Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

Hej!

Ciekawa jestem ile mam chcialoby znac plec swojego dziecka zanim sie urodzi? Czy macie jakies przeczucia lub oczekiwania i z niecierpliowscia wyczekujecie na moment potwierdzenia? Moze jest wsrod nas mama, ktora wrecz ma nad soba presje meza, rodziny ze potomek ma byc okreslonej plci.

Moj mezczyzna bardzo chce miec dziewczynke (chlopca ma z poprzedniego zwiazku). Ja tez wole a dodatkowo mam takie przeczucie ze wlasnie bedzie dziewczynka. Tak sie jakos dziwnie sklada ze z kim nie rozmawiam to o dzidzi mysla ONA. My sprawdzimy plec wczesniej, bedzie czas na przyzwyczajenie sie do innej plci niz zakladana.
Napiszcie jak jest u Was.

i buziaki.

Marcela i malutki Ktoś 3.05.04

18 odpowiedzi na pytanie: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

  1. Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

    Ja “od zawsze” chciałam mieć chłopczyka, więc płeć poznałam jak tylko było to możliwe. I okazało się, że moje marzenie się spełni :-)))) Mojemu chłopakowi płec jest obojętna – byle zdrowe. Dlatego imię dla synka ja wybrałam, a dla dziewczynki on.
    majka i patryk (17.11.2003)

    • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

      Kiedyś też miałam założyć podobny wątek..bo chciałam Wam się wyżalić,że ze mną coś jest nie tak… PRAGNĘ CÓRECZKI!! Jak komuś tylko powiedziałam,że chciałabym córeczkę to każdy patrzył na mnie jak na ufo- ” Jak możesz tak mówić, najważniejsze,żeby było zdrowe, nie ważne co będzie, nie mów tego na głos!!!!” itd. Pomyślałam więc,że coś ze mną nie tak, ale widzę,że to chyba moja rodzinka mnie w tym utwierdzała, i chyba nie jest ze mną aż tak zle. Oczywiście, ze najważniejsze,żeby było zdrowe, jak będzie chłopczyk to też się ucieszę, i właśnie dlatego chcę znać płeć wcześniej, żeby w razie czego się “przygotoać”.

      • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

        Mój mąż ma straszne ciśnienie na chłopaka, po prostu nie mówi o mojej ciąży inaczej niż w kategorii “SYN”. I dlatego wła śnie nie chcę znać płci przed porodem. Jak małe się już urodzi to myślę, że i tak oboje od razu je pokocha,my- niezależnie od płci. A gdybym zobaczyłą rozczarowanie na twarzy męża po usłyszeniu w 5 czy 6 m-cu że to córka, to byłoby mi baaaaaaaardzo przykro.
        Bratek i Małe (nieznanej płci)

        • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

          W twojej sytuacji to chyba faktycznie bedzie spokojniej, jak nie bedziecie znali plci. W sytuacjach kiedy z osobami trzecimi dochodzi do rozmowy na temat plci dziecka, kieruje do jego do taty i mowie, ze ja niestety nie wiem jakie “czesci skladowe” mi podeslal – u mnie tylko skladaja “gotowca”… hihihi

          buziaki

          Marcela i malutki Ktoś 3.05.04

          • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

            Dla mnie, dla męża i całej rodzinki jest zupełnie,,obojętna” płeć dziecka. Dlatego postanowiliśmy nie wiedzieć przed porodem co nasza Niunia ma między nogami. Będzie więcej radości jak urodze. A ja jako mama zupełnie nie mam żadnych przeczuć………..
            Pozdrawiam Aga i Biedronka 2. 12 2003

            • o chceniu Tatusia

              Mam zamiar sprawdzić, ale to pieśń przyszłości…

              Chyba chciałabym, żeby był chłopczyk, bo to takie dziwne 🙂 dla mnie – bycie facetem, ale też strasznie chcialabym przytulną dziewczynkę (ja straszna przylepa jestem).

              Ale lece steroetypami, nie? Jestem feministką i uwazam, ze facetom jest jednak łatwiej, no ale nie zawsze to co łatwiej to lepiej.

              No to zakładam, że Pan B. załatwi tak, żeby było dobrze i Maleństwu i rodzicom.

              Natomiast Tatus chcialby trojaczki albo blizniaki…. brrrr…
              hi hi co najwyzej spod znaku Blizniat bedzie Małe…

              pozdrawiam

              dada & didi 6,14tyg
              Na urodziny dziecka świat nigdy nie jest gotowy (W. Sz.)

