Forum: Imiona dzieci

Eryka Apolonia

Ostatnio chodzi za mną imie Eryka i Apolonia (dawniej osób z tymi imionami było dość sporo)
choć pewnie jeszcze tysiac razy zmienie zdanie na chwile obecną te podobają mi sie najbardziej
a dla chłopczyka juz dawno wybrałam 🙂

+ fasolka

20 odpowiedzi na pytanie: Eryka Apolonia

lilavati Dodane ponad rok temu,

Re: Eryka Apolonia

Eryka zdecydowanie Nie, Pola bardzo ładnie

Ania & Mati & Wojtek

dididi Dodane ponad rok temu,

Re: Eryka Apolonia

Oba imiona bardzo mi sie podobaja ale nie w polaczeniu ze soba. Stawiam na Pole (ale w tym wypadku moge nie byc obiektywna ).

kamuszka Dodane ponad rok temu,

Re: Eryka Apolonia

Pola.

Dorota i

bastet Dodane ponad rok temu,

Re: Eryka Apolonia

ja tez stawiam na Pole 🙂

Aga,Szymek,Jula

monikaapj Dodane ponad rok temu,

Re: Eryka Apolonia

A mnie sie Eryka podoba 🙂
Apolonia tez ale Poli jest juz sporo a ja lubie te nie najbardziej popularne imiona

Tylko jak zdrabniac te Eryke?

Monika i Basia

kiara Dodane ponad rok temu,

Re: Eryka Apolonia

Era?;)

Ania i 20.09.2005

viking Dodane ponad rok temu,

Re: Eryka Apolonia

Z tych dwóch stawiam na Polę

Kinga

kasylda Dodane ponad rok temu,

Eryka to moje ulubione imię od zawsze. Podgladałam na “naszej klasie” jakie pseudonimi szkolne wpisywały dziewczyny o tym imieniu i były to “erka” i “era” 🙂

wilczyca Dodane ponad rok temu,

Eryka… Piękne imię!
Z Wikipedii:
żeńska forma imienia Eryk, pochodzi z języka germańskiego. Oznacza ono osobę odważną, inteligentną i twardą. Zazwyczaj nazywano tak córki wojowników.

Tak właśnie dam na imię mojej Córci 🙂

seyya Dodane ponad rok temu,

Eryka. Może być Eryczka, Erunia.

Dodane ponad rok temu,

takie cuda to tylko w Erze:)

Apolonia (Pola) – baaardzo mi się podoba….
Eryk dla chłopca też calkiem ok, ale Eryka dla dziewczynki to już jakoś koszmarnie mi brzmi:(

alice82 Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Wilczyca:Eryka… Piękne imię!
Z Wikipedii:
żeńska forma imienia Eryk, pochodzi z języka germańskiego. Oznacza ono osobę odważną, inteligentną i twardą. Zazwyczaj nazywano tak córki wojowników.

Tak właśnie dam na imię mojej Córci 🙂

Eryka, Eryk piękne imiona 😉

eliz Dodane ponad rok temu,

Bardziej podoba mi się Apolonia.
Ale znam jedną małą Erykę. Świetna dziewczynka, bardzo inteligentna i przebojowa.

olgab Dodane ponad rok temu,

mi podoba się imię Apolonia, moja babcia miała tak na imię (zdrobniale mówili na nią Polka, Polcia nigdy Pola)

lobuziara78 Dodane ponad rok temu,

powiem tylko że nie Apolonia nie Eryka a urodził sie Tobiasz 🙂

kasylda Dodane ponad rok temu,

hehe, a to dobre :)) Tobiasz podoba mi się równie bardzo jak Eryka 🙂 Gratuluję synka

gosik Dodane ponad rok temu,

Rysia?
😀

seyya Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez lobuziara78:powiem tylko że nie Apolonia nie Eryka a urodził sie Tobiasz 🙂

Gratuluję. Świetne imię 🙂 Obstawiam to imię gdybym miała drugiego synka, byłby Łukasz i Tobiasz (Łuki i Tobi :))

sole Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez olgab:mi podoba się imię Apolonia, moja babcia miała tak na imię (zdrobniale mówili na nią Polka, Polcia nigdy Pola)

Moja psiapsiolka dala swojej coreczce na imie Apolonia po babci, mowia do niej wszyscy Pola. Piekna, madra i zdrowa dziewczynka, a imie mi sie podoba bardzo, bardzo, choc moja mama jak sie dowiedziala jak jej chca dac na imie to zrobila mine…. szkoda gadac.

olcia Dodane ponad rok temu,

Apolonia to to samo co Pola?????

Znasz odpowiedź na pytanie: Eryka Apolonia

Dodaj komentarz

Tematy, których nie znalazłam w forum
Shrek Trzeci
wybieracie się do kina? Bo ja na pewno :) [img]/395/a15830cadcef6904.jpg[/img] [url]www.okobietach.fora.pl[/url]
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
Jak sprawić ,zeby mąż pomagał w domu - szkolenie :
"Warsztaty tylko dla mężczyzn!" Wstęp wolny Program (dwunastodniowy): 1. Papier toaletowy - czy wyrasta na uchwytach? - dyskusja. 2. Różnice między koszem na pranie a podłogą - ćwiczenia praktyczne. 3. Naczynia i sztućce -
Czytaj dalej