CZY ZNACIE JAKIEŚ WITAMINY NA POPRAWĘ PŁODNOŚCI?

CZY SA JAKIES WITAMINY DLA KOBIET LUB MĘŻCZYZN NA POPRAWĘ PŁODNOŚCI?

56 odpowiedzi na pytanie: CZY ZNACIE JAKIEŚ WITAMINY NA POPRAWĘ PŁODNOŚCI?

  1. Ja karmię mężusia androvitem i spiruliną, sama biorę Feminatal metafolin 800 (dla kobiet planujących ciążę). Pozdrawiam

    • Zamieszczone przez Marcysia
      Ja karmię mężusia androvitem i spiruliną, sama biorę Feminatal metafolin 800 (dla kobiet planujących ciążę). Pozdrawiam

      WITAJ1 serdeczne dzięki za odpowiedz-wiesz,ja bałam sie kupic mężowi cos bo nie wiem jak dziaął i czy w ogóle działa-a widać jakies skutki u twojego męża? cod do feminatalu to tez chciałam zacząc brac ale wyczytałam w czasopiśmie dla przyszłych mam ze ja ksa dobre wyniki krwi to nie trzeba i zgłupiałam:)

      • Myślę, że takie witaminki nie zaszkodzą, chodzi przede wszystkim o kwas foliowy, który pomaga w prawidłowym kształtowaniu się cewy nerwowej zarodka, to ma miejsce ok. 2 tygodni po zapłodnieniu, wiele kobiet jeszcze nie wie wtedy o ciąży. Feminatal zawiera również kwas foliowy, jeśli nie chcesz brać takich witamin, łykaj chociaż kwas foliowy, np. Folik (nawet zdrowa dieta nie pokrywa pełnego zapotrzebowania, dlatego trzeba uzupełniać)
        Czy u męża są efekty, to nie wiem, bo nie robił badań. Spirulina podobno ma wpływ na jakość plemników, na pierwsze efekty z pewnością trzeba poczekać (pewnie dlatego, że proces spermatogenezy trwa 90 dni). Przed pierwszą ciążą dawałam mężowi też Salfazin (zawiera cynk zwiększający ilość i ruchliwość plemników) zaszłam w ciążę po 2 latach starań, ale nie wiem, na ile pomogły witaminy… w każdym razie na pewno nie zaszkodziły

        • Zamieszczone przez dominikaau81
          CZY SA JAKIES WITAMINY DLA KOBIET LUB MĘŻCZYZN NA POPRAWĘ PŁODNOŚCI?

          Ja wciągałam folik i witaminki dla kobiet w ciąży. Mój Mąż łykał Vitaral 🙂

          • Zamieszczone przez *Aga*
            Ja wciągałam folik i witaminki dla kobiet w ciąży. Mój Mąż łykał Vitaral 🙂

            dziekuje ci -a skuteczne?

            • Zamieszczone przez dominikaau81
              dziekuje ci -a skuteczne?

              własnie kupiłam mężowi 100tabl witaminy z cynkiem moze pomogą:)

              • ja zajadałam folik i metafolin 800
                a mezus folik i salfazin, i udalo sie za 5 podejsciem
                w dni płodne – nie zawsze – ale czasami uzywalismy zelu pre-seed

                ps. w miedzyczasie mialam 3 miesieczna kuracje castagnusem – i mialam po drugim miesiacu przyjmowania mega obfita @, gin stwierdzil ze moze cos tam sie poczyscilo

                • Dodam tutaj do worka jeszcze:
                  Hormel SN
                  Mastodynon (jakoś tak się nazywa)
                  no i wymieniany wcześniej Castagnus, którego osobiście nie wspominam za dobrze… tak samo jak wiesiołka.
                  Dwóch pierwszych nie stosowałam, ale niektóre dziewczyny stosują i są zadowolone.

                  • Zamieszczone przez paszula
                    Dodam tutaj do worka jeszcze:
                    Hormel SN
                    Mastodynon (jakoś tak się nazywa)
                    no i wymieniany wcześniej Castagnus, którego osobiście nie wspominam za dobrze… tak samo jak wiesiołka.
                    Dwóch pierwszych nie stosowałam, ale niektóre dziewczyny stosują i są zadowolone.

                    Paszula, ten Hormel to lek homeopatyczny? – zaraz o nim poczytam, na razie czytam o Mastodynonie i widzę, że to chyba to samo co Castagnus. jestem prawie lekomanką i już robię sobie nową listę leków na zaś…
                    ja na razie lecę na wiesiołku, castagnusie właśnie, mocniejszym kwasie foliowym i witaminach (Bio-Selen+Cynk). a mój mąż łyka salfazin i witaminę C.

