czy to normalna cena za renowację parkiretu??

Słuchajcie chcę wycyklinować utwardzić no i polakierować 54 metry parkietu… gość zaśpiewał mi za wszystko cenę ponad 6 tysięcy!!!! ja wiem, że to Warszawa, wszystko rozumiem ale wydaje mi się że lekko przesadził-czy orientujecie się jakie są standardowe ceny za tego typu usługi w Wawie? samą robociznę policzył mi 45 zeta z metra…

14 odpowiedzi na pytanie: czy to normalna cena za renowację parkiretu??

usianka Dodane ponad rok temu,

ostro
Płacilismy tyle za metr za ukladanie i obrobke nowego parkietu (ale nie w Warszawie, wiec na nic moja opinia).

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez miśka74:Słuchajcie chcę wycyklinować utwardzić no i polakierować 54 metry parkietu… gość zaśpiewał mi za wszystko cenę ponad 6 tysięcy!!!! ja wiem, że to Warszawa, wszystko rozumiem ale wydaje mi się że lekko przesadził-czy orientujecie się jakie są standardowe ceny za tego typu usługi w Wawie? samą robociznę policzył mi 45 zeta z metra…
rok temu za ok. 40 m płaciłam 2600
też Warszawa

miska74 Dodane ponad rok temu,

za wszystko? tzn robocizna i materiały?Zamieszczone przez EwkaM:rok temu za ok. 40 m płaciłam 2600
też Warszawa

rena12 Dodane ponad rok temu,

wygoglowałam i pierwsz stronka jak się pokazała:
[Zobacz stronę] – to nie reklama bron boże ale moze tak poszukaj – może trzeba będzie to w czasie przesunąć ale chyba warto

miamia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez miśka74:Słuchajcie chcę wycyklinować utwardzić no i polakierować 54 metry parkietu… gość zaśpiewał mi za wszystko cenę ponad 6 tysięcy!!!! ja wiem, że to Warszawa, wszystko rozumiem ale wydaje mi się że lekko przesadził-czy orientujecie się jakie są standardowe ceny za tego typu usługi w Wawie? samą robociznę policzył mi 45 zeta z metra…

tyle płaciłam za cyklinowanie, olejowanie 80m (droższe niż lakier) i ułożenie ok 10m nowego parkietu (specjalnie cięty, żeby wzór pasował do starego) -1,5 roku temu i robota była na cito – usługa express, z dnia na dzień i 23.12 wchodził w dwa dni robót
dwa lata temu za 40 m płaciłam 1500zł (cyklinowanie +lakier)

więc 6tyś trochę drogo

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez miśka74:za wszystko? tzn robocizna i materiały?
tak

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez miśka74:Słuchajcie chcę wycyklinować utwardzić no i polakierować 54 metry parkietu… gość zaśpiewał mi za wszystko cenę ponad 6 tysięcy!!!! ja wiem, że to Warszawa, wszystko rozumiem ale wydaje mi się że lekko przesadził-czy orientujecie się jakie są standardowe ceny za tego typu usługi w Wawie? samą robociznę policzył mi 45 zeta z metra…

Za renowację parkietu (90 metrów) i 3 krotne lakierowanie zapłaciliśmy 4 tysiące…ale my nie z Warszawy – więc pewnie ceny u Ciebie wyższe….

Jeszcze dopiszę co robili konkretnie bo widzę że dziewczyny pisały czyli:
cyklinowanie, wypełnianie szczelin, zerwanie 6 metrów parkietu i położenie go od nowa, dosztukowanie parkietu w miejscach gdzie go nie było (np. przesuwaliśmy drzwi), potem 3 razy lakierowanie.
Robota trwała jakieś 4 dni + 2 tygodnie potem to schło.

miska74 Dodane ponad rok temu,

dzięki dziewczyny za wszystkie odpowiedzi 🙂 czyli tak jak przypuszczałam-gość musiał się mocno stuknąć w głowę…

relinka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez miśka74:Słuchajcie chcę wycyklinować utwardzić no i polakierować 54 metry parkietu… gość zaśpiewał mi za wszystko cenę ponad 6 tysięcy!!!! ja wiem, że to Warszawa, wszystko rozumiem ale wydaje mi się że lekko przesadził-czy orientujecie się jakie są standardowe ceny za tego typu usługi w Wawie? samą robociznę policzył mi 45 zeta z metra…

gość chyba się z choinki urwał,jakiś zdzierca.Ja robiłam renowację w tamtym roku w sierpniu,tylko że nie parkiet a deski ale to nie ma różnicy w cenie i płaciłam 45 za m2,w tym było wszystko poprzez szpachlowanie,cykliowanie, z dwukrotnym lakierowaniem z jego materiałem ,za 20m2 zapłaciłam 900zł.Za te 45 był full wypas i 2 dni było po robocie.Ale nie dam Ci namiaru bo zgubiłam gdzieś tel a nawet nie pamiętam nazwiska gościa,brałam z ogłoszenia z neta.Aha,jestem z Wawy.

figa Dodane ponad rok temu,

Cyklinowanie 40 m2 1600 pln, lakierowanie 30 pln/m2.
Lakierowane 4 razy.
3 tygodnie temu, W-wa.
Bardzo, bardzo dokładnie zrobione.

miska74 Dodane ponad rok temu,

możesz podać mi namiary? 🙂Zamieszczone przez Figa:Cyklinowanie 40 m2 1600 pln, lakierowanie 30 pln/m2.
Lakierowane 4 razy.
3 tygodnie temu, W-wa.
Bardzo, bardzo dokładnie zrobione.

figa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez miśka74:możesz podać mi namiary? 🙂

Podeślę na priv, jak mężu wróci do domu.
On ma namiary.

miska74 Dodane ponad rok temu,

dzięki 🙂Zamieszczone przez Figa:Podeślę na priv, jak mężu wróci do domu.
On ma namiary.

figa Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez miśka74:dzięki 🙂
priv

Znasz odpowiedź na pytanie: czy to normalna cena za renowację parkiretu??

Dodaj komentarz

Książka kucharska
sałatka z surimi- szybka i prosta :)
- 1 opakowanie surimi (100g) - 3 jajka - 1 świeży ogórek średniej wielkości - koperek - majonez z keczupem - ja daję w proporcji 2 łyżki majonezu na 2 łyżki ketchupu - sól,
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
koszenie trawy na osiedlu (grrr...)
Pytanie do mieszkanek bloków - jak często koszą trawę koło Waszych bloków? Ja mieszkam na osiedlu zamkniętym, bloki mają 3 lata, monitoring itp fajnie jest tylko już pier**lca dostaję przez Akcję
Czytaj dalej