Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

Zastanawiam się nad kupnem modelu Travel. Znacie ten wózek? Podzielcie się ze mną swoimi opiniami nie tylko na temat tego wózka ale w ogóle na temat Babydreams.

Ewa i Dziubasek (2003)

25 odpowiedzi na pytanie: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

ja mam babydreams Rider jestem z niego bardzo zadowolona
ma samonastawne koła z możliwością zablokowania – bardzo przydatne w sklepie, gdzie trzeba lawirować między półkami, ochraniacz na nóżki, rozkładane oparcie, składa się w laskę, “pasy bezpieczeństwa” :)), odpinaną budka i foliówkę przeciwdeszczową.
Dobrze mi się go prowadzi, kosz na zakupy mógły być większy, ale dokupiłam sobie siatkę :)) Zuzanka też lubi w nim jeżdzić.

Izka i Zuzanka (12.V.2002)

duska Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

Ja mam travel i kupiłam go z myślą o wyjazdach (samolot, ale sprawdza się i w samochodzie). Super lekki, składa się jak parasolka, siedzenie rozkładane prawie do pełnego leżenia, folia przeciwdeszczowa, szelki. Ma skrętne przednie kółka z możliwością zablokowania. Mam go 4 miesiące i dosyć intensywnie go używamy, głównie w terenie. Troszeczkę się mi rozklekotał, ale naprawdę nie oszczędzam go: piach, kamienie, leśne drogi – biedaczek się napracował. W zasadzie mam z nim tylko jeden problem: czasami sam z siebie zaczyna się składać… ale tylko trochę, bo blokuje przednia barierka. Myślę jednak, że długo to on nie pożyje…. jest chyba dość delikatny.
Pozdrawiam

klucha Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

patrz a ja mam ridera ujeżdżam nim ponad rok, też nie oszczędzam i żadnych “uszkodzeń”, od czasu do czasu tylko psiknę w kółka wd-40 i to wszystko 🙂 może zależy od modelu, bo mój ma wzmocnioną aluminiową ramę – może to ma wpływ??

Izka i Zuzanka (12.V.2002)

usianka Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

My od 3 miechów zasuwamy Smartem – jak na razie ok. Travela biore pod uwage jako parasolke.

mamaalusia Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

My mieliśmy Babydreams Explorer. I nikomu tego wózka nie polecam!!! Po pierwsze starsznie ciężki – piszą, że waży jakieś 12 kg, a w rzeczywistości 17!!! (ważylismy na poczcie). Amortyzacja kiepska, a przy tak ciężkim wózku było czuć nawet najmniejszy kamień czy nierowności chodnikowe. Na dodatek nasz egzemplarz był felerny – krzywo jeździł. Pchanie tego wózka to była prawdziwa męczarnia, bez przerwy trzeba było go poprawiać, go zjeżdżał w jedną stronę. Reklamowaliśmy go, ale po dwóch dniach znowu krzywo jeździł… W końcu się wkurzyliśmy i przerobilismy go! 😉 Mieliśmy wcześniej gondolę z wersją spacerową, i z tego wózka została rama, a tapicerkę przełożylismy własnie z Babydreams. Wózek prezentuje się świetnie i jeździ się nim jak po maśle (dzięki starej ramie i wachaczom). Generalnie – nie polecam! (a przynajmniej tego modelu).
Pozdrawiam!


[Zobacz stronę]

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

Ja mam Buggy. Parasolka. Tylko 4,5kg. Jestem zadowolona, zwłaszcza, że Misiowi odpowiada i nie wkurza się za mocno…

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

mamy taki sam ;))), niestety Jas go nie za bardzo lubi, ale to chyba chodzi ogolnie o wozki w ktorych usiedziec juz nie moze…

Ewa i roczny Jaś

paula26 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

zgadzam się z Tobą. mam explorera i jestem bardzo niezadowonlona. właśnie kółka wróciły z naprawy, bo jedno raczyło wciąż sie odczepiać i jechać swoją drogą. mój egzemplarz również jeżdzi krzywo o wadze już nie wspomnę. do tego siedzisko jest okropnie krótkie. mogłam kupić model smart luc Starlet, ale zachciało mi się pompowanych kół i teraz żałuję. coraz poważniej myślę o sprzedaży i kupnie czegoś lżejszego.

