Dziewuchy trzymać kciuki………..

….za mnie!!! ) godz. 15.00 mam rozmowę w sprawie pracy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I przesyłać mi fluidy, szybciutko. Na pewno sie przydadzą!!!!!!!!

15 odpowiedzi na pytanie: Dziewuchy trzymać kciuki………..

  1. Re: Dziewuchy trzymać kciuki……..

    Trzymam kciuki z całej siły!!!!!!!!!! Czekam na smsa!

    Kaśka z Natusią (już dwuletnią 🙂

    • Re: Dziewuchy trzymać kciuki……..

      Trymamy mocno. Powodzenia.

      Agnieszka i Kacperek (05.03.2003)

      • Re: Dziewuchy trzymać kciuki……..

        Powodzenia!!!!!!!!!!!

        Monika z Olą 12.02.2003 i Mateuszem 16.01.1998

        • Re: Dziewuchy trzymać kciuki……..

          załatwione 🙂

          • Re: Dziewuchy trzymać kciuki……..

            Trzymamy !!! Mocno !!!
            Powodzenia 🙂

            Ksantia i Tobiasz 14m-cy

            • Re: Dziewuchy trzymać kciuki……..

              trzymam z całej siły

              • Re: Dziewuchy trzymać kciuki……..

                juz zaciskam piesci

                Agnieszka + Julianka i Patricia

                • Re: Dziewuchy trzymać kciuki……..

                  pewnie właśnie robisz się na gwiazdę….
                  3mam kciuki!!!!!!!

                  • i…………..

                    ……………. niby dostałam juz pracę, ale od……………..1 lipca!!!!!!
                    Pan prezes chce sie umówic jeszcze na jedno spotkanie “praktyczne”, żeby sprawdzić jak sobie radzę z Corelem i streszczaniem informacji do stron internetowych.
                    Hmmmmmmmmm i nie wiem czy mam sie cieszyć czy nie?!
                    W sumie miało to być zupełnie coś innego niz w ogłoszeniu!!!
                    I jak na razie będę szukać czegoś innego, w koncu mam 3 miesiace!!!!

                    • Re: i…………..

                      CIESZĘ SIE:) CHOC SIE NIE WYROBIŁAM NA KCIUKI:)
                      MOŻE DZIEKI TEMU WŁASNIE SIĘ UDAŁO, JA CZASEM PRZYNOSZE PECHA:(

                      • Re: i…………..

                        baaaardzoooooo gratuluje:-)
                        to zawsze cos!!! i masz następne miesiace na poszukiwana i to “cos” w zanadrzu:-)))

                        • Re: i…………..

                          Nie zdążyłam na kciuki 🙁
                          Ale fajnie, że może nie wymarzona, ale jakaś praca jest
                          Pewnie wkrótce ją pokochasz 🙂

                          Beata i Ptysia (30.01.03)

                          Edited by Figa123 on 2004/03/18 20:30.

                          • Re: i…………..

                            RACJA!!!!!!!!!!!! a ja sie niestety spoznilam z tymi fluidami
                            Ale w sumie dobre i to nie???

                            • Re: i…………..

                              trochę spóżniona jestem :)) ale mocno, mocno

                              a znajomość Corela po co?? oczywiście jeśli nie jestem za wścibska, pytam bo jest to jeden z wielu programów z którymi mam do czynienia na codzień :))

                              Izka i Zuzanka (12.V.2002)

                              • Re: i…………..

                                Składanie stronek i redagowanie tekstów to przyjemna praca 🙂

                                Gratulacje już składałam 🙂

                                Teraz będę trzymać kciuki za udany sprawdzian z Corela:)

                                Aga i Olo 11.01.2002

                                [Zobacz stronę]

                                Znasz odpowiedź na pytanie: Dziewuchy trzymać kciuki………..

                                Dodaj komentarz

                                Mozarella w ciąży

                                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                Czytaj dalej →

                                Ile kosztuje żłobek?

                                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                Czytaj dalej →

                                Dziewczyny po cc – dreny

                                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                Czytaj dalej →

                                Meskie imie miedzynarodowe.

                                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                Czytaj dalej →

                                Wielotorbielowatość nerek

                                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                Czytaj dalej →

                                Ruchome kolano

                                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                Czytaj dalej →
                                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                Logo
                                Enable registration in settings - general