Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Czekam na fajne pomysły… Ja mam zamiar zajść dziś do księgani i poszukać jakiegoś poradnika dla babć…

14 odpowiedzi na pytanie: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

barkus Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

A ja zrobiłam kubki ze zdjęciem moich dzieciaczków dla mamy i teściowej- na pewno sie ucieszą:-)

Basia + Julia 17.04.2002 + Bartuś 21.10.2003 :-)))

anet Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

w jaki sposob to sie robi??? czy kupuje?

eris Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

my po prostu kupimy kwiaty…
czemu chcesz kupować poradnik dla babci skoro to ma być na dzień Matki?


Marta i Mateusz 26.10.2003

barkus Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Kubeczki takie oferuje FOTOJOKER- zamawia się kilka dni wcześniej , trzeba miec albo negatyw zdjęcia które chcemy umieścić na kubku albo zdjęcie ale raczej większych rozmiarów ( ja miałam 15×20 ). Kosztuje to 19.99zł:-))Biały kubeczek i na nim zdjęcie- dla praworęcznych- tzn zdjęcie jest przed twarzą gdy trzymamy kubek w prawej dłoni.
Ofertę na pewno znajdziesz na ich stronce- [Zobacz stronę].
P.S. Powiedz jak dzieciaczki???U Was jest taka sama różnica wieku- jak Mała przyjęła braciszka?

Basia + Julia 17.04.2002 + Bartuś 21.10.2003 :-)))

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Bo babcię ostatnio tylko wnuczek “kręci”… Ale ten pomysł i tak nie wypalił, bo szukałam jakiegoś poradnika “z przymróżeniem oka”, ale nie ma… Za to kupiłam sobie książeczkę “Każde dziecko może nauczyć się spać”… Czytam…

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Poradnika chyba dla mam ,przeciez to dzień matki a kubek ze zdjęciem ale twoim a nie wnuczka.

LESZCZYNKA ,Mati,Natka i Emi.

leszczynka Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

ja mslałmo kwiatach przez posłańca ,moja mama by padła z wrażenia
albo zaprosze ja do restauraji na pyszny obiadek

LESZCZYNKA ,Mati,Natka i Emi.

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

… z przymrużeniem oka… sorki za byka

anet Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

jak Agniesia zareagowala na Adrianka? pamietam jak wrocilismy ze szpitala to ona jeszcze nigdy sie tak nie cieszyla – z zadnej zabawki – to nie byl smiech tylko pisk radosci – wszystko oczywiscie nagrane kamera! No i tak go traktuje: jak zabawke tj chce nosic, karmic o wlasnie ostatnio dalam mu kaszke, zostawilam na stole butelke z lyzeczka, chwilke sie czyms zajelam, patrze a ona juz mu wlozyla te lyzeczke prawie cala do gardla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tak musze uwazac! nawet sekundy nie sa sami! Agniesia jest raczej opiekuncza, zreszta to jest od zawsze postrach osiedla: jak tylko zobaczy dzieci to biegnie, oblapuje, przytula i caluje Ale czasem nie powiem uderzy go reka, lub probuje kopnac — pomysly to ona ma! No i tak to wyglada
pozdrawiam cieplutko

eris Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

To fajnie, ze się “przemogłaś” do tej książki……


Marta i Mateusz 26.10.2003

kamelia Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Marto, ja nie byłam uprzedzona do samej książki czy metody jako takiej… Ja jestem uprzedzona jak słyszę, że w ramach uczenia zasypiania matka pozwala dziecku płakać godzinę czy dwie…

Sorry Joanno…

sroczka Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Jak już przeczytasz i znajdziesz swoją metode to koniecznie daj znać!!
Pozdrowionka

Ela i Adaś 16.08.2003

asiulek Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Ojoj to ja juz sie boje co to bedzie. Moj Jerema taki lobuziak – dla niego szczytem pieszczoty to zdejmowanie skalpu z mamy glowy :))
Sliczne zdjecie 🙂

Asia,Jeremi i fasolcia 5.11

kulki Dodane ponad rok temu,

Re: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Albo się obrazi, że nie chciało ci się osobiście…. różnie bywa.

Kinga i Łucyjka (03.02.2004)

Znasz odpowiedź na pytanie: Dzień Matki – co kupujecie dla mamy (i teściowej)?

Dodaj komentarz

Noworodek, niemowlę
Rozmiary pieluch?
Drogie Mamy! Testuje na mojej małej różne pieluchy i wczoraj miałam problem w sklepie, jakie wybrać. Używałyśmy pampersów new born od 2 do 5 kg i pieluszek dada z biedronki od
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
który szpital?
Hej, mam prośbę do mam, które rodziły w Warszawie lub do przyszłych mam, które coś wiedzą temat warszawskich szpitali. Może mogłybyście mi poradzić któy szpital wybrać? Gdzie są godne warunki
Czytaj dalej