Do AgnesThm ?

Właśnie przeczytałam Twój post i już jest jutro. Mam nadzieję, że jakoś wytrwałaś i wyniki są ok. Trzymamy kciuki.
Asia i Mati

4 odpowiedzi na pytanie: Do AgnesThm ?

agnesthm Dodane ponad rok temu,

Re: odpowiedz – troche dluga

Tak wlasnie dowiedzielismy sie o wyniku jest pozytywny czyli ze ma narkotyk w organizmie.
jestesmy zalamani ale tez nie tracimy nadzieji gdyz dzis rozmawialam z zaprzyjaznionym policjantem i on powiedzial ze to co zrobil zaklad pryca to nie jest powod do zwolnienia gdyz taki test na ktory siusia sie ( taki jak ciazowy) nie jest prawomocny i kazdy sad taki dowod odrzuci, dowodem jest wynik z laboratorium, krew i mocz.
Wiec juz jedna rzecz przemawia na nasza korzysc.
po drugie jezeli on robil badania i jak oni twierdza ze darek jest narkomanem to wiadomo ze narkoman musi non stop drac narkotyki i ciagle wykrywano to w organizmie a u darka wczesniej tego nie wykryto.
Po trzecie jak ten policjant powiedzial ze narkotyki nie sa powodem do zwolnienia gdyz jak wiadomo kazdy moze palic trawke itp,
a po czwarte nie udowodniono tego Darkowi ze on bral ten narkotyk w pracy czyli nie zlapali go na goracym uczynku, wiec moze mamy kilka plusow w rekawie ale nie wiadomo ile plusow czy minusow ma zaklad.
Z tego co wiem to szefowa wczoraj powiedziala do mnie ze darek nigdy nie robil badan z czego to jest klamstwem gdyz ten durnowaty zaklad zamiast kazdy wynik badania zierac to oni jak sa negatywne ja po prostu wyrzucaja wiec nawet niszcza dowody, moze juz nie jedna osobe tak wyrzucili kto wie.
Policjant jeszcze doradzil by udac sie z ta sprawa do adwokata i by on ja wzial w swoje rece jak w poniedzialek beda chcieli Darka dyscyplinarnie zwolnic, bo jezeli on sie sam zwolni to tu jest ze nie dostaje zasilku bo sam porzucil prace a jak go dyscyplinarnie zwolnia to juz wogole roboty nigdzie nie dostanie.
Tak zle i tak niedobrze.
Ale jeszcze policjant nam doradzil by powtorzyc badania w szpitalu i patrzyc czy zmniejsza sie ilosc narkotyku w organizmie jezeli tak i organizm bedzie do 2 tyg. czysty i nic przez nastepne tyg, nie wykryja to mamy sprawe wygrana gdyz narkoman nie wytrzyma nawet tyg. bez narkotyku.
Jak narazie to czekamy do poniedzialku ja sama juzu nie chce by darek tam pracowal gdyz kazdy bedzie sie nad nim psychicznie znacal i obrazal go, bo wiadomo jacy sa niektorzy ludzie albo specjalnie beda mu podkladac narkotyki, ja sie juz boje i nie chce by przez glupote naprawde sie od tego uzaleznil.
Darek pisze juz podania o prace do innych firm jak nie znajdzie gdzies na miejscu jestesmy zmuszeni sie stad wyprowadzic tam gdzie mieszka rodzina od darka.
jak znajdzie tam prace bedzie on musial poszukac mieszkania i mnie do siebie sciagnac.
a ja do tego czasu bede musiala tu sama zostac i sama sobie radzic, chodzic po posredniakach i prosic o zasilki na zycie i na dzieci, doplaty do mieszkania itp itd.
bedzie strasznie ciezko ale mysle i mam nadzieje ze Bog nie pozwoli nam zginac i dopomoze nam.
Dziekuje serdecznie za wsparcie duchowe, wczoraj plakalam caly dzien, bylam zalamana i nie wiedzialam zadnej szansy dzis jakies swiatelko w tunelu sie dla nas zapalilo tylko oby nie zgaslo.
Trzymajcie za nas kciuki blagam was nie opuszczajcie nas.

Pozdrawiam

Aga

Aga i dzieci

agnesthm Dodane ponad rok temu,

Re: Do AgnesThm?

wiecej informacji podam w poniedzialek wieczorem.

Aga i dzieci

gosiek Dodane ponad rok temu,

Re: odpowiedz – troche dluga

Aguś- czytam, czytam, o co chodzi????
co sie dzieje?
Boże tyle masz problemów, a tu jeszcze to !
Jestem z Tobą !
Oby wszystko dobrze się skończyło.

Gosiek i Tamara ur.10.05.02.
/

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: odpowiedz – troche dluga

Ja też trzymam kciuki, żeby się wszystko dobrze skończyło i wyjaśniło :))

Anka i Basiulec (3 i 1/2 miecha)

Znasz odpowiedź na pytanie: Do AgnesThm ?

Dodaj komentarz

Dla starających się
czy tez tak macie?
Wiecie co u siebie zaobserwowalam? Smieszne to, ale lapie sie na tym, ze wieczorem chodze wczesniej spac, zeby szybciej bylo rano i zeby szybciej dowiedziec sie jaka nastepna temperaturka do
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
no i dalej nie tyje...!!!(wrześnówki i nie tylko)
Witam, martwi mnie to że nie tyje a jestem już w 16 tygodniu a brzuszek stoi cały czas w miejscu..ruchy wydaje mi się że czuje ale bardzo rzadko,ale co jest
Czytaj dalej