              • Re: o chceniu Tatusia

                Moj przyszly Tatus smieje sie, ze z dziewczynka jest latwiej – wyda sie ja za maz i pozniej maz sie martwi ;-)))))) a chlopaka trzeba miec caly czas na glowie, nawet jak ma rodzine bo zawsze cos zmajstruje….hihihih Jaki “ekonomiczny” facet mi sie trafil, co?

                Marcela i malutki Ktoś 3.05.04

                • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                  Cześć,

                  Ja również będę chciała znać płeć wcześniej dlatego że jestesmy z mężem bardzo ciekwai a poza tym nie myśli się już o dziecku “ono” tylko on lub ona i trktuje się jes osobowościowo a nie jak niewiadoamo co. Poza tym wybór imienia również się ograniczy.
                  My nie mamy konkretnych oczekiwań ważne aby było całe i zdrowe.
                  Pozdrawiam gorąca pa

                  Joasia i Fasolka (13.03.04)

                  • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                    Decyzja, zeby nie znac plci naszego dziecka byla nawspanialsza decyzja jaka podjelam beda w ciazy….
                    Lada dzien urodze…. jestem juz 7 dni po terminie.
                    Nie moge doczekac sie momentu kiedy polozna nam powie: macie Panstwo slicznego chlopczyka/ sliczna dziewczynke.
                    Jest cos magicznego jak sie nie zna plci przed porodem…

                    Serdecznie wszystkim przyszlym mama polecam nie poznawanie tajemnicy plci….

                    Jest to niesamowite….
                    Bardzo malo dziewczyn decyduje sie na niepoznawanie plci… i mowcie co chcecie jest to czysta ciekawosc, ktora jest oczywiscie zrozumiala….
                    Ja bardzo sie ciesze, ze nie znamy plci naszego (lada dzien narodzonego) dzieciatka……..

                    miska i slonce na 10. pazdziernika

                    • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                      Wiesz – ze mna bylo/jest podobnie. Ja bardzo chcialam miec coreczke, a mezus synka. I dlatego chcialabym zrobic USG aby miec czas na przygotowanie sie. Tez najwazniejsze jest dla nas aby dzieciatko bylo zdrowe. I faktycznie od czasu kiedy cale otoczenie dziwnie sie na mnie “patrzylo” zaczelam mowic ze jest mi obojetna plec dziecka (to taki brak charakteru ;(( ) A wiec zycze Ci córuni!

                      Asia i maluszek 😉 (25 tygodniowy)

                      • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                        Ja nie chcę znać płci, uwielbiam niespodzianki, a ta będzie najwspanialsza na świecie. Mój mąż chciał wiedzieć, więc poprosiłam pana dr żeby mi napisał płeć na karteczce. Niestety akurat na USG tak się wierciło, że nie mógł podejżeć. Teraz zostało nam 3 mieś. i tatuś już sobie też postanowił zrobić niespodziankę.
                        Przy drugim dziecku będę chciała wiedzieć 🙂
                        Dorota i Bajbus (17.01.2004)

                        • Re: Tatuś który wiedział co “robi”

                          A tatuś mojego dziecka od początku twierdził, że to na pewno będzie chłopiec bo cyt: “wiedział co robi”. A wczoraj na USG faktycznie pani doktor dojrzała siusiaka!!!
                          Więc chyba faktucznie wiedział 🙂

                          Ania i jednak synek

                          • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                            My po raz drugi czekamy z informacją o płci dziecka do porodu. Moje przeczucie narazie sie nie sprawdziły, bo przy pierwszej ciązy myślałam że urodzi się chłopczyk, a mamy pierwszą córeczkę. Teraz wydaje mi sie z ę będzie druga dzxiewczynka, a co będzie oka że sie za ok. 1.5 m-ca. Ostatnio byłam na USG i choc bardzo mnie ciekawiło czy “coś” widać, postanowaiłam jeszcze trochę poczekać.
                            A poza tym słyszy się o tylu pomyłkach przy USG, że wolę poczekać i zobaczyć na własne oczy kto się narodził. A jest to naprawdę bardzo wyjątkowy moment
                            moni i dzidzia 4.12.

                            • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                              Ja też bardzo chcę poznać płeć mojego maleństwa, mój mąż również. On chciałby syna, a ja córeczkę. Ale tak naprawdę zależy mi na tym, żeby maleństwo było zdrowe. To nasze pierwsze dziecko i na tym jednym nie poprzestaniemy, więc jeśli będzie teraz chłopczyk, to może następnym razem dziewczynka lub odwrotnie. To dla mnie i tak niesamowita radość.
                              Mam trochę przeczucia, że to może być chłopak, ale czas pokaże.

