Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly

Zalaczam ponizej pytanie od Ciku w osobnym watku, aby bylo bardziej widoczne.

“Mam propozycje – moze te dziewczyny ktorym sie udalo moglyby podac za ktorym razem to sie stalo? To by nas moze choc troszke podbudowalo psychicznie?”

Dziewczyny, jesli wiec macie tylko ochote, to podajcie, a ja dopisze do rankingu.

Pozdrawiam.

http://www.FertilityFriend.com/home/22aaa

6 odpowiedzi na pytanie: Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly

ciku Dodane ponad rok temu,

Re: Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly

O widze Komkomciu ze znalazlas moj post:))) dzieki

Ciku
wykresik

komkoma Dodane ponad rok temu,

Re: Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly

Nie ma za co. Ale mi strasznie chodzi strona forum. Co chwile wywala “Too many connections” 🙁

[Zobacz stronę]

riiba Dodane ponad rok temu,

Re: Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly

Mnie też dziś wywala:-(

Marysia zwana riibą

Dodane ponad rok temu,

Re: Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly

nie jestescie same…ledwo sie udaje cos przeczytac

Sylvie

marta75 Dodane ponad rok temu,

Re: Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly

No to ja pierwsza – udało się za drugim razem :-)))

Marta i Groszek (3 stycznia)

magda1977 Dodane ponad rok temu,

Re: Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly

Mnie się udało za pierwszym chyba dlatego że tak do końca nie planowałam (brałam tabl. 4 lata) odstawiłam , po 4 m-cach lekarz pozwolił spróbować ale nie sądziliśmy że się uda więc tak zupełnie na spokojnie, zwłaszcza że mieliśmy ponad miesiąc przerwy (taka praca) i chyba mój facet dobrze skumulował energię. 🙂
Magda i Maleństwo

Znasz odpowiedź na pytanie: Dz dziewczyn z rankingu, ktore zaciazyly?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Noworodek, niemowlę
dzis po raz pierwszy (UWAGA: dlugie i z wyrazami)
od zajscia w ciaze wkurzylam sie tak, ze az sie we mnie gotowalo, i kurwy lecialy mi przez mysl chyba ze 2 godz. A bylo tak: poszlam na spacer
Czytaj dalej
Mam z dzieckiem taki problem
Ulewanie i wysypka
Zauważyłam , że kiedy Maksio uleje(a robi to często - obżartusek) jego buzia i szyja reagują wysypką i zaczerwienieniem - czy to możliwe ? Czym mogę to smarować - to
Czytaj dalej