Czy ktos to wyprobowal???

Czesc. Mam pytanko na allegro sa dostepne w zakupie

czy ktos to kupil i wyprobowal??? Czy rzeczywiscie wygodnie sie to nosi pod ubraniem??? We wrzesniu mam impreze i sukienke do ktorej cos podobnego przydaloby mi sie ;-)))) Pozdrawiam


Zosia (27.03.05) Staś (25.04.06)

2 odpowiedzi na pytanie: Czy ktos to wyprobowal???

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy ktos to wyprobowal???

Moje koleżanki z pracy miały różne opinie, kilka było zachwyconych, a niektóre narzekały, że jak tańczyły, podnosiły ręce do góry, to stanik zaczynał się “odklejać”. A ja sobie tez coś takiego kupiłam, ale nie zdążyłam wypróbować, a w ciąży już nie wolno…

Asia, Julia 08.08.2002 i maleństwo 22.12.2006

daglezja Dodane ponad rok temu,

Re: Czy ktos to wyprobowal???

…no to kupie i bede tanczyc nie podnoszac rak do gory ;-)))))))))))) dzieki wielkie


Zosia (27.03.05) Staś (25.04.06)

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy ktos to wyprobowal???

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Dzieci to tyle radości
Muszę się wam pochwalić! Usypiałam właśnie Liw. Moja Niunia zanim zaśnie musi sobie pogadać i poopowiadać co się dzisiaj działo. Zadzwoniła do taty i mówi: "alo tatuś, dzidzia w domu, upał
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Co zrobić z taką sąsiadką?
Do mieszkania nad moimi rodzicami (ona mieszka na IIIp., rodzice na IIp.) wprowadziła się Pani po 60-tce... samotna... wydawać by się mogło, że wszystko będzie OK, ale... Po pierwsze pani w
Czytaj dalej