Czy są tutaj mamy Wrocławianki?

Witam wszystkie mamy,
bardzo chciałabym nawiązac kontakt z dziewczynami z Wrocławia. Sama po raz pierwszy zostanę mamą i niestety jestem jeszcze w tym wszystkim zielona…..
Forum jest bardzo fajne i dziewczyny serdeczne, ale dużo łatwiej jest wymieniać się radami w odniesienu do tej samej “miejskiej ” rzeczywistości.

Czekam na wiadomośći na forum albo prywatne.
Pozdrawiam serdecznie!

Marcela i malutki Ktoś 3.05.04

14 odpowiedzi na pytanie: Czy są tutaj mamy Wrocławianki?

  1. Re: Czy są tutaj mamy Wrocławianki?

    Witam w naszym gronie – ja jestem z Wrocławia

    Pozdrawiam
    Marta + fasolka (7.01.2004)

    • Re: jestem!

      no jestem, jestem!

      Monika i Basia (05.10)

      • Ja też…

        … jestem z Wrocławia i pozdrawiam.

        Ania i ktoś (3.01.2004)

        • Jaki lekarz?

          Hej!

          Bardzo się ciesze, że znalazły sie mamy Wrocławianki! Będzie mi dużo raźniej tym bardziej że ja chyba bede ostatnia z tym rodzeniem…..hahaha!
          Chciałam zapytać przede wszystkim do jakich lekarzy chodzicie?

          Buziaki!

          Marcela i malutki Ktoś 3.05.04

          Edited by Marcela_30 on 2003/09/16 12:14.

          • są są

            Ja tez jestem z Wrocławia i już kiedyś pisałam na forum, że chętnie poznam inne przyszłe mamy z naszego miasta ale jakoś nie było odzewu:)).
            Mój nr gg 2070127 – tam możesz zadawać mi tony pytań, bo jestem ciut bardziej zaawansowana:))
            Całuski

            bianka i ktos (24.12.2003)

            • Re: Czy są tutaj mamy Wrocławianki?

              Witam, ja też jestem z Wrocławia i również po raz pierwszy zostanę mamą…mam też pytanie do Wrocławianek, czy wybrałyście już szpital i, kóry Waszym zdaniem jest najlepszy pod względem opieki i możliwości przebywania z dzieckiem w pokoju po porodzie? Pozdrawiam serdecznie…Annulka i Dzidzia (4.02.2004)

              • Re: Jaki lekarz?

                Czesc! Ja w pazdzierniku przeprowadzam sie do Wroclawia ale jeszcze nie zdecydowalam sie na lekarza – na razie zbieram informacje :-).

                • Re: Jaki lekarz?

                  Ja chodzę do doktora Jarosza i z czystym sumieniem go polecam. Przyjmuje na Krzyckiej.

                  Ania i ktoś (3.01.2004)

                  • Re: Jaki lekarz?

                    To mamy tego samego lekarza!
                    W piatek 19 ide dopiero drugi raz ale juz nie moge sie doczekac. Kto pomyslalby, ze nie moge doczekac sie wizyty u gina…. w ogole jestem zadowolona ze wybralam akurat ten gabinet. Kierowalam sie opinia innych mam, moje 2 przyjaciolki byly pod opieka Jarosza i byly bardzo zadowolone z prowadzenia a dzieci zdrowe. W piatek mam 2 usg, i jestem bardzo ciekawa, jedno zdjecie do albumu rodzinnego juz mamy….

                    Bralas jakies leki na poczatku ciazy? Może nadal bierzesz?
                    Ja dostalam kwas foliowy 15mg 2xdzien, duphaston 2xdzien, witamine E 400 i preparat witaminowy (ja wybralam prenatal). Ciekawa jestem jak dlugo bede musiala brac duphaston….

                    buziaki!

                    Marcela i malutki Ktoś 3.05.04

                    • Re: Czy są tutaj mamy Wrocławianki?

                      Hej hej! Ja też mieszkam we Wrocławiu! I pozdrawiam wszystkie mamy z brzuszkami z naszego miasta.

                      Kasia i ktosik (22.02.2004)

                      • Re: Jaki lekarz?

                        Witaj!
                        To fajnie znależć osobę, która jest niemal w identycznej sytuacji – to też moje pierwsze baby i tez majowy to bedzie życzek – 16.05.2004 😉
                        Co do szpitali, to we Wrocławiu podobno nienajlepiej, jeszcze w miarę dobre opinie ma Brochów, ciekawa jestem co słyszałyscie o tamtejszym oddziale… A leki prawie te same : duphaston2x1 i witaminki + kwas foliowy

                        Pozdrawiam i cieszę się, że taka silna grupa przyszłych mamuś we Wrocławiu

                        • Re: Czy są tutaj mamy Wrocławianki?

                          Witam Was radosnie! Tez jestem z Wrocławia….planuje rodzic na Brochowie, do lekarza chodze do Madicover. jest to moja pierwsza ciąża i miło mieć mamy-koleżanki na forum, bo niestety nikt z moich znajomych i otoczenia nie jest w stanie błogosławionym i za bardzo nie mam z kim dzielić się moimi przeżyciami i nurtującymi pytaniami-problemami.
                          Pozdrawiam Was słonecznie
                          Patison i 12-tygodniowy Kabaczek 😉

                          • Re: są są

                            Kolejna mama z Wrocławia się zgłasza z Marcelem, który ma dziś dwa tygodnie.

                            • szpitale

                              Ja też jestem z Wrocławia :))

                              O słynnym Brochowie słyszałam same kiepskie opinie, za to moja koleżanka rodziła 3 tyg. temu na 1 Maja (!!!!!!!!!!!!!!!!!) i JEST ZACHWYCONA !!!!!!!!!!!!!! Z tego co mówi opieka była superowa, a dzidzia i tatuś cały czas przy mamie.

                              Agusia ze styczniowym Bąbelkiem

                              Znasz odpowiedź na pytanie: Czy są tutaj mamy Wrocławianki?

                              Dodaj komentarz

                              Mozarella w ciąży

                              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                              Czytaj dalej →

                              Ile kosztuje żłobek?

                              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                              Czytaj dalej →

                              Dziewczyny po cc – dreny

                              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                              Czytaj dalej →

                              Meskie imie miedzynarodowe.

                              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                              Czytaj dalej →

                              Wielotorbielowatość nerek

                              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                              Czytaj dalej →

                              Ruchome kolano

                              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                              Czytaj dalej →
                              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                              Logo
                              Enable registration in settings - general