                              Pozdrawiam,
                              MAGDA i krokodylek (13.05.2004)

                              • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                                Część
                                Ja od samego początku (czyli prawie od urodzenia) wiem, że będę miała dwóch chłopców. I wszytskim mówię, że będzie chłopak. Mąż sie na razie nei wypowiada bo mu wszystko jedno.
                                Faktycznie wszyscy sie dziwnie patrzą jak mówię, że jest/będzie chłopak. Ale ja to się z nich w duchu śmieję, bo po co ta cała powaga????

                                Ania +? (30-04-2004)

                                • Chcemy, chcemy, ale… nie mozemy…

                                  My chcielibysmy bardzo poznac plec naszej dzidzi, ale… w kraju, gdzie obecnie mieszkamy i szpitalu, gdzie jestem pod opieka lekarska panuje taki zwyczaj, ze ‘Telling the sex of the baby is prohibited’. Bo ponoc wielu rodzicow rozczarowywalo sie podczas porodu (ze wzgl. na pomylki USG), i zglaszalo prenensje do szpitalnego personelu, bo nastawiali sie na dziewczynke, a byl chlopiec (lub odwrotnie), wiec szpital zaprzestal informowania o plci przed porodem. Szkoda, choc absolutnie nie jest to dla nas sprawa zycia i smierci, jak to sie mowi ‘byle by tylko zdrowe bylo’. Chcielismy po prostu przygotowac sie na przyjscie albo dziewczynki albo chlopczyka, no wiecie – odpowiedni wystroj pokoju, ciuszki, posciel itd. A tak bedzie niespodzianka, a wszystko przygotujemy po prostu dzidziusiowe.

                                  Ale jakos mam przeczucie, ze bedzie chlopiec. Powod: zupelnie glupi! A mianowicie – apetyt ogromny na kwasne – ogorki, salatki z duza iloscia soku z cytryny itp. W moim przypadku o tyle bylo to dziwne, ze przed ciaza bylam wielkim lasuchem na slodycze, a tu nagle to kwasne. Wiem, tak naprawde apetyty o niczym nie swiadczy, ale tak sie zasugerowalam i teraz mysle o mojej dzidzi – malutki chlopczyk (tak mi latwiej wyobrazic sobie dzidzie jako osobe). Ale jak bedzie dziewczynka, to bedzie rownie super. Plec tak naprawde nie ma znaczenia – pragniemy tylko zdrowego, szczesliwego czlowieczka

                                  !

                                  Ania i Malutkie Kochane Serduszko
                                  (23 marca 2004)

                                  • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                                    Teraz oczywiście jest lepsz aparatura,ale parę lat wcześniej moja znajoma dowiedziała sie ze bedzie dziewczynka, wszystko kupione wiec było pod panienkę, a tu niespodzianka chłopak!

                                    Proszę o kciuki, aby w tym cyklu się udało!
                                    Betsi

                                    • Re: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                                      Ja juz znam ple, bede miala synka. Maz bardzo chcial miec coreczke, ale jak sie dowiedzial ze bedzie chlopiec to wiadomo troszke byl zawiedziony ale powiedzial ze przeciez to jego dziecko i tez bedzie kochal go tak jak coreczke.
                                      Przy ostatnim USG ktore lekarz mi nagral na kasete bylo widac jak ma sliczna buzke i moj gin powiedzial ze usteczka odziedziczy po mamusi 🙂 ja sie zaczelam smiac na to on bardzo powaznie powiedzial ze to juz widac i zeby uwierzyc.
                                      Dzisiaj tez mam wizyte u lekarza i juz nie moge sie doczekac kiedy zobacze mojego maluszka bo z przytuleniem go musze jeszcze poczekac 2 miesiace.
                                      Pozdrawiam
                                      Magda i Bruncio (31 grudnia)

                                      Magda

                                      Znasz odpowiedź na pytanie: Czy chcecie znac plec dziecka przed porodem?

                                      Dodaj komentarz

                                      Mozarella w ciąży

                                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                      Czytaj dalej →

                                      Ile kosztuje żłobek?

                                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                      Czytaj dalej →

                                      Dziewczyny po cc – dreny

                                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                      Czytaj dalej →

                                      Meskie imie miedzynarodowe.

                                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                      Czytaj dalej →

                                      Wielotorbielowatość nerek

                                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                      Czytaj dalej →

                                      Ruchome kolano

                                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                      Czytaj dalej →
                                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                      Logo
                                      Enable registration in settings - general