Do tych co mowia po angielsku

Kobietki kochane!

Przepraszam z gory za zawracanie glowy taka bzdura! To pytanie nie bedzie miec nic wspolnego z ciaza, a moze wlasnie ma. Jak po angielsku jest ‘kasza’???? Od rana mam straszna ochote na…. krupnik… W zyciu go nie gotowalam (najlepsza kucharka nie jestem), ale od rana chodzi za mna i az wydrukowalam sobie przepis na ta zupke. A tam oczywiscie w skladnikach: kasza (do tego: jakas perlowa…), a ze ja nie mieszkam w Polsce, nawet nie wiem o co pytac w sklepie. Slowniki mam tylko angielsko-angielskie, pytalam kilku znajomych, ale nikt nie wie jak jest kasza po ang. Pomocy!!! Jak nie zjem krupniku to oszaleje…. A’propos, czy tez macie takie dzikie zachcianki jedzeniowe??!! Ja nie mam ich czesto, ten krupnik to chyba druga zachcianka po ogorkach kiszonych, ale jak juz taka mam to nie popuszcze!

Buziaczki!

Ania i Malutkie Kochane Serduszko
(23 marca 2004)

16 odpowiedzi na pytanie: Do tych co mowia po angielsku

fionnula Dodane ponad rok temu,

Re: Do tych co mowia po angielsku

Na 100% pewna nie jestem, ale chyba “pearl barley”.
Buziaczki i smacznego krupniku :)))

Fiona i Igor/Gabrysia (01.04.04)

rufi Dodane ponad rok temu,

Re: Do tych co mowia po angielsku

Ogolnie: groats, jeczmienna: pearl barley groats.
Pzdr
Rufi

koala Dodane ponad rok temu,

Re: Do tych co mowia po angielsku

Witam wedlug mnie i jestem tego raczej pewna kasza po angielsku to GRITS ……..a pearl barley to perłowy jeczmień.
Pozdrawiam Aneta

kata Dodane ponad rok temu,

Re: Do tych co mowia po angielsku

tak jak mówi Fionnula:
w słowniku tematycznym jest
kasza – groats
kasza gryczana – buckwheat
kasza manna – semolina
kasza perłowa – pearl barley

w razie jeszcze jakichś problemów jestem do usług wraz z moim słownikiem

Kasia + Czerwcątko 2004

arabella Dodane ponad rok temu,

Re: Do tych co mowia po angielsku

jak czegoś nie wiem to sobie pomagam na tej stronie
[Zobacz stronę]

Ania + ? (30-04-2004)

Dodane ponad rok temu,

Wielkie dzieki!

Dziewczyny! Jestescie NAJ-KO-CHAN-SZE w swiecie! Prosto z biura pedze do sklepu i bede im wszystkie te nazwy po kolei wymieniac az mi przyniosa kasze do krupniku, mniam…! Mam nadzieje, ze mi sie uda (w zyciu nie gotowalam!), bo mam smaczek na taki mamusiowy, domowej roboty. Jeszcze raz – dziekuje bardzo! Ha! Zjem chyba z 3 litry tego krupniczku!

Buzka!

Ania i Malutkie Kochane Serduszko
(23 marca 2004)

siasia Dodane ponad rok temu,

Re: Wielkie dzieki!

Skarbie, pozno czytam Twoja wiadomosc, a mialam podobny problem. Kasza na krupnik to kasza jeczmienna i nazywa sie na pewno pearl barley. Ja nie moge tutaj tego znalezc, ale kupilam taki mix na zupy i jednym ze skladnikow jest wlasnie ten pearl barley. Krupnik glownie gotuje dla corki i udaje sie dobry.
Powodzenia.
Magda

melanie Dodane ponad rok temu,

Re: Wielkie dzieki!

