czy bhcg 0,1 po 48h 0,7 w 21 i 23dc to wzrost czy przypadek???

jak w temacie

10 odpowiedzi na pytanie: czy bhcg 0,1 po 48h 0,7 w 21 i 23dc to wzrost czy przypadek???

  1. Zamieszczone przez zadziorka
    jak w temacie,przepraszam ze zachowuje sie jak szczeniara ale ogarnął mnie fiś jakich mało… 21 dc bhcg ponizej 0,1, 23dc bhcg 0,7. Czy moge sie ludzic ze to wzrost??? Nie chce juz sie rozpisywac dlaczego tak sie gzije z tak szybka diagnoza ale jest to dla mnie ważne… mam ochote i jestem prawie pewna ze to zrobie pojsc w czwartek albo w srode na jeszcze jedne badania….. kurde 28 zeta jedno,echhh
    a i dodam ze w 21 dc progesteron 13,moze ktos zinterpretowac? bo stracilam rozum,a norm nie mam bo przez tel wyniki odebralam…

    Norma na ciążę zaczyna sie dopiero od 5 jednostek, ja bez ciąży miałam nawet 3,5 w 30 dniu cyklu i ten hormon jest obecny w ilościach niewielkich w naszym organiźmie bez względu na ciążę tylko ze w ciąży jego poziom przyrasta w odpowiedni sposób. Tak więc według mnie narazie ciąży nie stwierdzono, musisz poczekać do dnia spodziewanej miesiączki lub conajmniej do 10 dnia po owulacji.
    Dobrze napisałam dziewczyny czy coś pomyliłam??

    • Zamieszczone przez zadziorka
      na pewno dobrze napisalas…mi juz nawet nie chodzi o stwierdzenie ciazy bo wiem ze z tego nic nie wynika,ale o to czy w normalnych nieciazowych warunkach beta sie tak zmienia…

      zmienia się tak ja zmienia się poziom każdego hormonu w całym cyklu i w zależności od etapu raz jest go mniej raz wiecej:)A przyrost u Ciebie jest tak minimalny że wręcz niezauważalny dla organizmu.

      • Niski progesteron! Beta nic nie oznacza jeśli jest poniżej 5 to nie ma ciąży, ale na razie, bo wcale nie jest powiedziane, że do zagnieżdżenia nie dojdzie. Tak jak pisałam Ci juz wcześniej to trochę wcześnie na betę!! 😉

        • Zamieszczone przez paszula
          Niski progesteron! Beta nic nie oznacza jeśli jest poniżej 5 to nie ma ciąży, ale na razie, bo wcale nie jest powiedziane, że do zagnieżdżenia nie dojdzie. Tak jak pisałam Ci juz wcześniej to trochę wcześnie na betę!! 😉

          paczula,a co oznacza niski progesteron??

          • Zamieszczone przez zadziorka
            paczula,a co oznacza niski progesteron??

            Może oznaczać, że owulacji nie było np.

            • Zamieszczone przez zadziorka
              to ja juz nic nie chce wiedziec… jak jeszcze to,to ja odpadam…

              Zrób monitoring cyklu teraz!

              • Zamieszczone przez zadziorka
                to ja juz nic nie chce wiedziec… jak jeszcze to,to ja odpadam…

                kochana nie ma sie co poddawac
                przeciez po to jest forum zeby wiedziec wiecej
                dobrze ci radzi ahimsa, zrob monitoring cyklu (usg razem z hormonami) i bedziesz miala obraz co sie dzieje z twoja owulacja
                przynajmniej bedziesz wiedziala w jakim kierunku sie leczyc, albo nie leczyc

                • Zamieszczone przez zadziorka
                  paczula,a co oznacza niski progesteron??

                  Nadii dobrze Ci napisała ale może też to być niedomoga lutealna jeśli owu występuje.
                  Zadziorko to jeszcze nie czas na odpadanie. Głowa do góry.
                  Być może monitoring wyjaśni wiele a potem clo, pregnyl i luteina…. no a na końcu ciąża!! 😉

                  • Zamieszczone przez paszula
                    Być może monitoring wyjaśni wiele a potem clo, pregnyl i luteina…. no a na końcu ciąża!! 😉

                    hihihi, taka recepte mialam….i szczerze polecam

                    • Zamieszczone przez nelly
                      hihihi, taka recepte mialam….i szczerze polecam

                      Bo tak naprawdę brak owulki czy jakieś odhylenia hormonalne (oczywiście nie drastyczne) to zbawienna sprawa…. można to szybko i bezboleśnie naprawić… gorzej jak wszystko jest super, wyniki ekstra a w tym nasienie również, ciąża ma już zaraz być i nie ma…. nie ma… Nie ma….i szukaj wiatru w polu!!

                      Znasz odpowiedź na pytanie: czy bhcg 0,1 po 48h 0,7 w 21 i 23dc to wzrost czy przypadek???

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general