Dzieciaczki 2009 pokażmy się

Dziewczyny wklejajcie fotki swoich szkrabów, ja zaczne a oto listopadowa Angelika


to od razu po urodzeniu
Angelika ma tu 2 dni i jest już w domku
pierwsza kąpiel :Hura!:
tu już unosi główkę
mała Balerina i Pierwszy uśmiech!!!

46 odpowiedzi na pytanie: Dzieciaczki 2009 pokażmy się

ankalena1 Dodane ponad rok temu,

nie ma jak u taty:Wow!:

jane Dodane ponad rok temu,

Slodziaczek z Angeliki 🙂

a oto styczniowa Amaia:

ankalena1 Dodane ponad rok temu,

śliczniutka:Wow!:

kotus Dodane ponad rok temu,

małe słodziaki
Beatko Amaia jest niesamowita !!!!!:Wow!:napatrzeć sie na nią nie można:Wow!:

koleta Dodane ponad rok temu,

Słodkie dziewczyny 🙂

A to marcowa Marta Marianna

ankalena1 Dodane ponad rok temu,

genialne zdjęcia:Hura!:

mariola0412 Dodane ponad rok temu,

Lipcowy Igorek

agula31 Dodane ponad rok temu,

A to czerwcowa Nikola

lawinia Dodane ponad rok temu,

przedstawiam majowego Tymonka

ankalena1 Dodane ponad rok temu,

Dzieciaczki wspaniałe:Hura!:

Mariola Twój mału niemożliwy, już stoi.:Wow!:

angel-80 Dodane ponad rok temu,

Hej, jak wstawia się zdjęcia? mam profil na “fotosiku”, ale nie wiem jak skopiować z niego zdjęcia na nasze forum.
Z góry dzięki za pomoc, pa

ankalena1 Dodane ponad rok temu,

Jak wejdziesz na swoje zdjęcia na fotosiku to pod każdym po prawej stronie na zielono jest napisane “pobierz pozotałe kody” klikniesz i tam skopiuj najlepiej link do zdjęcia 500px. Powinno wyjść.;)

mariola0412 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez ankalena1:

Mariola Twój mału niemożliwy, już stoi.:Wow!:

tak wstaje aby ttylko łapnął się czegokolwiek :Wow!:

adusia0503 Dodane ponad rok temu,

też sie pochwale! to moja grudniowa Patusia….

betrisa Dodane ponad rok temu,

a to moja ewunia.



angel-80 Dodane ponad rok temu,

a to moja Oleńka
1 zdj. – 2 dzień po porodzie
2 zdj. – 6 dzień po porodzie
3 zdj. – pierwsze dni w domu
4 zdj. – parę dni temu
5 zdj. – ze swoją mamą ;-)))

ankalena1 Dodane ponad rok temu,

Ewunia się cudownie śmieje a Oleńka ma czaderskie włoski:Wow!:

ankalena1 Dodane ponad rok temu,

Tu Angelika z Mamusią:Kciuki:

betrisa Dodane ponad rok temu,

oleńka to ma taką czuprynkę jak duża dziewczynka:)

angel-80 Dodane ponad rok temu,

śliczne te Wasze dzieciaczki:Wow!:
najświeższe zdjęcia Oli

Znasz odpowiedź na pytanie: Dzieciaczki 2009 pokażmy się

Dodaj komentarz

Książka kucharska
zupka serowo-groszkowa
Zrobilam ja kilka lat temu na chrzciny Michaliny. Wśród gości był wegetarianin. A jesli w zupce podmieni sie bulion miesny na warzywny to jest jak znalazl. Przyznam sie, ze jest
Czytaj dalej
Leczenie niepłodności
czy ktos miał podobne wyniki ??
odebrałam dzis wyniki meza i sa one takie , dodam moze sie sie leczymy 7 miesiecy i poczatek był bardzo zły-wyniki mizerne , a teraz mamy :ilosc pleminków 17mln/ml w
Czytaj dalej