Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

to chyba cykl bez owulacyjny ale przesylam wam moj wykres bo skonczyl mi sie 30-dniowy czas próbny na FF i juz mi przestali interpretowac wykres, wiec moze wy cos powiecie, dzieki za wszelkie informacje.

8 odpowiedzi na pytanie: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

karolakoj Dodane ponad rok temu,

Re: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

Nie wiem, ale ja nie moge wejsc w ten wykres – ani z forum, ani wpisujac recznie – ze strony. A masz pewnosc, ze bezowulacyjny?? Moze tylko objawow nie mialas

karkoj

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

kacha 🙂

ja tam widze wykres i widze zaznaczoną ovu i widzę fantastycznie rosnąca temperaturkę, więc…. 🙂

anaim Dodane ponad rok temu,

Re: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

Cykl bezowulacyjny??? No co Ty kobieto. To piękny cykl z ładną owulacją (owulacja jest w dniu niskiej temp, przed samym wzrostem, u Ciebie 16dc).
Pozdrawiam

jaga Dodane ponad rok temu,

Re: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów?

śliczny wykresik. śliczna owu. szkoda, że ja nie prowadzę już wykresów (bo nie mam czasu), ale od przyszłego cyklu znów zacznę robić pomiary. obiecuję. i mam nadzieję, że będę mieć taki śliczny wykres, jak Ty 🙂

kathrin78 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

Kasiu FF po okresie próbnym dalej zaznacza owu, jednak nie przewiduje przyszłości i nie masz możliwości czytania informacji z dokładnej analizy.
FF zaznaczył ci owu opierając się nie tylko na wykresie temperatury (bo ten akurat może nie być jednoznaczny), ale również uwzględnił twoje objawy śluzu i szyjki. Tak więc główka do góry. Jeśli masz wątpliwości zbadaj poziom progesteronu ok. 7dpo lub wybierz się na monitoring usg.

[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

dziewczyny,jestescie cudowne,bez was mozna by bylo zgłupiec, w tamtym cyklu bolało mnie strasznie, brzuch jajniki, gdy prawdopodobnie mialam owu, bolały mnie bardzo piersi az do samej @, teraz nic mnie prawie nie boli, dlatego myslalam ze nie ma owu, a nawet gdy byla 16dc jak na wykresie to i tak nic z tego nie bedzie czuje to,….a znając moją intuicje, bo jest czasem niesamowita, nie wierze ze bede w ciązy:((((, ale trzymam za was kciuki zeby wam sie jak najszybciej udało,za pare dni powinnam dostac @ i jak dostane to zaczynam brac Castagnus, pozdrawiam mocno!!!

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

aaaa i dziewczyny wysylam wam moj wykres, kilka dni pozniej, same zobaczcie

[Zobacz stronę]

kaja26 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów???

ładny wykres, trzymam kciuki

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy jest sznasa, choc nie mam zadnych objawów????

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Zdrowie i uroda
odchudzanie?? zaczynam!! :)
witajcie, znow kolejny raz w moim zyciu biore sie za diety i odchudzanie... nie wiem na ile starczy mi sil, ale... czuje ze tym razem dosc sie zawzielam, obym tylko wytrwala.... korzystajac
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Mało siusia?
Oli jest aktualnie chory - zapalenie gornych drog oddechowych. Nie ma temperatury, nie pije tez zbyt duzo, mimo ze powinien. Zauwazylam ze od paru dni (nawet chyba jeszcze przed choroba)
Czytaj dalej