CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

czesc,

mam pewne objawy ktore pozwalaja podejrzewaz mi ze jestem w ciazy nie pasuje tylko jedna tempka 36,6 czy jest sens robic test czy przy takiej temce ciaza jest niemozliwa? juz tyle kasy wyrzucilam na niepotzrebne testy ze nie chce mi sie go robic jezeli prawdopodobienstwo jest zadne okres spoznia sie dopiero 2 dni dlatego nie wiem co myslec ale temperatura zbila mnie z tropu ciazy calkowicie,
CO O TYM MYSLICIE?
z gory dzieki za opinie

13 odpowiedzi na pytanie: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

agus-w Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

ja bym zrobiła… Nie mierzyła sobie temperatury, ale jak mi się @ spóźniał i zrobiłam się śpiochem, to czułam, że to jest to. A podwyższoną temperaturę to zaczęłam czuć dopiero jakieś 2-3 tyg. temu, więc… Słuchaj, to tylko ok. 10 zł.
W każdym razie, powodzenia. :)))

agnieś i robaczek

marcelinka22 Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

Nie wiem dokladnie jak to jest z tą temperaturą, bo nigdy jej nie mierzylam w takich celach. Ale tak na zdrowy rozsądek to nie powinnaś się nią za bardzo sugerować tylko zrobić test, najlepiej tydzień po spodziewanym terminie miesiączki. Gdyby temperatura byla taka ważna to w aptekach zamiast testów ciążowych sprzedawaliby termometry. Pozdrawiam.

Marcela

amira Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

no wlasnie ja mam ten problem ze cale zycie jestem spiochem, z objawow to mam takie ze mi jest niedobrze, slabo i nie chce mi sie jesc, @ nie pojawila sie chociaz brzuch mnie bolal tak jakby miala przyjsc, boli mnie tez cos w boku, temp teraz mam 36,8 jutro robie test, ale juz grube dolary wydalam na te testy bo jeden kosztuje $20 wiec troche roznica niz w polsce, a moze jednak poczekam jescze ze 3 dni, strasznie jestem niecierpliwa ale kilka dni mnie nie zbawi, dzieki za opinie

gosik Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

Witaj
Starając się o Filipka mierzyłam temperaturkę, w żadnym dniu drugiej połowy cyklu nie przekroczyła ona 37 stopni
W ciązy byłam i jak widzisz Filipek jest :)))
Dwa dni po stwierdzeniu dołka implantacyjnego zrobiłam test – wyszedł pozytywny

A na testy też mnóstwo kasy swojego czasu przepuściłam
pozdrawiam

Gosia

Moje pisklaki

Fil & Igo

agus-w Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

W każdym razie powodzenia. :)) I daj znać, jak będziesz już coś wiedziała. Trzymam kciuki, żeby było po Twojej myśli.

agnieś i robaczek

anetal Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

Moja temperaturka wskazywała, że w ogóle nie było owulacji, a jednak… 🙂
Aneta i

kamuszka Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

Nie da się zgadnąć, zrób test.

amira Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

jestem w ciazy i ciesze sie a z drugiej strony boje bo bralam sporo tabletek przeciwbolowych akurat nie spodziewalam sie tej ciazy, jak bardzo moga zaszkodzic te tabletki?

karolina81 Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

Ja proponuje test 🙂 polecam test QUICK VIEW (chyba tak sie pisze).

Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

Przede wszystkim gratulacje.
Jesli chodzi o tybletki przeciwbolowe, to musze Cie pocieszyc Zarodek przez pierwszedwa trzy tygodnie produkuje takie komorki, ktore latwo ulegaja odnowie. Tak ostatnio czytalam. Matka moze nie przypuszczac, ze jest w ciazy i tak natura nas obdazyla w taki dar. Pozniej zanika zdolnosc regeneracji. Najlepiej zawsze zapytac dodatkowo gina jak masz jakies obawy. Mnie to zawsze najbardziej uspakaja.
Powodzenie i wszystkiego dobrego

Monika

amira Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

dzieki kochana, ja cala noc nie spalam z nerowo co bedzie przez te tabletki i pocieszylas mnie, bede o wiele spokojniejsza ale juz widze ze czeka mnie 9 miesiecy nieustannych nerwow o tego malego szkraba, zycze zdrowia Tobie i Twojej dzidzi

Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

9 miesiecy nerwow, a potem do dopiero sie zacznie
Ja tam do usilnie wystraszonych nie naleze, ale zamartwianie sie to chyba naturalna kolej rzeczy.
Wszystkiego dobrego i zamartwiaj sie jak najmniej.

Monika

gacka Dodane ponad rok temu,

Re: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

Poczekaj do porodu i tego, co będzie po nim
Też naiwnie sądziłam, że po porodzie strach, stres i obawa o dzidzię odejdzie w niepamięć, ale życie to dość konsekwennie zweryfikowało
Spokojnej ciązy i łatwego rozwiązania życzę

Gacka i Julka 01.03.2004

Znasz odpowiedź na pytanie: CZY TO CIAZA? doswiadczone kolezanki pomozcie

Dodaj komentarz

Wiek przedszkolny
zasypianie 3,5 latki help!!!!!!!
Pomocy!!! Wymiękam, już nie mam pomysłów. Wiem wiem wiem popełniłam największy błąd, wzięłam Alę do łóżka, gdy miała 9 miesięcy :-( Teraz od początku sierppnia staram się ją tego oduczyc
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
o piciu w ciazy - chocby lampki wina
Polecam do poczytania w tym numerze polityki, tutaj maly fragment... a Wy pijecie? [img]http://foto.onet.pl/upload/15/61/_619229_n.jpg[/img]
Czytaj dalej