Paula i Borysek

mamaalusia Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

Taaaak. Ja też się uparłam na koła pomopowane! Hehe. Na szczęście w starym wózku były koła piankowe i mogę sobie zamieniać, bo pompowane też pasują. A różnica jest ogromna! I jeździ się nie mniej wygodnie.


[Zobacz stronę]

yoasiab Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

My mamy Rider. Cóż…. ogólnie jest ok, największa zaleta mieści się do anszegó małego bagażnika. Poza tym, szczerze mówiąc mógłby być lepszy. Źle mi się z nim wjeżdża na chodnik, no i ma za mały koszyk, wiec muszę zaiweszać na nim torbę. Podobaja mi sie szelki. Ala jednak nie lubi wózka chyba żadnego, zdecydowanie woli swój maleńki dla lalek. Każdy spacer wygląda więc tak, że ja pcham duży, a ona mały 🙂 Ma bardzo istotną wadę. Ali zdarza sie zasnac na dworze, a on jest bardzo niewygodny, zdecydowanie za wąski!!! Takie jednak są prawie wszystkie wózki, które składają się jak parasolki.

jane Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

oj, nie wszystkie, nie wszystkie… Wlaśnie min z tego powodu wymieniłam Baby Dreams (mialam Walkera) na Inglesinę Maxa. W tym pierwszym Malgosia nie chciala spać, a jak już zasnęła, szybko się budziła, bo było jej niewygodnie – oczywiście jak skończyła rok i zaczęło się lato, bo w zimie jako 7-10 mies niemowlak w nim spała, mimo, że nóżki i tak zwisały 🙁
Inglesina jest na tyle długa, że śpi się wygodnie – dla nas to ważne, bo mimo, że generalnie moje dziecko w dzień spi w domu, to często wyjeżdżamy i jest to konieczne, żeby spała w wózku. Poza tym ta amortyzacja… Różnicę najlepiej widzę przekraczając tory tramwajowe. W B.D. Małgośka skakała jak na trampolinie 🙂 No, ale cena też nie wygórowana, więc nie ma co narzekać. W swojej klasie to są dobre wózki.

Jane i Małgosia 04.05.2003

marzena29 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

Ja jezdze Walkerem.
Mi sie podoba,Julia tez jest zadowolona.
Rzeczywiście do spania nie jest za wygodna,bo nózki zwisają ale Julcia nie narzeka.
Kosz jest dosyc duzy. Siedzisko tez nie nalezy do duzych,nam narazie wystarcza,ale mogloby byc wieksze.
Ogolnie jestem zadowolona.

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

Ja mam travela i nie polecam. Jak go kupilam wydawal mi sie swietny, teraz to odszczekuje :(( Chyba, ze on nadaje tylko dla malych dzieci, takich co dopiero zaczely siedziec, ale one z kolei nie beda mialy tam zbyt wygodnie.
Po pierwsze bardzo trudno podjechac pod kraweznik, nie umiem tego opisac, ale trzeba sie zatrzymac, dobrze nastawic i dopiero pchanc w gore. Moze to wynika tez z tego, ze Natlak ma juz dwa latka, ale pisza tam ze jest do 4 lat! To jakas bzdura, nozki jej wisza, tak ze blokuje mi kolka podczas upiornej jazdy, od skrecania “wyrobil sie” i skreca “calym soba”, podnozek mozna co prawda podniesc, ale dla dwulatka jest stanowsczo za krotki, nozki i tak wisza prawie do ziemi, a na dodatek dziecko wciaz sie zsuwa i kregoslup ma wygiety w parabole. Wczesniej mialam spacerowke GRACO i chcialam sobie polepszyc i kupic cos mniejszego, przeklinam ten dzien :((


kleeo, Natalia 2l. i Milosz 12l.

duska Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

Z podjeżdżaniem na krawężnik trafiłaś w 10!!! A już myślałam, że jestem jakaś niedorobiona. Mam dokładnie to samo. Zawsze się boję, że jakiś samochód mi przejedzie po piętach, bo muszę się z nagła zatrzymać i nacisnąć nogą na to coś co służy do składania wózka. A kółka sobie już dawno zablokowałam na stałe, bo inaczej się nie da jeździć.

