Czy facet to dobry wybór na Gina?

Jutro mam iść do faceta ok.36 lat ginekologa, by zobaczyć czy sie nadeje na przyszłego prowadzącego. Dziewczyny poradzcie- czy to dobry wybór – facet. Jeszcze nigdy nie byłam u faceta. gdyby chodziło o normalną wizytę to pewnie bym się przemogla, ale czy facet jest dobry do prowazenia ciąży czy lepsza byłaby facetka. Nie mogę się dostać do facetki do której bym chciała a o nim słyszałam, że jest w porządku. Tylko zrozumcie….facet???

yagularka
mój wykresik
www.FertilityFrend.com/home/3153d

9 odpowiedzi na pytanie: Czy facet to dobry wybór na Gina?

kathrin78 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy facet to dobry wybór na Gina?

No cóź, jak dla mnie nie ma różnicy czy to mężczyzna czy kobieta, choć raczej wybrałabym mężczyznę – z nimi się po prostu lepiej i otwarciej rozmawia. Nie masz czym się przejmować, on już niejedną widział (stare i młode) – wiesz może go ruszało na początku pratkyki, ale teraz to na pewno nie

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy facet to dobry wybór na Gina?

Ja niedawno byłam też u faceta i…. jestem baaaardzo zadowolona, natchnął mnie takim optymizmem i spokojem. Polecam jak najbardziej 🙂 I to u państwowego 🙂

[Zobacz stronę]

reniferek Dodane ponad rok temu,

Re: Czy facet to dobry wybór na Gina?

Ja chodzę do kobiet, bo czuje się mniej skrępowana. Ale w tym cyklu byłam na 1 monitoringu ovu u pana doktora. Byłam pod wrażeniem delikatności, niespotykanej u kobiet!!!

Renata
[Zobacz stronę]

ewike Dodane ponad rok temu,

Re: Czy facet to dobry wybór na Gina?

Hm, jeszcze niedawno powiedziłabym ” wsio rawno” najważniejsze, że dobry. Ale to się zmieniło. Śmiem twierdzić: ginki są niedelikatne! Moje doświadczenie 2 ginów i 2 ginki

Ewike
[Zobacz stronę]

dada Dodane ponad rok temu,

Re: Czy facet to dobry wybór na Gina?

wiesz, mam te same rozterki – do tej pory tak sie skladalo, ze chodzilam do kobiet, ale pare razy slyszalam od kolezanek, ze faceci delikatniejszy…. no, ale skadinad slyszalam tez o facecie – ginie, ktory wyglaszal nieprzyzwoite propozycje ze zdjeciami do porno-pisemek wlacznie…. no coz, ciekawe co na to inne dziewczyny….
pozdrawiam

dada
[Zobacz stronę]

aggulka Dodane ponad rok temu,

Re: Czy facet to dobry wybór na Gina?

Hmm… Trudne… Ale sama się ostatnio nad tym zastanawiałam.
Jeśli chodzi o delikatność, to faceci są raczej tacy sobie – oni i tak tylko z teorii wiedzą, co tam jest w środku
Ale szczytem braku delikatności była pewna pani dr w bardzo renomowanym szpitalu w W-wie. Jednak najdelikatniej potrafiła badać znów inna pani dr – tu więc nie ma reguły…
Jeśli zaś chodzi o inne rzeczy, to myślę, że mężczyźni nie są w stanie tak do końca nas zrozumieć – takie mam odczucie… Wszystko pięknie i rozsądnie, oczywiście, ale w klapę się można wysmarkać jedynie kobiecie.
Zależy, czego oczekujesz od lekarza… Jeśli tylko kompetencji, rozsądku i konkretów – lepiej pewnie wybrać faceta…
Jako ciekawostkę podam jeszcze, że raz się spotkałam z panem dr (sława), który krępował się zrobić USG przezpochwowe przy moim mężu…! Niesłychane!
To tyle, nie wiem, czy coś pomogłam, ale pozdrawiam serdecznie, Agata

wronka Dodane ponad rok temu,

Re: Czy facet to dobry wybór na Gina?

Witam! Ja najpierw leczyłam sie u dwóch pań gin a później byłam u dwóch panów i stwierdzam że wolę zdecydowanie panów !!!!!!!!!!! Rzeczywiście są o wiele delikatniejsi i dzięki nim to co takie nieprzyjemne przynajmniej staje sie nie bolesne. Oczywiście gdybym usłyszała że jakaś pani gin jest super, że ma wielkie doświadczenie i jest świetnym lekarzem to bym do niej poszła bo tak na prawdę to najbardziej liczy sie efekt !!!!!!!!!
Pozdrawiam

Magda

gosiaf Dodane ponad rok temu,

Re: Czy facet to dobry wybór na Gina?

Podobno najlepszy! Faceci sa bardziej na luzie i podobno wbrew pozorom sa nardziej delikatni. Ja miala gina i ginke, wole gina.
Ale to glownie ma sie chyba wiedza i umiejetnosciami a nie plcia

Gosia
[Zobacz stronę]

yagularka Dodane ponad rok temu,

Re: zdecydowałam się

Dziękuję, rozwiałyście moje wątpliwości. Raz kozie piach. Pójdę. Znajoma mówi, że jest w porządku a nie jakis zboczeniec, w dodotku młody, więc po waszych uwagach – zaryzykuję. Może to będzie najlepszy Gin jakiego znałam…… Bo narazie to znam tylko 3 Ginki, a najlepsza z nich została w Olsztynie(studia). Jak przeżyję opowiem.
pozdrawiam
Agusia

yagularka
mój wykresik
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy facet to dobry wybór na Gina?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Goraczkuje czy karmic piersia???
tak, stolo sie po 14 m-cach bez katarow, cos dopadlo mnie, lamie w gnatach, leb peka, z nosa kapie, a zosia jada tylko z cysia!!! do poludnia mialam38,2!!!! dreszcze i
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
summamed- prosze o opinie
maly od dwoch dni ma katar- podawalam na wlasna reke Euphorbium compositum i sol morska w spreju, dzis na trzeci dzien dostal kaszel a katar jakby mniejszy, nie mial i
Czytaj dalej