czy to dobry zakup?

wczoraj kupilam aspirator do noska -w ksztalcie foki..to jest namniej wazne jaki ma ksztalt -ma wymiennie koncowki przezroczyste..i nie wiem tak patrze na to i nie jestem pewna czy to bedzie dzialac prawidlowo
jakie Wy macie? czy sa lepsze i gorsze apiratorki?
wiem ze sie przekonam jak bede uzywac ale moze powiecie ze to jest ok?!:)
dzieki:0

1 odpowiedzi na pytanie: czy to dobry zakup?

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: czy to dobry zakup?

nie wiem czy sie nie myle ale chyba ktos kiedys polecal te foczki…

Znasz odpowiedź na pytanie: czy to dobry zakup?

Dodaj komentarz

Dla starających się
plamienie implantacyjne
Witajcie! Mam pytanie - co to jest plamienie implantacyjne i kiedy wystepuje? Czy może nastapić ok. tydzień przed spodziewaną@?Napiszcie proszę, co wiecie na ten temat. Z góry dziekuję! asia yoasia
Czytaj dalej
Polecam
Krzesełko bebe confort"omega"
Rewelacja! Co prawda nie jest tanie (a właściwie dość drogie) ale nasza Nati pokochała je od pierwszego wejrzenia. Jak jeszcze nie chodziła i niepewnie siedziała to spędzała w krzesełku dużo
Czytaj dalej