Dobre środki na erekcję…

Witam. Mam takie pytanie.
Jakie znacie skuteczne środki na erekcję?? Chodzi mi o te dostępne w aptece bez potrzeby wizyty u lekarza, oraz o naturalne sposoby. Zaczęłam spotykać się ze sporo starszym ode mnie facetem i on ma chyba z tym problem, bo ostatnio unika zbliżenia. A kiedy zaczynam z nim o tym gadać, zmienia temat L

13 odpowiedzi na pytanie: Dobre środki na erekcję…

wyki Dodane ponad rok temu,

ciekawa jestem czy zaraz pojawi sie jakaś kolejna nowa osoba i zapewni cię że najlepszym i sprawdzonym środkiem na potencję jest produkt X:Fiu fiu::Fiu fiu::Fiu fiu:

baniutka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez haidie:Witam. Mam takie pytanie.
Jakie znacie skuteczne środki na erekcję?? Chodzi mi o te dostępne w aptece bez potrzeby wizyty u lekarza, oraz o naturalne sposoby. Zaczęłam spotykać się ze sporo starszym ode mnie facetem i on ma chyba z tym problem, bo ostatnio unika zbliżenia. A kiedy zaczynam z nim o tym gadać, zmienia temat L

haidie, a może poprostu zmien faceta na młodszego i będzie po problemie:Śmiech: co się dziewczyno ze starszym będziesz męczyć!:Fiu fiu:

qr-chuck Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez haidie:Witam. Mam takie pytanie.
Jakie znacie skuteczne środki na erekcję?? Chodzi mi o te dostępne w aptece bez potrzeby wizyty u lekarza, oraz o naturalne sposoby. Zaczęłam spotykać się ze sporo starszym ode mnie facetem i on ma chyba z tym problem, bo ostatnio unika zbliżenia. A kiedy zaczynam z nim o tym gadać, zmienia temat L

A nawet jakbyśmy Ci coś poradziły, to co? Do herbaty mu ukratkiem wsypiesz, czy jak?
A jakby się okazało, że np. On sercowy i nie może, bo np. jakieś leki bierze i Ci na zawał zejdzie?

Nie tędy droga…

A środki zupełnie naturalne – cóż, jednego kręci lateks, innego koronki, jednego obcasy (żeby nie napisać Szpilki ;)), innego masaż… Wypytaj jak jeszcze nie zauważyłaś co preferuje ;)…

zuzia81 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kurczak:jednego obcasy (żeby nie napisać Szpilki ;)),

:Śmiech::Śmiech::Śmiech:

edysia Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Baniutka:haidie, a może poprostu zmien faceta na młodszego i będzie po problemie:Śmiech: co się dziewczyno ze starszym będziesz męczyć!:Fiu fiu:

Dokładnie

zosia-samosia Dodane ponad rok temu,

Z takimi problemami chodzi się do lekarza a nie bierze jakieś ziołowe środki. Czytałaś ich skład? żeń-szeń i witaminki. Placebo po prostu. Lekarz specjalista na pewno upora się z problemem, nie można się tylko wstydzić wizyty;)

Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Baniutka:haidie, a może poprostu zmien faceta na młodszego i będzie po problemie:Śmiech: co się dziewczyno ze starszym będziesz męczyć!:Fiu fiu:

pewnie majętny i ustatkowany z grubym portfelem :Hyhy:

baniutka Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez aoh:pewnie majętny i ustatkowany z grubym portfelem :Hyhy:

aaaaaa, jeśli tak to sorki,
:Fiu fiu:

ciapa Dodane ponad rok temu,

Proponuję zakończyć tą jałową dyskusję.

kroolik Dodane ponad rok temu,

A mnie przypomniał sie kawał.

Małżeństwo z kilkuletnim stażem
żona chce aby jej mąż znowu był pełen wigoru w łóżku i za namową koleżanki kupiła lubczyk w kropelkach. Po prostu kilka kropelek do ulubionej potrawy męża i będzie działało , ze hej.
Przygotowała starannie obiad- pierozki i kropi lubczykiem ” 1, 2, 3, 4, 5, ach niech będzię 6, 7, 12, ….” Podaje mężowi. cała podjarana nasłuchuje i słyszy męża: stara, stara patrz pierogi się pie…..lą.

Przepraszam za brzydkie słowo .

ontom Dodane ponad rok temu,

Najlepszy sposób na erekcję:
Kieliszek, albo dwa wina dla Ciebie (jak będziesz rozluźniona facet szóstym zmysłem to wyczuje i będzie ogólnie lepiej)
Pończochy plus szpilki dla Ciebie (tyle chyba wystarczy, jeżeli chodzi o strój) ewentualnie pejcz, ale to już zależy czy lubi :). Możesz nawet nie używać 🙂
Dla niego ze stroju to w zasadzie może być nic.

Takich sposobów jest tysiąc. Zupełnie szczerze mówię i nie nabijam się.

kasiulkawpk Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez kroolik:A mnie przypomniał sie kawał.

Małżeństwo z kilkuletnim stażem
żona chce aby jej mąż znowu był pełen wigoru w łóżku i za namową koleżanki kupiła lubczyk w kropelkach. Po prostu kilka kropelek do ulubionej potrawy męża i będzie działało , ze hej.
Przygotowała starannie obiad- pierozki i kropi lubczykiem ” 1, 2, 3, 4, 5, ach niech będzię 6, 7, 12, ….” Podaje mężowi. cała podjarana nasłuchuje i słyszy męża: stara, stara patrz pierogi się pie…..lą.

Przepraszam za brzydkie słowo .

dobre, dobre

anna577 Dodane ponad rok temu,

Ja mogę polecić z czystym sercem kamagra oral jelly. Mój chłopak przyznał mi się ostatnio, że tego używa 🙂 Zawsze , gdy miał taką mocną erekcję. Teraz już wiem czemu on to zawdzięczał.

Znasz odpowiedź na pytanie: Dobre środki na erekcję…?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polecam
czy polecacie pieluszki huggies ?
dada z biedronki czy huggies? uzywam pampersów i dadabo tansze zastanawiam sie czy lepsze dada czy huggies , na razie pampki sa najlepsze, avle jakie jeszcze
Czytaj dalej
Polecam
prezent dla przedszkolanki
Dziewczyny, jak w temacie. Syn kończy przedszkole i mamy w przedszkolu zaproponowały zrzutę na prezent. Co można kupić przedszkolance w prezencie? Dodam, że dziewczyny miały pomysły dziwaczne i dość drogie
Czytaj dalej