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

ja tez tak o sobie myslalam :), albo ze wozek jest zepsuty, bo graco moglam podjechac pod kraweznik jedna reka, a tu trzeba robic jakies specjalne manewry. Ale gucia z mojego osiedla ma taki sam wozek i dokladnie tak samo podjezdzamy pdo krawezniki, wiec ten typ tak ma :))


kleeo, Natalia 2l. i Milosz 12l.

zielona7 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

A co powiesz o jeżdżeniu po krzywych chodnikach i podjeżdżaniu pod krawężniki? Rzeczywiście to nie lada wyczyn tym wózkiem?

Ewa i Dziubasek (2003)

nariss Dodane ponad rok temu,

Re: Explorer 😉

A w ktora strone wam owy wozek skreca?? Bo moj w prawo ;-)))) To chyba ich firmowa cecha, kazdy kto je ma narzeka, ze skrecaja niestety dowiedzialam sie o tym po fakcie 😉 Poza tym o ile w wersji glebokiej jakos mozna sobie radzic to w wersji spacerowej juz nie bardzo moim zdaniem pasy sa zle usytuowane, bo nijak nie mozna pod plecy zadnej poduszki kocyka itp wlozyc dziecie siedzi tak na tym “golym” wozeczku i sie koleboce we wszystkie strony, a jak chce sie je polozyc trzeba pasy poluznic za kazdym razem… ogolnie nie polecam, dlatego uzywalam tylko 4 miesiace…. aaaa… no i kolka kazde w swoja strone to norma 😛
Pozdrawiam udreczone explorerem mamuski ;-)))

Alicja i Kacperek 10.12.2003

mamaalusia Dodane ponad rok temu,

Re: Explorer 😉

W którą stronę skręca, to zależy od tego, w jakim położeniu jest rączka! ;-)))) Na szczęście mielismy ten stary wózek, przerobiliśmy go i mamy teraz extra-pojazd. Jestem zadowolona, prowadzi się lekko i miękko, a nie jak wcześniej twardo i ciężko… Nawet sobie siedzonko zrobiłam pod skosek, bo dzieciak mi zjeżdżał, no i podnóżek jest dłuższy 🙂
Co tu dużo mówić – Explorer to nieudany model…


[Zobacz stronę]

paula26 Dodane ponad rok temu,

Re: Explorer 😉

prowadzę z reguły mając dziecko odwrócone do mnie plecami, więc skręca w lewo. z tymi pasami to też racja, nie ma możliwości włożenia poduszki pod głowę. od kilku dni regularnie przeglądam Allegro i szukam fajnego, niedrogiego wozka – mam dosyć tej cholery o nazwie Explorer.

Paula i Borysek

olenka-p Dodane ponad rok temu,

Re: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

my mamy travela i ogólnie jesteśmy zadowoleni. wcześniej jeździliśmy voyagerem graco i to była bomba, szczerze polecam. potem przyszedł czas na parasolkę, bo lekka i wygodniejsza do noszenia po schodach (przeprowadziliśmy się do domu bez windy) – gdyby nie to zostałabym przy voyagerze. nie spodziewaliśmy się cudów, liczyliśmy się z tym, że małe kółka to nie to samo co pompowane, że ciężko będzie wjeżdżać na krawężnik (ze względu na małe kółka właśnie, no i na inne usytuowanie środka ciężkości). ale cena była do przełknięcia (214 zeta), wózek ma budkę (wiele parasolek nie ma, zwłaszcza te z marketów), oparcie dobrze się rozkłada a podnóżek podnosi (kiedy mały śpi to prawie mu nóżki nie wystają ;-)), w komplecie jest folia p/deszczowa z bardzo fajnym mocowaniem do budki (na zamek błyskawiczny – bardzo wygodne!) i “okienkiem” umożliwiającym jako-taką wymianę powietrza.
generalnie polecam – porządny wózek, bez fajerwerków, ale w przystępnej cenie.

pozdrawiam,

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy któras z Was ma wózek Babydreams?

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
Upomnieć cudze dziecko?
Dzień miałam do bani, a w dodatku z dylematami moralnymi. Pod nasz dział podchodzi jedno zagadnienie - czy i jak upowmnieć cudze dziecko, które robi coś złego, nie reaguje na
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
Pytanie techniczne;-))))
Doszlam juz do tego jak zrobic swoj suwaczek tygodniowy, ale czy za kazdym razem jak chce go zamiescic pod tekstem to musze najpierw wejsc w ustawienia podstawowe i kopiowac go(mam
Czytaj dalej