czy widac ciąze przy bad.usg

witajcie dziewczynki

Mam pytanko…w sumie dotyczy ono mojej dosc bliskeij kolezanki,nie jest zarejestrowana i prosiła mnie o posta, a nawet sama jestem ciekawa odpowiedzi..Prosze moze coś pomozecie???…
Moja kolezanka podejrzewa ze moze byc w ciazy w sumie ma 30dc.Jeszcze testu nie robiła…
Dzis u lekarza gastrologa (leczy zoładek) miala usg -sondą ale przez powłoki przewodu pokarmowego (urzadzenie takie jake USG nowszej generacji (?) ponoc dość czułe urządzenie).Oczywiście badanie objeło przewod pokarmowy łącznie z narządem rodnym (macicą) lekarz badajac ja (ona nie pytała, bo nie wypadało),mówił po kolei opis kazdego narządu w tym “macica nie powiekszona”. Hmm i zaczęła sie martwic ze to chyba oznacza, ze nie jest wciązy…bo by cos zauważył przez usg???
Chciała zrobić bhcg ale uważa ze nie ma po co
Ale czy takie zwykłe usg moze coś wykazac w poczatkowej ciązy??…Jestesmy zielone w tych badaniach usg…ona juz panikuje ze napewno nie jest w ciązy, (tez sie stara od paru miesięcy)…
Ja nie wiem, ale myśle ze takie usg nic nie pokaze jezeli jest nawet ciąza, bo chyba jest za mała, ale ona nie rozumie moze to ja sie mylę???

Pomóżcie,bo ona naprawde sie tym przybiła,a nawet jeżeli to chce wiedziec na przyszłośc…
Dziekuje pozdrawiamy ania i dominika

6 odpowiedzi na pytanie: czy widac ciąze przy bad.usg

aggulka Dodane ponad rok temu,

Re: czy widac ciąze przy bad.usg

W tak wczesnej ciąży często usg przezpochwowe nic nie wykazuje, a co dopiero takie zwykłe. Czasem do 6 tyg. nic nie widać. Niech koleżanka robi test i już 😉
Pozdrawiam, Agata

zuzanna Dodane ponad rok temu,

Re: czy widac ciąze przy bad.usg

niech testuje jesli jest po terminie miesiaczki!!!!
bo takie objawy jak rozne odczucia sa bardzo subiektywne i kazda z nas ma je czesto nawet co miesiac a w ciazy nie sa:)
a podejrzenia ehhhhh kazda z nas ciaze sobie podejrzewa co miesiac hihihihih
niech testuje!
a co do usg hmmm tak wczesnie to nie moze wykryc ciazy nawet idealne usg!

Zuzanna 16 cykl starań
[Zobacz stronę]

ania123 Dodane ponad rok temu,

Re: DZIEKI

no i wiedziałam,że sie nie mylę..dzieki..
jutroDonia idzie robic test..oj cos czuje ze to jednak fasolka
DZIEKI!!!!! kochane dodałyscie jej powerka
papa

a objawy ma..!!! ze napewno to fasolka..
ZYCZE WAM wszystkim fasoleczek!!!

lagu Dodane ponad rok temu,

Re: czy widac ciąze przy bad.usg

Koleżanka niech lepiej się nie zamartwia ! ale..zrobi domowy test..i coś się powinno juz wyjaśnić !!
Jeśli chodzi o usg przez brzuch to na tym etapie nic nie widać jeszcze ! Tylko usg dopochwowe !! choć i tak widać pęchęrzyk dopiero na etapie 5-6 tygodnia ciaży… tak więc niestety trzeba uzbroić sie w cierpliwość !!
Trzymam kciuki za…..dwie kreseczki !!
Daj znać o wyniku !!
pozdrowienia !
Ania

shibaa Dodane ponad rok temu,

Re: czy widac ciąze przy bad.usg

Oj kochane – po co ta panika. Lekarz który badał przewód pokarmowy mógł się specjalnie nie przyglądać a mogło być za wcześnie także – ja miałam robione USG przez brzuch w poprzedniej ciąży chyba w 6 tygodniu (licząć od @) i było widać pecherzyk ale sie musieli niezle naszukać.
Pierwsze co trzeba zrobic to test, odczekać ze 2 tygodnie i iść do ginekologa na USG dopochwowe 🙂
Agata

anna27it Dodane ponad rok temu,

Re: czy widac ciąze przy bad.usg

Ja radze najpierw zrobic test, albo badanie z krwi, bo na usg moze nie byc widac na poczatku, u mnie w 5 tc lekarz nie rozpoznal ciazy przy badaniu usg dopochwowym (5 tygodni, liczone od ndia ostatniej @), przy badaniu zoladka rozpoznac ciaze? cos mi tu nie gra, bo gastroskopia to nie usg dopochwowe.

Ania i Suzanna (08.09.2004)

Znasz odpowiedź na pytanie: czy widac ciąze przy bad.usg

Dodaj komentarz

Oczekując na dziecko
jaka pościel?
witam:) mam pytanko o pościel do łóżeczka dla dzidzi. czy kupuje się kołdrę specjalnie dla dzidzi (wykonaną z jakiś szczególnych materiałów), czy może zamiast kołdry kocyk (latem), czy moze jeszce cos
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
no to ja też się pochwalę
Ostatnio prawie w ogóle tu nic nie pisałam, tylko sobie poczytywałam Wasze wypowiedzi, ale niektóre z Was może mnie jeszcze pamiętają... Ale teraz się też pochwalę. Moja Oliwka też już wkrótce
Czytaj dalej