Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

Przed chwilą wróciłam z przedszkola do którego mam nadzieję Dorota się dostanie… a mam nadzieję, bo u nas [Poznań] podania można składać od 01 do 31.03.2007, jest połowa miesiąca, a tam już jest nadkomplet

Piszę to gównie do mam, które się wahają, u nas w tej sytuacji pod uwagę będzie brana kolejność zgłoszeń, czy oboje rodzice pracują i… reszta kryteriów.
Powodzenia

11 odpowiedzi na pytanie: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

  1. Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

    słyszalam o tym – istna paranoja!

    • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

      Noo ja zaniosłam w dzień kiedy rozpoczęły się zapisy, złozyłam o 8.30 i młody jest na liscie rezerwowych – szlak mnie trafił…

      Kaśka i Mikołaj

      • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

        u nas tez juz komplet na kolejne lata 🙂

        • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

          U nas jak składałam podanie w pierwszy dzień (pojechałam po pracy, byłam ok. godz. 16.30) było już 40 podań na 24 miejsca. Paranoja! Słyszałam, że niektórzy stali w kolejce od 4.30 rano. Gdybym wiedziałam, że to tak wygląda, pewnie też bym tak zrobiła…

          Justi & Mati (01.04.2004)

          • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

            wiesz co,to jest śmieszne…
            a żeby było jeszcze weselej to ci napisze że moja kuzynka mieszkająca w niemczech jest obecnie w ciązy…imusiała juz teraz zapisac swoje nienarodzone dziecko do przedszkola bo czeka sie na miejsce 3 lata !!!!!!!!!!!!. A jak dziecko bedzie miała 3 lata to chyba bedzie juz zapisywawała do szkoły…..za kolejne 3 -na studia….
            szczeka mi opadła jak mówiła mi to ostatnio,myslałam że to tylko u nas są cyrki z zapisami do przedszkola ale żeby 3 lata….kurcze a skąd wiadomo co bedzie za 3 lata,róznie to bywa-niestety,nie wszystkie ciąże kończą się ksiązkowo,ludzie sie wyprowadzają,poprawia sie bądź pogarsza sytuacja materialna i do cholery jasnej skąd wiadomo że TO dziecko w ogóle do tego przedszkola pójdzie….mysle że chyba dlatego takie przepełnienie i dalekosięzne terminy bo każda ciężarówka zapisuje swoją fasolke do przedszkola…

            m&m15.01.04

            • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

              U nas na 24 miejsca juz jest 70 do konca marca pewnie bedze ze 100 ale nic nie da się zrobić… widze ze nie tylko ja mam problem ze złoscią z tego powodu wrrrrrr

              Nati, Kamilka 05.04.04 i Kacper 25.05.06

              • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

                Kasiasta, ja wczoraj zaszłam do przedszkola w którym zlozylam podanie (też Poznań, nie wpisalam innego przedszkola na liscie tylko to jedno) i co…. ponad 90 podań na 37 miejsc (25 w grupie 3-latkow). Koszmar jakis… A jeszcze kilka dni mozna podania skladać wrrrr

                p.s. ktore wybrałaś? My 190.

                _
                Fi 3 latka

                • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

                  Dodam, ze podanie zlozylam 1 marca o 6:50
                  hehehe ale pierwszą nie byłam

                  _
                  Fi 3 latka

                  • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

                    W odpowiedzi na:


                    niektórzy stali w kolejce od 4.30 rano


                    Paranoja!!!!!!!! U nas się kiedyś tak stało w kolejce po numerek by dowód wymienić

                    • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

                      W odpowiedzi na:


                      bo czeka sie na miejsce 3 lata


                      To tak jak w Polsce na aparat ortodontyczny z NFZ’u Brak słów, ale dobrze, że nie tylko u nas są takie cyrki!

                      • Re: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

                        My wybraliśmy przedszkole nr 36:-)

                        Znasz odpowiedź na pytanie: Drzwi otwarte w ‘Doroty’ przedszkolu

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general