czy pierzecie buty….

..w pralce??
wiem, że niektórzy tak robią, ja jeszcze nie
roztacza sie przede mna wizja strasznie zniszczonego buta po takim zabiegu i równie zniszczonej pralki

Aga i Wojtuś (..lipiec 2003.. )

32 odpowiedzi na pytanie: czy pierzecie buty….

  1. Re: czy pierzecie buty….

    ja piore adidasy, tzn nike’i:)
    wrzucam na pranie reczne z minimalnym wirowaniem 400 obrotów i wszystko ok.

    POZDRAWIAM 🙂 bruni

    • Re: czy pierzecie buty….

      Piorę wszystkie buciaki typu adidasy – nasze i Julki. Pranie w 40 stopniach, max obroty przy wirowaniu – nigdy nic się z nimi nie działo.

      Gacka i Julka 01.03.2004

      • Re: czy pierzecie buty….

        i same czy z czymś,,, aż sie boje zapytac z czym…. i serio sie nic nie rozkleja?
        moze spróbuję na jakis starych z ciekawosci
        akurat mam pralke na wykończeniu to nie bedzie szkoda wielka

        Aga i Wojtuś (..lipiec 2003.. )

        • Re: czy pierzecie buty….

          ja piore same albo z chodnikami lazienkowymi albo z innymi butami (np. czólenkami);)

          POZDRAWIAM 🙂 bruni

          • Re: czy pierzecie buty….

            czółenka też
            ło matko………..

            Aga i Wojtaś (..lipiec 2003.. )

            • Re: czy pierzecie buty….

              W pralce 🙂 piore…

              Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

              • Re: czy pierzecie buty….

                Adidasy, trampki malej najczęściej piorę w pralce.


                Emilka 14.08.2003

                • Re: czy pierzecie buty….

                  nie 🙂 Buty, takie co to sie nadaja do prania oczywiscie ;-), zawsze recznie w misce z woda i mydlem i szoruje miekka szczotka

                  Elik i Antek 2l i 8m+ 27 III

                  • Re: czy pierzecie buty….

                    Ja piorę. Nasze i Oli nigdy jeszcze się nic nie stał. Oczywiście nie wszystkie głównie sportowe.

                    Magda i Oleńka 20.10.2003

                    • Re: czy pierzecie buty….

                      Wszelkiego typu szmacianki i adidasy to tak.
                      Na razie nic sie żadnym nie stało.

                      • Re: czy pierzecie buty….

                        piore, glownie dzieciowe 😉

                        Aga,

                        • Re: czy pierzecie buty….

                          Ja nie – buty zawsze ręcznie, szczoteczką w wodzie z mydłem/ proszkiem do prania.

                          Nina (2l. i 10m.)

                          • Re: czy pierzecie buty….

                            to tak jak ja:)

                            Ninka 13.01.05

                            • Re: czy pierzecie buty….

                              piore wszystkie buty sportowe – adiadasy, tramki, szmaciane kapcie;) program na pranie reczne, w 40 stopniach + dodatkowa wirowka.

                              Ala i Gosia (16.12.2003)

                              • Re: czy pierzecie buty….

                                pewnie
                                ja wszystko piorę w pralce
                                pranie ręczne do mnie nie przemawia-mam uczucie, ze niedoprane i niedopłukane.
                                Sandałki myję gąbką, ale już trampki i nawet zamszowe cienkie półbutki wrzucam do pralki.Jak masz wielkie opory przed zniszczeniem to włóż je do pralki w takim specjalnym woreczku do prania rajstop-nie zniszczą się wtedy na pewno.

                                • Re: czy pierzecie buty….

                                  Ja tak samo 🙂 Te same butki 😉 nic a nic im sie nie stało, pralka też ok 🙂 Ręcznie bym ich tak nie doszorowała.

                                  • Re: czy pierzecie buty….

                                    Ze starą koszulką męża w rozmiarze xxl, mam taką, w którą wkładam zawsze adidasy )

                                    • Re: czy pierzecie buty….

                                      wszelkie szmaciane ciapki, tenisowki, trampki zawsze i tylko w pralce !!! Efekt znakomity, strat zadnych

                                      Monika + Julka 05.98 i Antoś 11.03

                                      • Re: czy pierzecie buty….

                                        zwyczajnie dorzucam do ciemnego prania. Nic sie nie rozkleja, nie pruje itd. Czasem jak sie ich uzbiera wiecej w tym np. meza adidasy, piore same buty i tez jest wszystko oki. Buty sa jak nówki
                                        wiecej odwagi !

                                        Monika + Julka 05.98 i Antoś 11.03

                                        • Re: czy pierzecie buty….

                                          W odpowiedzi na:


                                          pewnie
                                          ja wszystko piorę w pralce


                                          To tak jak ja 😀
                                          Nie cierpię prać ręcznie.

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: czy pierzecie buty….

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general