czytajcie i zazdroście!!!

Moje drogie ogłaszam wszem i wobec, że moja córka pierworodna Sonia Marta urodzona 3 lipca 2003 roku przespała C A Ł Ą noc!!!!!!!!Bez jedzenia, przewijania-szok,szok,szok!!!!Tej daty pewnie długo nie zapomnę i będzie mi sie jawic jako jedna z najwspanialszych.
Podejrzewam, że to był taki jednorazowy prezencik od mojego dziecka hi, hi.
Pzdr,
rita25 i Sonia 03.07.03

29 odpowiedzi na pytanie: czytajcie i zazdroście!!!

Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

ja tak mam prawie cały czAS – trzeba umieć wychowac dziecko!

no to pozazdościć można

kiuik Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

nie ukrywam…. STRASZNIE ZAZDROSZCZE….:(
z rozrzewnieniem wspominam czasy kiedy moje dziecko spalo po 6-7 godzin (nie wspominajac o 8 co sie zdarzylo pare razy)…
a teraz…po 2-3 sie budzi :(….co jest??!!

grazyna-z Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

Zazdroszcze! U mnie ciagle jeszcze 2-4x karmionko.

Grażyna i Ulcia (01.08.03)

lea Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

Przychodzi o odchodzi hihihi ale kazda noc sie liczy no nie?

lea Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

zęby?

ave Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

A od której do której spała?

ave + Nikola!-02.07.2003 !

Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

albo zaczyna mu się już śnić

Kasiu, nie chcę Cię matrwić… Krzyś budzi się i 4-5 x w ciągu nocy :((

a od 3 do 8 mies. spał od 20 do 5-6… ech, kiedy to było…

[i]Ewa i Krzyś (10 i 1/2 mies.)

monia27 Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

matko !! jak ja czekam na taka noc!!!

Monia i Tymonek (08.08.03)

callipso Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

u nas się to jeszcze nie zdarzyło a teraz jest niemal jak po porodzie – wstajemy co 2-3 godzinki i cycujemy…już sie prawie przyzwyczaiłam

Ola i Igorek 25.03.2003

beatab Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

nie wiem o co chodzi, ale mój synek, jak był mniejszy też lepiej sypiał….
ale pewnie nie takiej odpowiedzi oczekujesz.
fajnie jest przesypiać całe nocki, prawda:)

Beata&Patryk(03.03.03) [Zobacz stronę]

joanna26 Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

NO TO CI ZAZDROSZCE BO MOJA OLIVIA URODZONA 24 LIPCA,JESZCZE NIE PRZESSPI CALEJ NOCY BEZ JEDZENIA.. POZ

pluto Dodane ponad rok temu,

zazdroszczę!!!!!!

……..

Julka i 16 miesięczny Karolek

rita25 Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

Sonia spała od 19.30 do 6.00!
rita25 i Sonia 03.07.03

ania-p Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

A ja już nie muszę zazdrościć, aha! Moja córka od trzech dni śpi od 20 do 7 rano. Ale jeszcze 4 dni temu zzieleniałabym z zazdrości, bo córcia budziła mnmie min 4 razy w nocy wysysając do dna całe mleko z cycków i radośc życia w dodatku
gratulacje i oby to była sytuacja stabilna

Ania i Martusia-Już Nie Rudzielec :(( (10.09.02)

figa Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

U nas kiedyś takie noce się zdarzały, ale po pobycie w szpitalu 3-8 pobudek w ciągu nocy to norma.
Rano wstaję chyba tylko z przyzwyczajenia 🙂

Beata i Ptysia (30.01.03)

dorotka1 Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

gratuluje i okropnie zazdroszcze szymka nie przespal jeszcze zadnej calej nocy

Dorotka i Szyma (ur 10.02.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

zazdroszcze! chociaz i mi sie ostatnio zdarzaja takie promocje- i to coraz czesciej……..:-)))) Pzdr i zycze powtorki z rozrywki;-))

guciak i Ninka 27.04.2003

janet31 Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

Oj zazdroszcze i to bardzo bardzo ja też tak chce:)

ja i moja córeczka Laura ur.7.10.2003

ciutka Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

No i zazdroszcę i to jak!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Życzę jak najwięcej takich nocy Beata z Agatką 10.05.2003

cait Dodane ponad rok temu,

Re: czytajcie i zazdroście!!!

Gratulacje!!!!!

Znasz odpowiedź na pytanie: czytajcie i zazdroście!!!

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Handel zamienny ;-))))
Zajrzałam dziś pierwszy raz od wielu tygodni do działów ODDAM i POTRZEBUJĘ (w sumie szkoda, że dopiero teraz) ale nie chcę pisać tu o potrzebach etc. tylko o tym, jak rozbawiło
Czytaj dalej
Dla starających się
do..doswiadczonych..z..ff
ja..to..dziewczyny.. Naprawde..ostatnio..dziwna..jestem:) zadzwonil..mi..budzik..rano.. Na..mierzenie..temperaturki.. A..ja..jak.. Nigdy..wstalam..poszlam..do..kibelka. Napilam..sie..z..lodowki.mleka..i..zakumalam..ze..tempka!!!!!:) no..to..dawaj..termometr..pod..jezyk.trzymam..termometr..i..dumam:) kurde..zimne..mleko..siusiu..kurcze..falszywy..wynik..bedzie.wyszlo..36,7 po..godzinie..snu..dawaj..znow..termometr..pod..jezyk.37,2 i..co? bladynka..ma..dylemat..wpisac..pierwszy..wynik..czy..drugi?:) oj..wy..to.sie..macie..ze..mna:) Zuzanna
Czytaj dalej