                    • Tak to lek homeopatyczny. CIk to teraz bierze a pozytywne doświadczenia z nim ma Kreseczka.

                      Nie przesadź z tymi wpomagaczami… do robienia dzieci to nie tyle tabletki co seks potrzebny!! 😉 😀

                      • Zamieszczone przez laurka
                        Paszula, ten Hormel to lek homeopatyczny? – zaraz o nim poczytam, na razie czytam o Mastodynonie i widzę, że to chyba to samo co Castagnus. jestem prawie lekomanką i już robię sobie nową listę leków na zaś…
                        ja na razie lecę na wiesiołku, castagnusie właśnie, mocniejszym kwasie foliowym i witaminach (Bio-Selen+Cynk). a mój mąż łyka salfazin i witaminę C.

                        Tak biorę Hormel kilka dni i jutro się okaże jak tam moje endo. Nie plamiłam po @ to raz,mam po nim mokro w gaciach -dwa!!!

                        • ja zamówiłam femifertil czekam na przesyłke, same zioła i kompleks witamin mąż bierze narazie wit. C, ja do tego chodze na masaże! zobaczymy

                          • Zamieszczone przez zuzik146
                            ja zamówiłam femifertil czekam na przesyłke, same zioła i kompleks witamin mąż bierze narazie wit. C, ja do tego chodze na masarze! zobaczymy

                            tez zastanawiałam sie nad tymi witaminami ale jakos niemam przekonania-boję sie nowości-bede wdzięczna jesli odezwiesz sie za jakis czas i powiesz cos wiecej o nich:)

                            • jasne… czekam na paczke z nimi już jest wysłana, tylko ja nie będe czekać na ten pierwszy dzień cyklu przyjdą to biore od razu będe Cię informować co i jak! może skorzystaj też z masazu lub akupunktury, znam bardzo dużo przypadków powodzeń po jakimś czasie! ja korzystam z akumpresury miałam wczoraj 3 masaż i powiem Ci jest rewelacja bardzo dobrze się czuje! ja mam ten szkopół że mój mąż pracuje za granicą wdzimy się co jakiś czas niekiedy tj 2 tygodnie wyjazdu a niekiedy miesiąc wiec nie na każde jajko jest! co prawda to prawda na większość trafiał tyle że moja owu po tabletkach anty jest beee! zobaczymy teraz! fakt faktem na dzień dzisiejszy dobrze że go nie ma bo przy akumpresurze jest tak że masz 10 seansów po 2 w tygodniu na każdym musisz być pewna że w ciąży nie jesteś bo jest możliwe nawet poronienie! ja mam post i tak i tak, bez męża nic nie zdziałam więc ide bezstresowo! będe pisać co i jak!

                              • ok przyszły i musze napisać że migiem bo wczoraj dostałam mail z potwierdzeniem wysłania! wziełam pierwszą kapsułke i jak się domyślasz nic się ze mną znaczącego nie dzieje hehe! napisze za pare dni co i jak! dostałam też 3 testy owulacyjne, z moją było kiepsko wiec w przyszłym niesiącu zrobie teściki i napisze!
                                papa

                                • Zamieszczone przez zuzik146
                                  jasne… czekam na paczke z nimi już jest wysłana, tylko ja nie będe czekać na ten pierwszy dzień cyklu przyjdą to biore od razu będe Cię informować co i jak! może skorzystaj też z masazu lub akupunktury, znam bardzo dużo przypadków powodzeń po jakimś czasie! ja korzystam z akumpresury miałam wczoraj 3 masaż i powiem Ci jest rewelacja bardzo dobrze się czuje! ja mam ten szkopół że mój mąż pracuje za granicą wdzimy się co jakiś czas niekiedy tj 2 tygodnie wyjazdu a niekiedy miesiąc wiec nie na każde jajko jest! co prawda to prawda na większość trafiał tyle że moja owu po tabletkach anty jest beee! zobaczymy teraz! fakt faktem na dzień dzisiejszy dobrze że go nie ma bo przy akumpresurze jest tak że masz 10 seansów po 2 w tygodniu na każdym musisz być pewna że w ciąży nie jesteś bo jest możliwe nawet poronienie! ja mam post i tak i tak, bez męża nic nie zdziałam więc ide bezstresowo! będe pisać co i jak!

