                              np. o sojowym:

                              wpisz w wyszukiwarkę hasła jakie się interesują

                              • Zamieszczone przez izunia2005
                                Ok, poczytam
                                Becia25, Martowska, Klucha dziekuje za pomoc:Buziaki:

                                Nie ma za co, szczerze współczuję. Alergie mają wiele postaci, mój syn nie miewa objawów zewnętrzych tj. wysypki, pęknięcia skórne, atopowa skóra, tylko ma objawy gastryczne; kolki, bóle brzucha i zanim stwierdzono u niego alergię miał stan zapalny organizmu. Czasami marzyłam, by coś wylazło na wierzch, a nie bolało go od środka. Ale gdy zobaczyłam zdjęcie Twojej małej, to aż łezka w oku się zakręciła.
                                Głowa do góry i zrób tak, jak Klucha pisała, poczytaj w wątkach na alergię, ale oczywiście wizyta u specjalisty będzie najlepszym rozwiązaniem.
                                Trzymam za pomyślne rozwiązanie sytuacji!

                                • Zamieszczone przez Martowska
                                  Nie ma za co, szczerze współczuję. Alergie mają wiele postaci, mój syn nie miewa objawów zewnętrzych tj. wysypki, pęknięcia skórne, atopowa skóra, tylko ma objawy gastryczne; kolki, bóle brzucha i zanim stwierdzono u niego alergię miał stan zapalny organizmu. Czasami marzyłam, by coś wylazło na wierzch, a nie bolało go od środka. Ale gdy zobaczyłam zdjęcie Twojej małej, to aż łezka w oku się zakręciła.
                                  Głowa do góry i zrób tak, jak Klucha pisała, poczytaj w wątkach na alergię, ale oczywiście wizyta u specjalisty będzie najlepszym rozwiązaniem.
                                  Trzymam za pomyślne rozwiązanie sytuacji!

                                  na czym polegał ten stan zapalny???
                                  moj starszak co chwile ma chore gardło nawet w tej chwili od trzech dni ma powracająca gorączkę,dzisiaj rano miał około 40 stopni, juz nie mam pojecia co mu jest planuje mu zrobic wymaz z gardła

                                  • Mi to wygląda na alergię

                                    mój syn miał podobne plamy tylko jeszcze więcej ale były na twarzy i klatce piersiowej
                                    Jak karmiłam piersią byłam na diecie i to nie pomagało. POtem dostał Bebilon Pepti i po 2 tygodniach zaczęła poprawiać się skóra
                                    Nachodziłam się z nim po lekarzach, niewiele pomogli

                                    współczuję

                                    znalazłam stare zdjęcie

                                    • Zamieszczone przez Martowska
                                      Głowa do góry i zrób tak, jak Klucha pisała, poczytaj w wątkach na alergię, ale oczywiście wizyta u specjalisty będzie najlepszym rozwiązaniem.
                                      Trzymam za pomyślne rozwiązanie sytuacji!

                                      zgadza się gdyby dziewczyna mieszkała w PL też bym wysłała do specjalisty
                                      niestety wiem od znajomych że w UK trochę inaczej wygląda “idź do specjalisty” 🙁

                                      • hej to wygląda na skazę białkową przejdź się do apteki i kup cow gate pepti follow-on ja mieszkam IE (tu można kupić to mleko bez recepty) mieliśmy ten sam problem zacznij od tego mleka po 2 tygodniach powinna zacząć się poprawiać skóra jak nie będzie żadnej to wtedy nutramigen, musisz też wykluczyć wszystko co ma w składzie mleko i mięso cielęcinę, wołowinę i jajka oraz owoce cytrusowe a jak się już porawi to powolutku raz na tydzień wprowadzać po jedym produkcie do diety dziecka i obserwować, powodzenia a i odstaw sterydy kup np. oliatum krem i nawilżaj nawet parę razy dziennie a kąpiel bardzo szybka bo to też wysusza skórę a na razie musisz tego unikać, u nas zmiany skórne zeszły dopiero po miesiącu

                                        • dziewczyny bardzo Wam dziekuje za odpowiedzi, pomogly nie bede ukrywac, jutro bede sie starala dostac do lekarza i bede blagac o skierowanie na badania, powiem Wam, ze nagle ja wysypalo wczoraj tak fest, wczesniej bylo ale schodzilo, nie ukrywam jestem zalamana bo wiekszosc pokarmow wykluczylam, stawiam na mleko, ktore pije, ogolnie to mam dola jak popatrze na jej szyje, jak to wyglada
                                          maz kupil dzisiaj mleko sojowe SMA WYSOY jakies niby specjalne, sprzedawczyni polecila tylko poblem bo mala nie chce go jesc, wolala wypic wode zamiast mleka i poszla spac prawie glodna, wczesniej zjadla troche ryzu (nie jestem pewna czy mozna go dawac ale chyba laktozy nie zawiera)

                                          sylka13 jutro kupie cow gate o ktorym piszesz moze to bedzie jadla bo do tej pory normalne pila z tej serii 3 i 1+

                                          aruga te plamy identyczne, przed chwila porownalam, czyli juz wiem, ze alergia ale cholera na co:mad:

                                          ogolnie to powiem jestem zalamana, ograniczylam i tak prawie do minimum zabronione jedzonko i nie wiem co malej podawac teraz, samo mleko? jej za malo bedzie, normalnie to ona jadla to co my, kanapki, obiady, prawie wszystko co dorosli i teraz musze jej to wszystko zabrac:(
                                          nie wiem co robic, poradzcie
                                          myslalam zeby zostawic ja na samym mleku sojowym przez tydzien i powoli zaczac wprowadzac nowe produkty, powoli, po koleji ale boje sie ze ona bedzie glodna chodzila, jest cos do jedzenia co moge jej dac nie obawiajac sie, ze ja wysypie?

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: CZERWONE PLAMY NA SZYJI

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general