Do mam z USA i nie tylko..

Hej
Mam zamiar kupić córce hustawke Graco i no własnie…. W polskich sklepach są strasznie drogie dlatego przegladałam amerykańskie sklepy internetowe. Tam kosztują znacznie taniej. W zwiazku z tym mam pytanie do mam w Stanach : czy orientujecie sie ile moze kosztowac przesyłka do Polski takiej hustawki? A moze któras mama z Polski zamawiała coś w sklepie amerykańskim?
Pozdrawiam

6 odpowiedzi na pytanie: Do mam z USA i nie tylko..

  1. Re: Do mam z USA i nie tylko..

    Ja niedawno wysylalam cos do jednej dziewczyny z forum. Paczka morska kosztuje 50 centow za funt (pol kilo) + 5 dolarow servis. Minimalna waga paczki to 12 funtow (6kilo). Paczka idzie w granicach od 6-8 tygodni, chyba, ze jest sezon huraganowy :-0). Nie wszedzie w USA sa huragany. Nie wiem jak z paczka lotnicza. mam cos do wyslania do Mamy przez lotnicza takze informacje ta moge Ci podac za pare dni. A-ha sprawdz na tych wyszukiwarkach, bo czasami oferuje international shipping i maja calkiem niezle ceny. Kupowalam gre mojemu chrzesniakowi i wysylka bezposrednia do Polski byla niezbyt droga. Jak masz pytania to pytaj. Ja pojde na poczte i zapytam sie o lotnicza, i tak bede potrzebowac ta cene. Pozdrawiam

    Ania &

    • Re: Do mam z USA i nie tylko..

      Dzieki za każda informację, jak mi sie uda to chyba kupie tam, jest zdecydowanie taniej. Musze tylko przypomnieć sobie troszke mój angielski (sporo już wywietrzało…)
      A moze poleciłabys mi jakiś dobry sklep internetowy?
      Pozdrawiam

      • Re: Do mam z USA i nie tylko..

        podam Ci link do kalkulatora cen przesylek, moze da Ci to jakis obraz: [Zobacz stronę]. Asp?Contents=0

        Luiza i Sophie (16 m-cy)

        • Re: Do mam z USA i nie tylko..

          jest pare:
          1. – uwielbiam ta strone
          2. ajtansza, ale nie wszystko maja (najtanszy sklep chyba w USA)
          3. (wszystkie sklepy, cokolwiek chcesz kupic, pokazuja ci cene i tam rowniez znajdziesz informacje o international shipping)
          4. (zabawki tez wysokiego gatunku, ceny takie sobie)
          5. (ceny cholernie wysokie jakosc IDEALNA)
          6. (nie wchodzilam na ta strone i nigdy nie kupowalam-nic nie moge powiedziec, przykro mi)
          7.
          8.
          To tyle co ja uzywam, jak masz klopot z angielskim to daj znac na e-mail [email][email protected][/email]
          POMOGE!!
          Pozdrawiam

          Ania &

          • Re: Do mam z USA i nie tylko..

            Wielkieeee dzięki Aniu, poprzeglądam te sklepy i gdybym miała problemy to chętnie skorzystam z Twojej pomocy.
            pozdrawiam

            • Re: Do mam z USA i nie tylko..

              Dzięki, napewno skorzystam
              pozdrawiam

              Znasz odpowiedź na pytanie: Do mam z USA i nie tylko..

              Dodaj komentarz

              Mozarella w ciąży

              Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

              Czytaj dalej →

              Ile kosztuje żłobek?

              Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

              Czytaj dalej →

              Dziewczyny po cc – dreny

              Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

              Czytaj dalej →

              Meskie imie miedzynarodowe.

              Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

              Czytaj dalej →

              Wielotorbielowatość nerek

              W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

              Czytaj dalej →

              Ruchome kolano

              Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

              Czytaj dalej →
              Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
              Logo
              Enable registration in settings - general