                                  u mnie chyba takie masaże byłby bezsensowne poniewaz męża mam na miejscu i staramy sie bardzo mocno o dzidzie i tak naprawde mogłabym chodzic na masaze tylko w 1 połowie cyklu bo pozniej przeciez nikt z nas nie wie czy udało sie czy nie a jak pisalas nie mozna chodzic tam jesli podejrzewa sie ze jest sie w ciąży:)

                                  • dlatego na od samego początku chcialam to zaznaczyć ja nie mam nic do stracenia teraz jak to się mówi do tanga trzeba dwojga a do tego szczególnie! jestem po dwóch tabletkach nie wiem czy to zasługa masażów czy tych witamin ale mam ogromny przyplyw energi! w przyszłym cyklu spawdze swoją owulacje zobaczymy! buziaki

                                    • Ja kiedys bralam Hormels i po 3 miesiecznej kuracji zaszlam w ciaze. Na chwile, ale jednak. To jest lek bez recepty, ale trudno go juz dostac. Teraz brałam zamiennik Mastodynon 3 cykle i w tym cyklu skonczyłam- czekam na efekt w postaci [email protected] Na razie objawy @ mam prawie od owulacji, jesli była wtedy co mysle…wiec pewnie ten lek nie podziala.
                                      Natomiast coraz czesciej słysze o firmie akuna i leku ziołowym Alveo. Nawet ginekolodzy zalecają.. Nie mowiąc o tym, ze osoby juz po piciu tego specyfiku zaszly w ciaze po dobrych kilku latach staran. Wiec moze od października rusze z tym specyfikiem. Na razie daje odpoczac organizmowi. Kazdy musi pamiętac lecząc sie na własna reke, zeby nie przedobrzyc…

                                      Moj mąż bral w tym czasie co ja Hormels -Salfazin, wiec i te witaminki polecam- bez recepty, dla obojga. A jak masz problem ze sluzem- olej z wiesiolka 3×2 do owulacji lub len mielony, albo zel pree-sed, ale jego trzeba na 30 min przed…wstrzyknąć.

                                      • Zamieszczone przez KreseczkaII
                                        Ja kiedys bralam Hormels i po 3 miesiecznej kuracji zaszlam w ciaze. Na chwile, ale jednak. To jest lek bez recepty, ale trudno go juz dostac. Teraz brałam zamiennik Mastodynon 3 cykle i w tym cyklu skonczyłam- czekam na efekt w postaci [email protected] Na razie objawy @ mam prawie od owulacji, jesli była wtedy co mysle…wiec pewnie ten lek nie podziala.
                                        Natomiast coraz czesciej słysze o firmie akuna i leku ziołowym Alveo. Nawet ginekolodzy zalecają.. Nie mowiąc o tym, ze osoby juz po piciu tego specyfiku zaszly w ciaze po dobrych kilku latach staran. Wiec moze od października rusze z tym specyfikiem. Na razie daje odpoczac organizmowi. Kazdy musi pamiętac lecząc sie na własna reke, zeby nie przedobrzyc…

                                        Moj mąż bral w tym czasie co ja Hormels -Salfazin, wiec i te witaminki polecam- bez recepty, dla obojga. A jak masz problem ze sluzem- olej z wiesiolka 3×2 do owulacji lub len mielony, albo zel pree-sed, ale jego trzeba na 30 min przed…wstrzyknąć.

                                        ALVEO firmy akuna w rzadnym stopniu nie poprawia płodności niema z tym nic wspólnego(jestem tzw.konsultantką) i posiadam ten specyfik w swojej apteczce-nie działa-szczerze mowiąc na mnie nie działą nawet pod tym względem co powinien czyli zołądek i jelita-moim zdaniem taka cena jest bardzo wygórowana bo prawie 190zł i nie warto tego brać jesli chodzi o ciażę

                                        • Zamieszczone przez dominikaau81
                                          ALVEO firmy akuna w rzadnym stopniu nie poprawia płodności niema z tym nic wspólnego(jestem tzw.konsultantką) i posiadam ten specyfik w swojej apteczce-nie działa-szczerze mowiąc na mnie nie działą nawet pod tym względem co powinien czyli zołądek i jelita-moim zdaniem taka cena jest bardzo wygórowana bo prawie 190zł i nie warto tego brać jesli chodzi o ciażę

                                          Czasem nie zachodzimy w ciążę ponieważ nasz organizm jest za słaby, bo np mamy słabe nerki, wątrobe czy inny organ… organizm “inteligentnie” odrzuca zarodki, gdyż ciąża w takich okolicznościach przyrody byłaby zbyt dużym obciążeniem. Warto o siebie zadbać i się wzmocnić aby ciąża miała szansę zaistnieć. Acz czy alveo to super specyfik to nie wiem… raz to popijałam i jakoś rewelacji nie ma!! 🙂

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: CZY ZNACIE JAKIEŚ WITAMINY NA POPRAWĘ PŁODNOŚCI?

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general