Forum: Karmienie

czy glodze dziecko ?

Powiedzcie mi czy glodze moja Milcie. Chodzi mi o to ze od tygodnia Milcia przesypia cala noc od 21 do 6 rano czyli okolo 9 godzin. Mam w tym problem ze ona sie budzi gdzies kolo 3 w nocy nie placze tylko pogrucha kilka razy i zasypia wiec przestalam ja brac na karmienie. czy ja ja glodze jak uwazacie. Ja sobie tak tlumacze ze gdyby byla glodna to by plakala a ona po paru minutach zasypia bez smoczka nawet.Zaznacze ze niunia ma prawie 3 miesiace.


Aguś i Emilka 23.06.2003

Edited by 13aga on 2003/09/21 19:35.

6 odpowiedzi na pytanie: czy glodze dziecko ?

Dodane ponad rok temu,

Re: czy glodze dziecko?

Adasiowi daje butle tylko wtedy gdy widze, ze jest glodny tzn. placze i ssie piastki. Niestety ma to miejsce dosc czesto:)
Jesli Twoja cora nie jest glodna to po co zmuszac ja na sile, ona najlepiej wie kiedy powinna zjesc:-)
Ula i Adaś

Dodane ponad rok temu,

Re: czy glodze dziecko?

jesli prawidlowo przybiera na wadze, to tylko sie cieszyc!:))

guciak i Ninka ur. 27.04.2003

annah Dodane ponad rok temu,

Re: czy glodze dziecko?

No cos ty, ciesz sie ze mozesz sobie pospac, dziecko poprostu normuje sobie jedzonko. No chyba zeby jakas niedowaga byla ale tak, to gratulacje.

Anna i Maksiu 12.01.03

Dodane ponad rok temu,

Re: czy glodze dziecko?

hihi…..:-)) To chyba nie byla do mnie wiadomosc.:-)) Ja bym skakala z radosci, jakby moje dziecie raczylo przespac cala noc bez jedzonka…..:-)) Pzdr!

guciak i Ninka ur. 27.04.2003

lea Dodane ponad rok temu,

Re: czy glodze dziecko?

ale masz fajnie….
choc zastanawialabym sie czemu budzi sie zawsze o tej samej porze

Dodane ponad rok temu,

wręcz przeciwnie!

z tego co piszesz wynika, ze mała dostatecznie się najada wieczorem i dlatego spokojnie przesypia nockę…u nas Krzyś w nocy dotychczas spał najpierw od 19:30 (pokarmu w miare dużo) do 1 potem 2 godziny przerwy (pokarmu mało) a potem juz co godzinę bo pokarmu było tyci…wczorajsza i przedwczorajsza noc była z butlą i mały obudził sie najpierw około 1 a potem o 5!!! poprostu najadł sie do syta i mógł spać… nie miej wyrzutów sumienia tylko się ciesz to duży sukces!

Weronka z Krzysiaczkiem 9.6.03

Znasz odpowiedź na pytanie: czy glodze dziecko ?

Dodaj komentarz

Karmienie
karmienie naturalne?
Jestem młodą mamą i stąd moje pytanie. Jak to wygląda u Was, czy karmicie tylko piersią (ile razy?, na żądanie?). Czy dopajacie dzieciaki? Konrad ma 2 tygodnie i zadowala się
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Ponad kilogram niedowagi...
Byłam z Olą u lekarza po receptę na Hib, przy okzaji chciałam ją zważyć... No i okazało się, że w ciągu 1,5 m-ca orzytyła 310 gram... A taki z niej
Czytaj dalej