dziękuję za wsparcie

Dziewczyny!

Bardzo Wam dziękuję za wsparcie i kciuki w ostatnich dniach… mój mąż miał wykonywane badania markerowe na nowotwór…. to oczekiwanie było koszmarne… na szczęscie wyniki są w normie.

mimo to czeka go operacja w niedługim czasie… pewnie jutro pójdzie umówić się w szpitalu… ciekawe jak długo przyjdzie mu czekać na tą “przyjemność”….

jeszcze raz wielkie dzięki…to naprawdę pomaga – poczuć, że nie jest się samemu ze swoimi obawiami…

11 odpowiedzi na pytanie: dziękuję za wsparcie

  1. Re: dziękuję za wsparcie

    Tak myślałam, że skoro tak bardzo się bałas, to musiał być to strach o coś poważnego. Na szczęście wyniki są dobre, więc na pewno już jesteś spokojniejsza. Dalej tez wszystko będzie dobrze, trzymam kciuki, przytulam mocno.

    Ania i

    • Re: dziękuję za wsparcie

      ufff

      weronko czekam na maila
      odezwe sie wkrótce.

      buźka 🙂

      Ania i Dzieciaki

      • Re: dziękuję za wsparcie

        Bardzo dobra wiadomosc 🙂
        I oby jak najmniej takich stresow 🙂

        • Re: dziękuję za wsparcie

          dobrze to slyszec
          glowa do gory bedzie dobrze

          • Re: dziękuję za wsparcie

            cieszę się

            M&J

            • Re: dziękuję za wsparcie

              Tak wlasnie myslalam, ze chodzi o tego dziada 🙁

              ale najwazniejsze, ze jest dobrze, a i operacja przebiegnie spokojnie.

              Trzymajcie sie.

              • Re: dziękuję za wsparcie

                dobrze, ze napisałaś :o)

                dobrze, ze juz po stresie :o)
                przynajmniej ten duży

                Jonatan (20.04.2005)

                • Re: dziękuję za wsparcie

                  ciesze sie ze wszystko jest dobrze 🙂

                  i oby nigdy wiecej takich stresow

                  Aga i dzieciaki

                  • Re: dziękuję za wsparcie

                    To dobre wieści.

                    Gosia, mama Artka (17 maja 2002r.), która czeka na cud (kwiecień 2007 r.)

                    • Re: dziękuję za wsparcie

                      Czekałam na wiadomości od Ciebie. Bradzo sie cieszę, że sa to bardzo dobre wiadomości

                      GOHA i Dareczek (02.04.03)

                      • Re: dziękuję za wsparcie

                        bo po to tu jesteśmy:)) cieszę się, że wyniki są w normie. Wszystko będzie dobrze – kciuki nadal trzymam!

                        Dawcio 15.10.04

                        Znasz odpowiedź na pytanie: dziękuję za wsparcie

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general