czy tak samo u Was?

Jestem w 7 tygodniu ciazy (liczac od daty ostatniej miesiczki).
Od tygodnia zaczely mi dokuczac nudnosci, czasem bol podbrzusza,
brak apetytu,bol i nabrzmienie piesci, a wczoraj rano niewielka wydzielina
z pochwy rozowego koloru. Czy wszystko jest w porzadku?
Tydzien temu bylam na 1 wizycie u doktora i stwierdzil ze jestem okazem zdrowia??!!??

7 odpowiedzi na pytanie: czy tak samo u Was?

  1. Re: czy tak samo u Was?

    Czesc!! Wiesz co lepiej skontaktuj sie z lekarzem. W ciazy nie powinno byc zadnych plamien ani wyciekow podbarwionych krwia. Pozdrawiam.
    Gosia i 32 tyg Maksio.

    malosia

    • z innej beczki…..

      Witaj!
      Czy jesteś wrześniową mamusią, bo jeśli tak to zapraszam do naszej nieskromnej gromadki 31 mam!

      ,

      Magda, Rafał i Bzdyciunio (7.09.03)

      • Re: czy tak samo u Was?

        Witam!
        Polecam Ci trochę poczytać na temat ciąży, jest taka fajna książka opisująca miesiąc po miesiącu, do tego jak byłaś u lekarza to powinnaś go zamęczać pytaniami, aż będziesz miała na wszystko odpowiedź! Każda z nas może mieć inne objawy ciąży, ale te, co ty opisujesz są jak najbardziej w porządku i “typowe”, lekarzem nie jestem ale wg mnie wszystko jest ok!
        Pozdrawiam! Ja i 9-cio miesięczny brzuszek

        • Re: czy tak samo u Was?

          Dziekuje, za odpowiedz. Wszystkie objawy ktore mam sa mi znane z “teori”. Zaniepokoil mnie tylko wczorajszy wyciek….
          Tak czy inaczej – dzieki za wsparcie. Tez mysle ze wszystko jest w porzadku.

          • Re: czy tak samo u Was?

            Na pewno musisz lekarzowi o tym powiedzieć. Wydaje mi się, że jeżeli się nie powtórzy to możesz po prostu zrobić to przy okazji następnej wizyty. Ja też 2 razy miałam delikatne plamienia i nic się złego nie działo. Na pewno skontaktuj się z lekarzem, jak będzie się to powtarzało, czego Ci nie zyczę!

            Powodzenia!

            Karolka i Przecinek (7.08.03)

            • Re: czy tak samo u Was?

              Ja bym sie skonsultowala to z lekarzem, bo na poczatku plamienia sa szczegolnie grozne.

              Helenka – przyszla mamuska

              • Re: czy tak samo u Was?

                Czesc! Ja jestem w 10 tygodniu ciazy i w piatek tez mialam plamienie(male i w koloze mleczno-rdzawym). Bylam przerazona,myslalam juz o najgorszym.W poniedzialek bylam u lekarza zbadal mnie, zrobil USG i powiedzial ze wszystko jest w porzadku.A te moje objawy byly spowodowane dzwiganiem w pracy (okolo 30kg-codziennie).Lepiej zapytaj lekarza i zanim wybierzesz sie na wizyte (odpoczywaj duzo!!!!). Musisz byc pozytywnie nastawiona i wtedy dzidzius nie bedzie sie denerwowal :)Powodzenia,bedzie dobrze!!!

                Agnes i wrześniowe serduszko

                Znasz odpowiedź na pytanie: czy tak samo u Was?

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo
                Enable registration in settings - general