Forum: Polecam

Czy kupować podgrzewacz??

Zastanawiam się nad kupnem podgrzewacza-teraz jesteśmy na cycusiu ale czasem dobija mnie podgrzewanie np herbatki domowym sposobem. Czy możecie mi jakiś doradzić- oglądałam już w kilku sklepach i ceny są rózne -Avent oczywiście najdroższy- czy warto?? Dziękuję za rady!

agula24 i Bartoszek (28.05.03)

8 odpowiedzi na pytanie: Czy kupować podgrzewacz??

agak Dodane ponad rok temu,

Re: Czy kupować podgrzewacz??

my jesteśmy na butli i bez podgrzewacza nie wyobrażam sobie życia. Mam podgrzewacz Aventu ale wcale nie uważam że jest rewelacyjny. Innych nie oglądałam. Ale w Avencie brak mi jest wyłącznika (wyłącza się wtyczka z gniazdka).

AGAK + prawie 4 m-czna Izunia

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy kupować podgrzewacz??

u mnie w roli podgrzewacza najlepiej sprawdziła się mikrofalówka 🙂

agus-25 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy kupować podgrzewacz??

Mikrofalówka chyba nie jest zbyt dobrym sposobem na podgrzewanie. Wszędzie się mówi o tym, że niszczy wszystkie witaminy.

Agus i Kamilek (24.03.2003)

kika210 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy kupować podgrzewacz??

Ja używam podgrzewacza Canpol (ok. 70zl) i sobie bardzo chwalę. Używam go praktycznie od początku bo Ada cycusia je niechętnie..

KIKA210 + Ada 22.05.03r.
[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: Czy kupować podgrzewacz??

ja tez sobie nie wyobrazam zycia bez podgrzewacza. Ale my butelkowe……:-)) Czasami to nawet mysle, ze jeszcze jeden by mi sie przydal- jeden na mleczko, a drugi na herbatke……..;-)) ale to juz chyba przegiecie……Ja mam PHILIPSA- jest ok, ale mysle ze spokojnie mozna kupic jakis tanszy, i tez bedzie swoja funkcje spelnial. Pzdr!

guciak i Ninka ur. 27.04.2003

czarna1 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy kupować podgrzewacz??

Roznie moze być…ja do tej pory nie uzywalam, ale zaczęłąm, bo zauwazylam, ze jak dam Pawelkowi ok. 5.0- 6.00 rano cieple mleczko to spi znacznie dluzej…więc mam wode przygotowana w podgrzewaczu, dodaje proszku i szybko podaje synkowi….Wazny jest czas, aby Pawel sie nie wybudzil…..radze kupic uzywany, my mamy brevi, jest ok.

Magda i Pawełek ur. 29.11.2002

kasiabu Dodane ponad rok temu,

Re: Czy kupować podgrzewacz??

A ja przeszłam na termos!! i polecam! masz w każdej chwili ciepłą wodę, szybciej niiz w podgrzewaczu, co jest ważne zwłaszcza w nocy. Podgrzewacz miałam CANPOL-fajny ale nie mieszczą sie w nim butelki AVENT (a te z kolei najbardziej mi pasują)
Kasia i Pituś 5 m.

kasiaj1 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy kupować podgrzewacz??

My mamy Pro Baby – pasuje do butelek avent, a tańszy. Nie wypowiadam sięnt. funkcjonalności, bo… jeszcze nie używałam.
pozdrawiam
Kaśka i 4 miesięczny Szkrab

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy kupować podgrzewacz??

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
anemia i bez żelaza???
Mam anemię, hemoglobina ok.10, i zalecenie przyjmowania 2 tabletek sorbiferu + materna. Od miesiąca ciągle się przeziębiam. Podobno podczas przeziębienia trzeba odstawić żelazo. Moja ginka jak to usłyszała, to oburzyła
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
jakie ciuszki na jesień?
Kochane Mamy! Znów chcę skorzystać z Waszego doświadczenia; Moja Córeczka urodzi się na początku października, wszystko już na nią czeka, ale...jeśli chodzi o ciuszki to mam śpiochy, body, kaftaniki, pajace, parę
Czytaj dalej