dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

….i pomomo mega bolow brzuszka zaczyna sie czasami usmiechac – wczesniej byly tylko grymasy – ladnie wygladaly, ale to nie to co prawdziwy usmiech. wczoraj po raz pierwszy zasnal na brzuszku (0,5 godz.), wczesniej nie dal sie tak polozyc na dluzej niz 1 min. kolki niestety nie ustepuja i sa straszne zwlaszcza po vit D3. probowalismy nasza polska, vigantol i vigantoletten – te ostatnie powoduja najmniejsze relatywnie koncerty. no i zaczal w koncu przybierac na wadze.

Dorotka i Szymon ryczacy non stop

7 odpowiedzi na pytanie: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

  1. Re: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

    Mój synek ma 2 i 5 m-ca.Uśmiecha się już często.A na brzuszku tylko śpi od 3 tygodnia życia. Na pleckach tylko w wozku.Lubi być przytulony.Kolki były ale pomogła woda koperkowa i esputicon. Pozdrawiam i życze dużo radości i cerpliwości.
    Iza i Mateusz

    Iza

    • Re: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

      gratulujemy dorotko 🙂
      ale ten czas leci co? 🙂

      na szczescie u jasia wielogodzinne nocne napady kolek juz od kilku tyg sie nie pojawiaja…
      teraz pod wieczor jas zawsze dostaje wode koperkowa… Na razie jest ok..

      pozdrawiamy serdecznie

      kiuiczyca – matka z jasiem u boku

      • Re: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

        Nasz Mikołaj skończy w niedzielę 2 miesiące. My również cierpimy na mega kolki, nie pomaga ani esputicon, gripe water, może czasem plantex. Mikołaj ma w dodatku skazę białkową. Wczoraj podałam mu mleko sztuczne, aby sprawdzić czy przejdą mu te potworne kolki, ale rezultat był straszny, tak się darł jak nigdy dotąd. Po konsultacji z lekarzem postanowiłam podać mu jeszcze raz dzisiaj w ciągu dnia i jeżeli skutek będzie taki sam to karmię nadal piersią i niestety męczymy się jeszcze z tymi kolkami, mam nadzieję że jeszcze tylko miesiąc.

        Pozdrawiam

        • Re: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

          Gratulujemy!!!!!!Cudnie jest popatrzeć w uśmiechniete pysio prawda? Agatka ma 1.5 m-ca i zaczyna sie usmiechać.
          No i prawdziwie podziwiam Twoja cierpliwość–musisz miec ogromna przy tych kolkach…

          Izolda i Agatka (26.02.03)

          • Re: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

            Kiuiku gdzieś Ty sie podziewała??
            Jaś tak bardzo plakał w nocy?? A karmisz nadal piersia??
            A czas faktycznie teraz goni….. w ciąży tak szybko nie plynął..

            Izolda i Agatka (26.02.03)

            • Re: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

              Sto lat, ale ten czas leci 🙂

              Anka i Basiulec (3 i 3/4 miecha)

              • Re: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

                Dzieki dziewczyny, za chwile to juz bedzie nie 2 miesiace, a 9 tyg. jak to pieknie brzmi. A czas leci….. Kiuik napisz co u Ciebie i Jasia, zniknęlaś prawie tak jak Ankalenka.

                Dorotka i Szymon ryczacy non stop

                Znasz odpowiedź na pytanie: dzis konczy 2 miechy!!!!!!!

                Dodaj komentarz

                Mozarella w ciąży

                Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                Czytaj dalej →

                Ile kosztuje żłobek?

                Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                Czytaj dalej →

                Dziewczyny po cc – dreny

                Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                Czytaj dalej →

                Meskie imie miedzynarodowe.

                Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                Czytaj dalej →

                Wielotorbielowatość nerek

                W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                Czytaj dalej →

                Ruchome kolano

                Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                Czytaj dalej →
                Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                Logo