czy ktos sie zna na wynikach badan doroslego???

zrobilam sobie badnia i wyszly bdb z czego sie ciesze bo ostatnio mialam mala anemie, ale mam watpliwosci co do dwu wynikow, szukalam w necie jakie sa normy, ale w jednym zrodle jest inaczej jak w drugim, wiec mam takie pytanko
czy WBC 4,0 x 10^3/uL jest prawidlowe???
i czy GLUK 100,3 mg/dl to tez nie za duzo???

dzieki:)

Agniesia 7.07.02 +Adrianek 3.01.04

5 odpowiedzi na pytanie: czy ktos sie zna na wynikach badan doroslego???

  1. Re: czy ktos sie zna na wynikach badan doroslego???

    Witaj!!! Nie pracuję co prawda trzy lata- DZIECI-:-))))- ale co do cukru- górną granicą w tej chwili określa się 120mg/dl- więc nie jest źle, ale….warto byłoby się zastanowić jaka jest przyczyna takiego wyniku- bo jak widzisz… Nidaleko masz [ czy byłaś na pewno na czczo, czy dzień wcześniej nie piłaś alkoholu jakiegokolwiek ( PIWO!!), czy wcześniejsze wyniki były podobne, czy w rodzinie ktoś miał cukrzycę lub skłonności do podwyższonych wyników]Natomiast co do leukocytów…. no mogłoby być więcej- bo norma jest od 4500, ale Twój wynik może być wartością osobniczą.. W razie jakichkolwiek wątpliwości lub podejrzeń wykonuje się szczegółową analizę białych krwinek ( wzór odsetkowy). Aczkolwiek… Nie traktuj mojej wypowiedzi jako bardzo wiążącej- chciałam Cię uspokoić bo wg mnie wszystko Ok, jeśli jednak masz jakieś wątpliwości to zgłoś się do lekarza. Pozdrawiam i zdrówka życzę:-)))

    Basia +Julia+Barti

    • Re: czy ktos sie zna na wynikach badan doroslego???

      dzieki:):):)

      wlasnie tak mnie ten cukier doluje, jeszcze przed 1sza ciaza wyniki milam na takim poziomie a nawet wiecej bo 116, 110 – wiec na czczo bylam nawet 14 godz. Cukrzycy w rodzinie nie ma – wiec chyba ja ja zapoczatkuje:(
      tylko w ciazy cukier byl niski bo ok 60, 70 – i sie juz cieszylam ze jest dobrze ale to chyba przez fakt ciazy bo wtedy cukier spada /tak wyczytalam/ ech zycie teraz to tylko tego mi barkuje – cukrzycy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      pozdrawiam cieplutko i raz jeszcze dzieki za odpowiedz

      Agniesia 7.07.02 +Adrianek 3.01.04

      • Re: czy ktos sie zna na wynikach badan doroslego???

        Aneta!!!!! Opamiętaj się!!!!!!!!!!!!!!! Od tego wyniku do cukrzycy masz taki kawał drogi że ho ho……. Cukrzycy mają cukier w granicy 300-400!Skłaniałabym się ewentualnie ( !!!) ku nietolerancji glukozy ( a to nie cukrzyca!) ale to też nie z tym wynikiem. Wiesz co bym Ci doradziła?? Kup sobie w aptece herbatkę ziołową zabij- nie wiem jak się nazywa- obniżająca poziom cukru ( może sobie przypomnę to Ci napiszę)- pij ją i zrób znowu za jakieś 3-4 tygodnie badanie- tylko cukier- bez pełnej morfologii i zobaczysz. Ja myślę, że Twoje obawy są nieuzasadnione na razie. Nie mówię abyś to zaniedbała, ale nie przejmuj się aż tak Dodam-hihihi- na wskutek stresu cukier też rośnie:-))) –

        Basia +Julia+Barti

        • Re: czy ktos sie zna na wynikach badan doroslego???

          he he he no tak! wiesz mnie to chyba tak przestraszyla ta przerazajaca liczba 100:):):)
          dzieki tak zrobie:)

          Agniesia 7.07.02 +Adrianek 3.01.04

          • Re: czy ktos sie zna na wynikach badan doroslego??

            Ta herbatka to Diabetosan (ziółka) albo Diabetovit (saszetki) może są jakieś jeszcze te mi się przypomniały 🙂

            Pozdrowienia!

            Mati 28.01.04? 20.04.05

            Znasz odpowiedź na pytanie: czy ktos sie zna na wynikach badan doroslego???

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general