Hej Aniu 🙂 Siasia ma racje na krupniczek tylko kasza perlowa czyli pearl barley… Jesli chodzi o mnie to kasze perlowa kupuje w Oriental Mart czyli sklepie z chinska zywnoscia, w regularnym niestety mialam problemy zeby ja dostac 🙁
Zycze Ci smacznego daj znac jak wyszla zupka 🙂 Ja tez lubie krupniczek nawet 2 dni temu sie nim delektowalam i powiem ci ze rowniez byl to moj debiut hihi…
buziaki

Melanie i pszczoleczka (18/03)

grzmot Dodane ponad rok temu,

Re: Do tych co mowia po angielsku

Tak tak, pearl barley. Ja nie lubie krupnika, nigdy mi nie smakowal, ale w mojej ciazy, to lubie wszysktie kwasnie jedzonka i soczki, wlasnie t eraz jem zurek (z torebki, przywiozlam z polski) i jak robie ten czy bialy barszczyk to tyle octu dodaje ze zasmradzam caly dom, i sie tak oblizuje ze nie wiem i nikomu nie dam. Oraz soczki, raz jak sie wzielam za sok pomaranczowy moj maz mi powiedzial, “Kochanie, nikt ci tego soku nie wezmie! ” Bo tak szybko polykalam, a ja do niego, “Jasne ze nie, ja wszyskto wypije!”. Wiec tak, ja mam zachcianki ale na kwasnie albo jakiegos serdelka, fuuuuu, normalnie serdelka bym nie zjadla za nic i sie nie powinno w czasie ciazy na powod bakterii Listeria monocytogenes, ale jak Kubus chce? Co mam zrobic? Pozdrowka i smacznego, Joasia z Kubusiem

Obmanowa

Dodane ponad rok temu,

Re: Do tych co mowia po angielsku

kasz|a (-y -e)

f
(produkt) groats pl

(potrawa) porridge

kasza gryczana buckwheat groats pl

kasza jaglana millet groats pl

kasza jęczmienna pearl barley groats pl

kasza manna semolina

nie dać (perf) sobie w kaszę dmuchać (przen) to know how to stick up for o.s.

Termin 20 04 2004 r.

asia80 Dodane ponad rok temu,

Re: Do tych co mowia po angielsku

I co smakowal krupniczek? Udalo Ci sie dogadac z ta kasza?

Asia i maluszek 😉 (26 tygodniowy)

Dodane ponad rok temu,

Nieeee… Nie znalazlam…

Objechalismy z mezem pol miasta i kaszy nie znalezlismy…. Ale w piatek poszlismy do restauracji na kolacje i…, tylko sie nie smiejscie, zamowilam sobie 2 talerze zupy (lentylkowej – nie wiem jak to po polsku ‘lentil soup’) i zjadlam z wielkim smakiem, maz musial mnie powstrzymywac, zebym tych talerzy nie zaczynala wylizywac. Oczywiscie, co krupnik to krupnik, ale ta zupka tez byla smaczniutka i ochota na krupnik odeszla. Buzka! i jeszcze raz wielkie dzieki za wasza pomoc!

Milego dnia!

Ania i Malutkie Kochane Serduszko
(23 marca 2004)

marsyl Dodane ponad rok temu,

Witam
Chcialam tylko powiedziec, ze pearl barley (na krupnik) dostac mozna w kazdym wiekszym Tesco, na dziale z ryzem. Powodzenia:Kciuki:

marsyl Dodane ponad rok temu,

Zapomnialm dodac, ze chodzi mi o UK:Boje się::Śmiech:

eilish Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Marsyl:Witam
Chcialam tylko powiedziec, ze pearl barley (na krupnik) dostac mozna w kazdym wiekszym Tesco, na dziale z ryzem. Powodzenia:Kciuki:

NasDwoje już chyba się w tę kaszę zaopatrzyła – post został napisany ponad 6 lat temu;)

gotka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez eilish:NasDwoje już chyba się w tę kaszę zaopatrzyła – post został napisany ponad 6 lat temu;)

:Śmiech:

Znasz odpowiedź na pytanie: Do tych co mowia po angielsku?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Mam z dzieckiem taki problem
witam serdecznie wszystkie dziewczyny
Jestem mamą ośmiomiesięcznego szkraba (Oleńki)i 6 letniego faceta (Mateusza), właśnie trzy tygodnie temu wróciłam do pracy i jest mi bardzo ciężko czy któraś z Was czuje to samo ?
Czytaj dalej
Dla starających się
czekam ...30 dc
U mnie 30 dc (cykle 28-29 dniowe) i coraz wieksze bóle brzucha tak jakby @-owe. No ale cały czas sie łudzę . Ostatnio cały czas mi zimno i cos mam
Czytaj dalej