Do fanów LEGO – gry LEGO?

Czy Wasze dzieci mają gry LEGO? Jeżeli tak czy możecie polecić coś dla prawie 7-latka?
Jest ich kilka na rynku i nie wiem co wybrać. Mam na to dzień, bo Mati chce tak wydać swoje uciułane pieniądze z okazji swoich imienin. Chodzi mi raczej o tzw. grywalność gry, bo że LEGO fajne, to zapewne tak 🙂

11 odpowiedzi na pytanie: Do fanów LEGO – gry LEGO?

nelly Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotagus:Czy Wasze dzieci mają gry LEGO? Jeżeli tak czy możecie polecić coś dla prawie 7-latka?
Jest ich kilka na rynku i nie wiem co wybrać. Mam na to dzień, bo Mati chce tak wydać swoje uciułane pieniądze z okazji swoich imienin. Chodzi mi raczej o tzw. grywalność gry, bo że LEGO fajne, to zapewne tak 🙂

Mlody ma minotaurusa czy jakos tak, naprawde fajna i odkad ja ma czyli jakies 3 tygodnie to gramy czesto czyli na tyle ile czasu dadza nam blizniaki. a gra naprawde calkiem fajoska….tyle, ze mlody za dobrze w nia gra
P. S H. ma 7 lat.

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotagus:Czy Wasze dzieci mają gry LEGO? Jeżeli tak czy możecie polecić coś dla prawie 7-latka?
Jest ich kilka na rynku i nie wiem co wybrać. Mam na to dzień, bo Mati chce tak wydać swoje uciułane pieniądze z okazji swoich imienin. Chodzi mi raczej o tzw. grywalność gry, bo że LEGO fajne, to zapewne tak 🙂

imo kiepskie strasznie

kotagus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez EwkaM:imo kiepskie strasznie

A dlaczego? A jaką inną polecasz? Ma być gra, ma być lego i budżet jest ok. 100zł 🙂

aniaos Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kotagus:A dlaczego? A jaką inną polecasz? Ma być gra, ma być lego i budżet jest ok. 100zł 🙂

to ja sie podlacze do pytania: dlaczego kiepskie?

Makary tez ma u*ane jakies klepaki i chce kupic na razie 2 gry – piratow i magikow /no albo cos w tym stylu/.

kasia Dodane ponad rok temu,

my mamy minotaura, podoba się nam, niezbyt skomplikowane, ale za to gra taka trochę inna bo z lego 😉

smoki Dodane ponad rok temu,

Mamy kod piratów.
Teoretycznie od 7 lat ale gra w nią nałogowo Misiek a starszaka trochę nudzi.
Gra jest świetna bo:
to lego
można modyfikować planszę i zasady
sama gra też jest fajna 🙂

Dodane ponad rok temu,

mamy race i dragon
dla nas – nudne
wolimy jednak budowac 😉

Dodane ponad rok temu,

Nie mamy, widzieliśmy u Smoków – na pewno kupimy, pewnie na Mikołaja 🙂

jaga Dodane ponad rok temu,

Mój zachorował na kolejkę Lego City

Ja się już łapię za kieszeń i o grze (w zamian) też myślę. Tyle, że on ma 4 lata….

anke77 Dodane ponad rok temu,

my mamy Lego Creator- jest kilka plansz, dla J. jeszcze trochę za trudna, ale coś tam próbuje. Ma 6 lat

nelly Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Jaga:Mój zachorował na kolejkę Lego City

Ja się już łapię za kieszeń i o grze (w zamian) też myślę. Tyle, że on ma 4 lata….

u nas sie zaczelo jakos jak H. mial 3,5 roku, masakra lego.
teraz powoli dojrzal do wyprzedawania swoich zasobow i….kupowania nowych.
niestety kolejka lego city juz poszla, a mlody jak zobaczl po ile sprzedal to kwiczal przez caly dzien

Znasz odpowiedź na pytanie: Do fanów LEGO – gry LEGO?

Dodaj komentarz

Wiek przedszkolny
Judo praga dla 5-latka:)
Jak w temacie, może się ktoś orientuje gdzie odbywają się zajęcia po praskiej stronie Wisły:) najlepiej praga północ:) mój syn ma ogromne pokłady energii i za bardzo nie ma jak pomóc jej
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
decoupage....
decoupage... no własnie, jak sie do tego zabrać. mam stare biurko, pomalowałam je na biało, nieco przetałam przegi... teraz chce je odzobic. Miałam w planie kupić szablon i coś namalowac.
Czytaj dalej