Czy ja jestem płodna?Dagamaro i in.dziewczyny SOS

Witajcie.
Mam 28 dniowe cykle, zeszłym cyklu testowałam od 11 dnia do 15, w tym cykłu także od 11 dnia cyklu do 16 dnia cyklu. Testy owu wychodziły mi negatywne. Jednakże przez te ostatnich 6 dni miałam śluz ” Kurze jajo”. Sama nie wiem o co w tym chodzi. Lekarz uwierzył mi na slowo jak powiedziałam, że nie mam owu na testach i powiedział, że od następnego cyklu da mi Clo. Nie zlecił mi żadnych badań. Może Wy mi podpowiecie jakie mam zrobić badania, by coś mogło się wyjaśnić. Napiszcie mi jeszcze, które może mi przepisać lekarz by były refundowane jak np. morfologia.
Dodam także, że moim utrapieniem są torbiele, mam torbiel w tym cyklu i miałam w przedostatnim cyklu. Tak w ogóle borykam się z nimi od 11 lat.
Pozdrawiam ines.

5 odpowiedzi na pytanie: Czy ja jestem płodna?Dagamaro i in.dziewczyny SOS

kabi Dodane ponad rok temu,

Re: Czy ja jestem płodna?

Dziewczyno!! Jeśli masz torbiele a lekarz chce dać Ci CLO to uciekaj od niego czym prędzej.
Po pierwsze – bez badań (w tym usg) nie daje się CLO. Jeśli nie wychodzi Ci owulacja na testach to zrób badania – trzeba poznać przyczynę! Jestem oburzona tym lekarzem! CLO powoduje że pęcherzyki rosną, ale trzeba to kontrolować aby nie przerodziły się w torbiele – sama jestem tego przykładem! Poza tym można mieć piekny śluz ale z pęcherzyka nie wydostanie się jajko i nie ma owu, pęcherzyk nie pękł. Stąd moze właśnie tworzą Ci się te torbiele. Nie lekceważ ich przy podjęciu decyzji o wzięciu CLO, z tym nie ma żartów. Po wzięciu CLO należy skontrolować stan jajników i ewentulanie w odpowiednim dniu podać zastrzyk na pęknięcie pęcherzyka jeśli sam nie będzie chciał…. Ale trafiłaś na konowała! współczuję.
Mimo to życzę dużo cierpliwości, jak zrobisz badania wtedy bierz się za CLO, nie wcześniej. Głowa do góry. Będzie dobrze.
Pozdrawiam,
Kabi

mkkafe Dodane ponad rok temu,

Re: Czy ja jestem płodna?Dagamaro i in.dziewczyny SOS

Wrzuc w wyszukiwarke Clo – bylo juz na ten temat wiele razy. Wiem jedno – lekarz bez monitoringu nie powinien przepisywac Clo, tymbardziej ze masz problem z torbielaqmi – a to moze go spotegowac!!!

Monika, Agatka + Ktosik

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy ja jestem płodna?Dagamaro i in.dziewczyny SOS

Czy ja jestem taka specjalistą, ze wciaż mnie prosicie o pomoc??hehe
Ale powiem ci cos.

Po pierwsze zrob sobie badania w 3dc LH, FSH, i estradiol. To sa hormony, ktore okresla, czy masz owulacje. Powtorz je w 13dc, czyli zaraz przed owulacją.
Co do testow..jest duze prawdopodobienstwo, ze jednak owulacji nie miewasz, wiec lekarz ma racje dajac ci Clo.
A powiedz, czy testy robilas zawsze o tej samej godzinie, czyli najlepiej miedzy 15-18??Czy ujemny test to tak, ze tylko jedna krecha była widoczna?? czy np było tak, ze widzialas 2 krechy, tylko ta druga z LH była odrobinke słabsza??

Clo jest bardzo dobre na owulacje, jednak czesto wywoluje torbiel, a poniewaz masz do tego sklonnosci powinnas miec monitorowany cykl z Clo, czyli USg co 2 dzien az do pekniecie pecherzyka. Bo jesli by za duzo urósl lekarz powinien dac ci zastrzyk na pekniecie(inaczej z niepeknietego robi sie torbiel).

Moje zdanie jest takie idz na badanie hormonow- niestety nie jest refundowane z tego co wiem, ale koszt do 20-25zl jeden.Jak bedziesz miala wyniki powtorzone w 12-13dc daj mi znac.
Potem w kolejnym cyklu popros lekarza o Clo i monitoring.

Brak owulacji to jest problem ale nie tak duzy. Bedzie dobrze!!!

minęło 3 lata…laparo 2 lub 9 maja
Damianek 29.05.1998 i (* V 2002),(* I 2004)

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy ja jestem płodna?Dagamaro i in.dziewczyny SOS

Dagamaro testy wychodziły mi prawie jak pozytywne, bardzo mała była różnica między kreską testową a kontrolną. Ja w zeszłym miesiącu miałam pęcherzyk w 11 dniu cyklu 11 mm i to pewnie z niego zrobiła się torbiel.
Zrobię napewno zalecane przez Ciebie badania i dam czym prędzej znać.

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy ja jestem płodna?Dagamaro i in.dziewczyny SOS

wiesz..ty mozesz tak miec, ze masz slaby plik LH i mimo, ze masz owulacje, kreski nie beda wyrazie pozytywne, tylko jedna minimalnie slabsza i to tez moze oznaczac owulacje. Przyjrzyj sie temu!!!

minęło 3 lata…laparo 2 lub 9 maja
Damianek 29.05.1998 i (* V 2002),(* I 2004)

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy ja jestem płodna?Dagamaro i in.dziewczyny SOS

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Co na rozstępy dla mamy karmiącej?
Dziewczynki, które karmią piersią powiedzcie mi czy używacie jakiś kosmetyków na rozstępy? Jeśli tak to jakich na piersi a jakich na inne częśći ciała? I czy myjecie piersi przed karmieniem
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
nie na temat!!
Czy któras z was wysyłałą pocztą emilową swoje CV?? pomóżcie zreagowac list, czekam na odzew agusiaradom [img]/upload/48/89/_432939_n.jpg[/img]
Czytaj dalej