Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Stasia niespecjalnie interesują nóżki. Owszem czasami łapie rączkami za kolanko, pociera stópką o stópkę, obserwuje nóżki w kąpieli i łapie nimi zabawki, ale nie ciągnie stópek do buzi. Podobno jest to niemal obowiazkowy etap w rozwoju dziecka. Czy Wasze dzieci zaliczyły ten etap?

16 odpowiedzi na pytanie: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

a ladnie to tak w pracy pisac na forum ;))))….
nie wiem czy wszystkie ale Jas wlasnie zalicza jedzenie stopek, wczesniej sie nimi interesowal, troche czasami pogryzal przed kapiela na golaska a teraz pogryza czesciej i niekoniecznie przed kapiela, wlasciwie kazdy czas jest dobry…. czasami jak siedzi to sie schyla, siega stopek i tez je gryzie… nawet moimi stopami ostatnio wykazuje zainteresowanie… ale nie daje mu ich pogryzac ;)))

agnieszka24 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Mój Michaś wkładał stópki do buźki ale już mu się to znudziło bo jakoś tego nie robi a szkoda bo fajnie to wygląda:) Myślę że niepotrzebnie się matrwisz bo był już taki wątek i były maluszki które ominęły ten etap, ale dla pewności spytaj się lekarza
POZDROWIENIA

Agnieszka i Michałek

basiogroszek Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

A ciekawe skąd Ty mi odpisujesz ;-))). Zrobiłam sobie przerwę na śniadanie i zamiast odejśc od kompa, to jem przy nim i czuję się usprawiedliwiona. Stas się śmieje, jak mu te stópki podpycham, ale sam nie wykazuje ochoty na “głębsze” poznanie.

basiogroszek Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Nie pamiętasz, czy dawno był ten wątek? Ostatnio mam mniej czasu na forum i nie trafiłam na niego

ewa250 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

jasne ze z pracy ;))), ale w koncu mam swojego kompa i dostep do netu i normalne kolezanki w pokoju. W domu nie mam nawet czasu zeby siasc przy kompie a jak mam to maz go okupuje ;)))

kokunia Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Nie wiem czy wszystkie dzieci wkładają nóżki do buzi ale mój synek wkładał. Prześmiesznie to wyglądało.

effcia Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

nie wiem czy jest to etap obowiazkowy, ale Ptysiek od miesiaca z luboscia wpycha sobie stopki do buzki:-)

Effcia z FRANULKIEM (20.08)

agak Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Czesc
chyba Ciebie pocieszę. Iza Niedawno skończyła 8 m-cy i ani razu nie włożyła stópki do buzi a jest zdrowa i fajna dziewczyna która zaczyna chodzic. Wiec uszy do góry. serdecznie

AGAK + Izunia (26.05.2003)

basiogroszek Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Rzeczywiście, troszkę mi lepiej po Twoim poście. Dzięki

gwiazdeczka2 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Mai zdarzylo sie pare razy, ale raczej bardziej interesuja ja paluszki u nog i ich lapanie


Ewcia z Mają ur. 03.06.2003

daga25 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Zuzka wykonała taki manewr chyba 2 razy do tej pory. Bawi się stópciami i owszem, ale do buzi nie bierze.

Daga i Zuziak 21 kwietnia 2003

monia27 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

moj mlody interesuje sie nozkami juz od dawna,dotyka je kiedy ma okazje,ale nie wklada sobie do buzi. Nie stresuje mnie to,widocznie nie ma na to ochoty

Monia i Tymonek (08.08.03)

aga72 Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Mojego Kubusia, który już ma prawie dwa latka, stópki prawie nie interesowały. Też się martwiłam bo wyczytałam to samo co ty, ale potem postanowiłam wyluzować. Teraz z perspektywy czasu myślę sobie że każde dziecko inaczej się rozwija, ma swój własny rytm, bo mój synek mimo że nie brał stópek do buzi jest dobrze rozwijającym się chłopczykiem

Aga i Kuba (19.02.2002)

soley Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Laura tez jeszcze nie wklada stopek do buzi. Lubi za to swoje kolana, glaszcze sie po nich, lapie i wogole wzbudzaja wielkie zainteresowanie.
Synek mojej kolezanki 2 dni starszy od Laury juz od jakis 2 tygodni zajada sie wlasnymi stopkami.
Gdy Laurze sprobowalam wlozyc stopke do buzi to sie tylko skrzywila i zero zainteresowania. Nie sadze zeby bylo z tym cos nie tak. Wydaje mi sie ze niektore dzieci interesuja sie stopkami a inne nie.

Soley i Laura Amelia 12 08 03

basiogroszek Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Cieszę się, że nie tylko Staś omija ten etap (chyba, że jest on jeszcze przed nim). Mam nadzieję, że to rzeczywiście nic poważnego. Moje pytanie wynikło z tego, że na wizycie u neurologa pani doktor zapytała, czy wkłada stópki do buzi. Powiedziałam, że nie, ale cos mnie zamroczyło i nie zapytałam czy musi. Potem wszędzie czytałam, że dziecko na którymś etapie rozwoju powinno to robić, stąd mój niepokój. Widzę jednak, że nie jest jedyny.

krzemianka Dodane ponad rok temu,

Re: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

U Igora etap wkaldania stop do buzi trwal jakies 4 dni… Najwyrazniej bardoz szybko ta zabawa mu sie znudzila, bo teraz juz tego nie robi. Owszem, lapie swoje stopki, oglada je, ale nie laduje ich do buzi. I mysle, ze juz tak zostanie.
A Ty nie martw sie, Twoj Stas to indywidualista i on nie bedzie robil tak jak wszystkie dzieci 🙂 Ważne, ze interesuje sie stopami. Reszta chyba juz nie tak bardzo


Ania, Igor (01.07.03) i Lef

Znasz odpowiedź na pytanie: Czy wszystkie dzieci wkładają stópki do buzi?

Dodaj komentarz

Wiek przedszkolny
schody w przedszkolu
Drogie mamy Znalazłam super przedszkole. Program - extra, Pani Dyrektor - super. Przedszkole jest długo czynne i przez cały rok, jest logopeda -non stop i lekarz. Mnóstwo ciekawych zajęć. I tylko
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Bede miala stale lacze
Wczoraj pojawił się u nas pan z telewizji kablowej i zaproponowal stale lacze. Po trzech latach ciaglego obiecywania, ze juz za pol roku bedzie, instalacja internetu w naszym bloku powoli
Czytaj dalej