Do mam wiecej niz jednego dziecka

Witajcie! Mam do was dwa pytania. 1. czy w drugiej ciąży przytyłyście podobnie jak w pierwszej czy jest jakaś różnica? 2. czy po drugiej ciąży ciężej jest zrzucić zbędne kilogramy?
Planujemy drugie dziecko i chcialabym się zorientować jakie mam możliwości, bo przy Nikoli przytyłam 23 kg i 5 mi jeszcze do teraz zostało.A tak na marginesie wiecie może jak to jest z ciążą po Depo-proverze?? Wzięłam 4 sztuki…
Pozdrawiam

Renata mama Nikoli (31.08.02)

9 odpowiedzi na pytanie: Do mam wiecej niz jednego dziecka

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

ja odpowiem, ale jak mi Basia zejdzie z kolan..:)

a nie, jednak siedzi spokojnie to piszę..

Wydaje mi się, że to wszystko zależy m.in. od mięśni jakie posiadasz i generalnie to sprawa indywidualna.
Ja w drugiej ciązy przytyłam podobnie, ale w trzeciej – sporo więcej. Im więcej ciąż tym mięśnie się rozluźniają i może nie chodzić o kilogramy ale o wiotkość skóy i wiszące fałdy skórne na brzuchu :(( (że się tak wyrażę).

Mój lekarz powiedział, że z Depo proverą jest tak, że dokłądnie nie wiadomo, jak szybko “ucieka” z organizmu, stąd moga być pewne “opóźnienia” z kolejną ciążą. Dziewczyny tutaj już kiedyś pisały, że potem to nie tak chop siup.

I tyle chyba mogę powiedzieć…

Ola+Staś+Tadzio+Basia

Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

pięknie to nazwałaś “wiotkość skóry ” 🙂 poetycko jakoś to zabrzmiało. ale ja nie mam nic poetyckiego tylko WISZĄCEGO FLAKA!!!!

Kaśka z Natusią (15 miesięcy 🙂

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

Jakoś nie mam przekonania i to straaasznie drogie… na razie łykam tabletki i stosuję najlepszy możliwy sposób – szklana wody…

Ola+Staś+Tadzio+Basia

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

O_d drogie, ale jak policzyłam na ile lat starcza to tańsze niż prezerwatywy i pigułki chyba….

Ja sie chciałam zgłosic, ze mam 2 dzieci, ale to starsze ma 25 lat i jest moim mężem i faktycznie przy nim sie bardzo tyje 😉

lea Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

Mój by nie utyl… kazałam mu ćwiczyć, ograniczałam jedzenie, a obiadków w ciązy nie byłam w stanie gotować – gotowała moja mama, ale jesli bysmy mieszkali sami, maz pewnie jadłby slone paluszki 🙂 uwazam ze to wielki plus mojego meza hihihi

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

Ja czuje znaczna roznice, ale moze dlatego ze pierwsze dizecko urodzilam jak mialam 19 lat, skora szybciutko wrocila do dawnego wygladu i bylam szczupla, drugie dziecko urodzilam jak mialam 29 lat i tu juz bylo znacznie gorzej, nic nie chcialo sie “zrobic samo” 🙂


kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

hi hi – to tak jak u mnie… mąż utył POTWORNIE!!!

Ola+Staś+Tadzio+Basia

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

no chyba tak to wychodzi… też starałam się to przeliczyć, ale… to już “inwestycja”… no i samo słowo “spirala” mnie odrzuca.. pogadam jeszcze z lekarzem i mężem…

Ola+Staś+Tadzio+Basia

awkaminska Dodane ponad rok temu,

Re: Do mam wiecej niz jednego dziecka

w obu ciazach przytylam przepisowe 12 kg, tyle ze przed ta druga wazylam wiecej (nie pozostalosci po pierwszej tylko obrzarstwo). Teraz 3 mies po waze tyle co przed ciaza i do zrzucenia mam te 7kg, ktore i tak mialam do zrzucenia.

Mysia-Agnieszka mama Jagody(09-10-97) i Kamili(03-04-03)

Znasz odpowiedź na pytanie: Do mam wiecej niz jednego dziecka

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
CO ZA CHOLERA??? ZAŁAMKA
Właśnie dzwonił mój Jarek, że miał wypadek i jest w szpitalu, dzięki Bogu, ze dzwonił sam, a nie ktoś inny. Boże ja się chyba zabiję, co sie dzieje, dlaczego nagle
Czytaj dalej
Noworodek, niemowlę
Zabkowanie? Preżenie? Zaparcia? Rozdraznienie?
Dziewczyny ratujecie... ja juz nie wiem co mam robic..... Maksio jest strasznie rozdrazniony od kilku dni, ciagle placze nie chce sie za bardzo bawic... juz dzis nie wytrzymalam i dalam
Czytaj dalej