dylemat..

kobiety atakuje was dzis pytaniami, bo to moja pierwsza stymulacja i wiadomo…ogormne stresy, wielkie niewiadome..
Powiedzcie mi bo aż “sprzeczam” sie z moją siostrą,która uważa sie za “speca” (hihi)
Pomyslałam zapytam was bardziej doświadczone?

Jak to jest z tym współżyciem w momencie owulacji.Jedni mówią,że przed momentem ovu nie należy “dopuszczać ” męza, coby plemniki były bardziej “rasowe” i działać wtedy kiedy lekarz da zielone światło..inni że nie ma reguły..
Czy mam szanse na ciąże?? Współzyłam z mężem dopiero po podaniu leku na pęknięcie pecherzyków..wcześniej może w 11 dc tak, ale na bank współżylismy tak jak nam zalecił lekarz 24 godziny po tym specyfiku na pekanie (pecherzyki były jeszcze w 13dc, 14 już nie było-obraz z USG)
Siostra twierdzi ze komórka jajowa mogła nie przeżyc bo ovu mogło byc w 13dc skoro już 14dc było peknięcie co potwierdziło USG a ja współżyłam 14 dc po 24 godzinach od podania leku…komórka ponoć krótko zyje?

Jak mam robic na przyszłóść jeżeli teraz sie nie uda???
jak to wogóle jest..może lekarz powinienbył mi kazać działąć tez przed podaniem Pregnylu??

Błagam dajcie znać jak stosować sie na przyszłość…może nie będe musiała,ale póki co wole wiedzieć
DZIEKUJE!!!

2 odpowiedzi na pytanie: dylemat..

  1. Re: dylemat..

    1. jeśli plemniki męża są ok, dobrze jest współżyć codziennie we wszystkie płodne dni (te kiedy masz płodny śluz – wodnisty, jak białko jajka kurzego) – to w sumie jakieś 3-5 dni przed “wyschnięciem” śluzu
    2. jeśli plemniki są słabe, trzeba współżyć co drugi dzień.

    wiesz, z tym współżyciem “na gwizdek” nie podoba mi się to za bardzo. oczywiście, jesteś stymulowana, leki na pęknięcie, lepiej nie tracić szansy… ale mnie się osobiście wydaje, że skuteczniejszy byłby tu luz i pójście na tzw. żywioł.

    no i Twoja siostra miała rację – lepiej współżyć przed owulacją, komórka jajowa może żyć bardzo krótko. dotarcie do jajowodu (gdzie zachodzi do zapłodnienia) zajmuje chłopaczkom bodajże jakieś 10h, więc można się nie wstrzelić.

    a z własnego doświadczenia powiem Ci, że u mnie udało się gdy przytulaliśmy się chyba z 5 dni przed faktyczną owu no ale na pewno nie “na gwizdek” nic z tej ciąży nie wyszło, ale zapłodnienie miało miejsce.

    trzymam kciuki, żeby Wam się udało (ależ się rozpisałam )

    PZB

    • Re: dylemat..

      Wiem ze plemniczki potrzebują 6 godzin by móc zapłodnić komórkę jajową, więc lepiej jest zaplanować przytulanie na jakiś czas przed samą owulacją. Poza tym może lepiej jest dać im trochę czasu na dotarcie w pobliże miejsca uwolnienia komórki jajowej. Komórka jajowa faktycznie żyje dosyć krótko (12 – 24 godziny).
      Trzymam kciuki
      Margaretka

      Znasz odpowiedź na pytanie: dylemat..

      Dodaj komentarz

      Mozarella w ciąży

      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

      Czytaj dalej →

      Ile kosztuje żłobek?

      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

      Czytaj dalej →

      Dziewczyny po cc – dreny

      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

      Czytaj dalej →

      Meskie imie miedzynarodowe.

      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

      Czytaj dalej →

      Wielotorbielowatość nerek

      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

      Czytaj dalej →

      Ruchome kolano

      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

      Czytaj dalej →
      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
      Logo
      Enable registration in settings - general