Duracef a wysypka.

Dziewczyny może spotkałyście się z takim przypadkiem.
Michał miał ostatnio szkarlatynę. Dostał antybiotyk – Duracef i wszystko było OK. Szkarlatyna minęła, badania w porządku. Tylko, że kilka dni po skończeniu kuracji antybiotykowej na całym ciele młodego pojawiły się czerwone plamy. Najwięcej na rękach, udach i pośladkach. Takie zaczerwienione, suche placki. Pediatra powiedziała, że już drugi raz spotyka sie z czymś takim u dziecka, które brało Duracef.
Czy wasze dzieci były leczone tym antybiotykiem?
Czy wystąpiła u nich taka reakcja?

Elzi i po prostu Michał 25.02.2003

3 odpowiedzi na pytanie: Duracef a wysypka.

Dodane ponad rok temu,

Re: Duracef a wysypka.

nie spotkalam sie z tym, ale wszystko pewnie jest mozliwe – czytalas w ulotce czy nie matkiego skutku ubocznego?
a stosowalas jakies prebiotyki (lakcid czy lacidofil czy cos?)

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: Duracef a wysypka.

Podaj probiotyki i ogranicz cukier…….. Albo od razu zrób badanie mykologiczne kału 9po 1o dniach od zażycia antybiotyku0………jeżeli nie rozinęła się grzybica to nie mam pojecia co to może być innego…….bo gdyby był uczulony na niego czerwone plamy pojawiłyby sie od razu……..

Julka i mój trzylatek

Dodane ponad rok temu,

Re: Duracef a wysypka.

U hibiego wysypka po antybiotyku pojawila sie dopiero po 3 dniech od skonczenia dawania, bylam w szoku, do tego nie bylo jeszcze naszego pediatry i bylismy u innego. Okazalo sie ze niekiedy organizm w pewnym sensie zaakceptuje antybiotyk, ze po odstawieniu “teskni”
tak mniej wiecej:)
my dawalismy wapno, lacidofill i jakas cholernie tlusta masc na recepte:)wysypka zniknela po dwoch dniach.

Znasz odpowiedź na pytanie: Duracef a wysypka.

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Pierwsze buciki ???
Temat stary jak swiat ;-) pytam wiec doswiadczone mamy gdzie kupic dziewczynce pierwsze buciki??? Tylko zeby nie byly za drogie??? Czy w CCC warto kupic buciki??? Na co powinnam zwracac
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Czy któraś z was leczyla tarczycę radiojodem?
W lasnie wróciłam od lekarza. Miałam robioną scyntygrafię i wyszło że mam jakiegoś chłodnego guzka. Zaproponowali mi lecznie radiojodem.Do lekarza mam iść dopiero we wtorek. Co mam o tym myśleć? Pozdrawiam
Czytaj dalej