czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

Jeremi zjada tylko troszke, nastepnego dnia troszke i prawie caly sloiczek musze wyrzucic, bo co prawda producent (gerber) pozwala przechowywac 48 godzin, ale ja wole po 24 juz nie dawac. a finansowo to ciezko wydolic, no i to przeciez jest marnotrawstwo! 馃槈 czy moge zaraz po otwarciu powkladac po trochu do torebek aventu (takich na mleko, sterylnych) i pomrozic? dzieki Mamusie!
pozdrawiam

Patyk i Borsuczek (ur. 19.04.2003)

7 odpowiedzi na pytanie: czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

  1. Re: czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

    My艣l臋, 偶e mo偶na bo niby co i jak mia艂oby si臋 tam popsu膰 podczas mro偶enia.
    Mo偶e dawaj mu zupk臋 dwa razy dziennie, wtedy mniej zostanie?
    Pozdrawiam,

    Ewa i Julka (15.07.2002)

    • Re: czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

      napewno mozesz zamrozic zaraz po otwarciu (zeby nie sta艂a najpierw w otwartym s艂oiku a zamrozisz dopiero po ilustam godzinach, bo wtedy mozna przypuszczac ze jakies bakterie sie tam zal臋gn膮)
      ja mroze zupki kt贸re sama ugotuj臋 jak wystygn膮; przek艂膮dam do s艂oiczk贸w po zupkach – nie do pe艂na bo zupki (a w zasadzie woda) zwi臋kszaj膮 obj臋to艣膰i jak jest za du偶o to s艂oik p臋ka

      Gosia i Micha艂ek Roczek

      • Re: czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

        na obiadkach gerbera (np warzywa z kr贸likiem) jest napis “nie zamra偶a膰”, ja bym nie ryzykowa艂a

        Maja z Natalk膮 (ROCZEK!!!)

        • Re: czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

          Ja bym nie zamraza艂a, napis na s艂oiku tego zabrania
          spokojnie natomiast mozesz dac dziecku jeszcze 48 godzin po otwarciu, robi艂am tak
          inna sprawa ze jesli zjada tak niewiele… to chyba mu wybitnie nie smakuje
          moje dziecko jest totalnym niejdadkiem, je ponad polowe mniej tego co niektore dzieci w jego wieku, ale zupy zjada nawet 180 ml na raz (fakt, ze ten raz trwa ponad p贸艂 godziny i s膮 przerwy, ale zjada), jednak ja zupy gotuje
          moze tu tkwi sekret? moze te zupki mu nie smakuj膮?
          jesli cos mojemu nie smakuje to konczy sie na 3 艂y偶kach w艂asnie

          • Re: czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

            Ja te偶 my艣l臋 偶e mo偶e mu co艣 nie smakowa膰, m贸j maluch jak nie lubi to nie zje zadn膮 si艂膮, ale mam te偶 egzemplarz du偶o starszy kt贸remu nigdy nic nie samkowa艂o i do dzisiaj jest niejadkiem.

            Hasza i Martynka(02.04.94) i 艁ukaszek (29.03.03)

            • Re: czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

              Nie wiedzia艂am, 偶e na s艂oiczku jest napisane, 偶e nie wolno mrozi膰, ale skoro tak jest to oczywi艣cie nie mroz,
              Je偶eli synkowi tak nie smakuj膮 te zupki to sprobuj ugotowac w艂asn膮 zupk臋,.Dzieci zwykle wol膮 domowe zupki.
              Moja Julka ju偶 od paru miesi臋cy nie chce nawet tkn膮膰 zupki s艂oiczkowej, a domowe wcina codziennie, czasem nawet dwa razy dziennie.
              Spr贸buj mo偶e pomo偶e 馃檪
              Powodzenia!

              Ewa i Julka (15.07.2002)

              • dziekuje Mamusie!

                nie mroze! Jeremi ma azs, wiec lekarka kazala wszystko wprowadzac stopniowo – 1 lyzeczka, 2, 3 itd stad to “marnotrawstwo”. ale idzie nam nienajgorzej, dzis czas juz spozyc chyba nawet 5 lyzeczek. jabluszko idzie nam lepiej niz marchewka (alez ta marcheweczka jest obrzydliwa!), reszte pozeram ja i jest ok. jeszcze raz bardzo dziekuje!
                pozdrawiam

                Patyk i Borsuczek (ur. 19.04.2003)

                Znasz odpowied藕 na pytanie: czy mozna mrozic sloiczkowe zupki?

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ci膮偶y

                Dzisiaj nasz艂a mnie ochota na mozarell臋. I tu mam w膮tpliwo艣ci – czy w ci膮偶y mo偶na je艣膰 mozzarell臋?? Na opakowaniu nie ma ani s艂owa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej 鈫

                Ile kosztuje 偶艂obek?

                Dziewczyny! Ile p艂acicie miesi臋cznie za 偶艂obek? Pono膰 ma by膰 dofinansowany z gminy, a nam przysz艂o zap艂aci膰 292 z艂 bodaj偶e. Nie wiem tylko czy to z rytmik膮 i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej 鈫

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy kt贸ra艣 z Was mia艂a zak艂adany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmuj膮 na drugi dzie艅 i ma on na celu oczyszczenie rany. Prosz臋 dajcie zna膰, je艣li kt贸ra艣 mia艂a...

                Czytaj dalej 鈫

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamu艣ki lub oczekuj膮ce. Poszukuj臋 imienia dla ch艂opca zdecydowanie m臋skiego. Sama zastanawiam si臋 nad Wiktorem albo Stefanem, ale m贸j m膮偶 jest jeszcze niezdecydowany. Mo偶e co艣 poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej 鈫

                Wielotorbielowato艣膰 nerek

                W 28 tygodniu ci膮偶y zdiagnozowano u mojej c贸reczki wielotorbielowato艣膰 nerek – zesp贸艂 Pottera II. M贸j ginekolog skierowa艂 mnie do szpitala. W bia艂ostockim szpitalu po usg powiedziano mi, 偶e musz臋 jecha膰...

                Czytaj dalej 鈫

                Ruchome kolano

                Zg艂aszam si臋 do was z zapytaniem o tytu艂owe ruchome kolano. Brzmi gro藕nie i tak te偶 wygl膮da. dzieciak ma 11 miesi臋cy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygl膮da to troche...

                Czytaj dalej 鈫
                Rodzice.pl - ci膮偶a, por贸d, dziecko - poradnik dla Rodzic贸w
                Logo
                Enable registration in settings - general