Facet a stronki porno

Czy Wasi faceci oglądają strony porno? I, wiedząc o tym, robicie z “tym” coś (co?) czy dajecie spokój? i czy w Waszych związkach dobrze się dzieje (albo przynajmniej tak Wam się wydaje;-)) a on mimo to sobie serfuje?
Właśnie odkryłam tę “sensację” i nie wiem totalnie co z tym zrobić!

.

30 odpowiedzi na pytanie: Facet a stronki porno

  1. Re: Facet a stronki porno

    Mój teraz nie ogląda bo zwyczajnie przy Natalce nie ma już czasu kiedyś jak jeszcze ze soba chodziliśmy to patrzył i nie podobało misię to i powiedziałam mu o tym to potem nie patrzył (a może i patrzył tylko kasował z historii – nie kontrolowałam specjalnie historii ) i lepiej się z tym czułam

    • Re: Facet a stronki porno

      a zapomniałam dodać że nawet gdyby patrzył to wolałabym nie wiedzieć bo by mi było mimowszystko przykro. A chyba każdy facet lubi takie stronki. Jak Ci to przeszkadza to powinnas mu o Tym powiedzieć

      • Re: Facet a stronki porno

        Na szczescie nie – z tego co wiem 🙂 – ale tez wiem, ze wielu facetow tak robi. Ja mam strasznie zazdrosna nature (w relacjach damsko-meskich), ale wiem, ze niektore kobiety potrafia przejsc nad tym do porzadku dziennego. Zreszta byl chyba podobny watek, poszukaj…
        A, i mysle, ze ogladanie takich stronek nie swiadczy o tym, ze cos w zwiazku nie gra. Pzdr

        Mateusz majowy ’05

        • Re: Facet a stronki porno

          Moj Facet ostatnio przyszedl okolo 3 w nocy do lozka po czym mnie obudzil i powiedzial, ze ogladal porno, a ja na to to dobrze, czego sie nauczyles, hi, hi.. ja z tego sensacji nie robie. I szczerze powiedziwaszy wisi mi to, bo wiem ze i tak mnie kocha i nie zdradza.


          Ania i Bianca

          • Re: Facet a stronki porno

            Czasem ogląda, ale zupełnie mi to nie przeszkadza… Dla mojego męża to jak film dokumentalny Tak czasem dla relaksu sobie poogląda…

            Asia

            • Re: Facet a stronki porno

              nie

              boi się, że komputer wirusa załapie z takich stron

              tylko 37 dni do roczku 🙂

              • Re: Facet a stronki porno

                A ja i mój mąż uważamy, że to jednak o jakimś nieuporzadkowaniu faceta delikatnie to ujmując świadczy gdy ma swoją żonę i jej ślubował wierność a ogląda i podnieca się (czasami aż do wytrysku) innymi kobietami nawet gdy widzi je na ekranie lub w czasopiśmie. Niewierność to nie tylko całowanie się i seks z kimś innym niż małżonek, to dzieje się dużo, dużo wcześniej na poziomie myśli i wyobrażeń. Tu jesteśmy oboje z mężem radykalni. Kasia

                • Re: Facet a stronki porno

                  Popieram Kasiu! Myślimy dokładnie tak samo.
                  Aga

                  • Re: Facet a stronki porno

                    To nie jest takie proste…z jedej strony może to jest jakiś rodzaj zdrady, bo w końcu facet podnieca się na widok innych kobiet, ale jak świat światem zakazany owoc kusi najbardziej, jeśli mu zabronię to po prostu będzie to robił za moimi plecami albo pójdzie się wyżyć gdzieś indzie… o zgrozo. Mój mąż ogląda filmy i stronki porno za moim całkowitym przyzwoleniem, i puki co wyładowuje to wszystko na mnie. Nie będę mu nudzić żeby przestał bo to i tak nic nie da, a jeszcze może pogorszyć sprawę (faceci nie lubią być kontrolowani i przymuszani do czegokolwiek, tak jaet prawda). Teraz, kiedy jestem w ciąży mam czasem poczucie, że robi to bo ja jestem nieatrakcyjnym słoniem… Ale nie robię z tego dramatu. Tak jak przez długi okres czasu wpajałam mu cichaczem do głowy informacje, że dziwki są obleśne i “brudne” tak teraz zatruwam mu głowę tym, że te panienki są już nudne!!! i wiesz co? to trochę działa, częstotliwośc ściągania filmów spadła znacznie…
                    Więc moja rada jest taka… Nie truj mu głowy zakazami, niech myśli, że to akceptujesz a w międzyczasie prowadź dyskretną kampanię antydziwkarską!!! I przede wszystki rób im konkurencję, może to zabrzmi brutalnie ale staraj się być atrakcyjna dla swojego mężczyzni i “podniecaj go”!!!

                    TickerFactory.com/ezt/d/1;20722;104/st/20060209/k/7d39/preg.gif[/img]

                    • Re: Facet a stronki porno

                      W odpowiedzi na:


                      jeśli mu zabronię to po prostu będzie to robił za moimi plecami albo pójdzie się wyżyć gdzieś indzie… o zgrozo.


                      Na tej samej zasadzie moznaby przyzwalac na wszystko – chocby zdrade – bo jesli mu zabronie, to zrobi to i tak za plecami… itd. A chyba nie na tym powinno sie to wszystko opierac.

                      W odpowiedzi na:


                      puki co wyładowuje to wszystko na mnie


                      Kolejny dowod na to, jak rozne mozemy miec (my = babki w ogole) podejscie do tych spraw. Osobiscie nie chcialabym sie kochac z mezem po tym, jak podjaralby sie innymi kobietami…

                      W odpowiedzi na:


                      faceci nie lubią być kontrolowani i przymuszani do czegokolwiek, tak jaet prawda


                      Taka jest prawda – ale przeciez to nie musza byc zakazy, tylko rozmowa. Zreszta i bez niej czesto wiadomo, ze dana para mysli podobnie. Takie “zakazy” facet powinien nosic sam w sobie, bo jesli ma inne zdanie w tej kwestii niz jego kobieta, to faktycznie male szanse, ze sie dostosuje. Chociaz, jesli ja kocha, powinien uszanowac jej uczucia.

                      Zgadzam sie natomiast z tym, ze dobrze jest dbac o siebie i starac sie byc atrakcyjna w jego oczach.

                      PS: Moznaby tu zaczac jeszcze temat klubow ze stripteazem, podejrzewam, ze opinie bylyby zbiezne z tym, co poszczegolne z nas sadza na temat stronek. Ale moze sie myle?
                      Pozdrawiam te bardziej i te mniej poblazliwe! 🙂

                      Mateusz majowy ’05

                      • Re: Facet a stronki porno

                        Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi i uwagi. Jeszcze nie wiem co z tym zrobię, ale dużo mi rozjasnilyscie!!

                        .

                        • Re: Facet a stronki porno

                          Bardzo podobnie bym to napisała.
                          Odkryłam kiedys i Nie powiem,było to dla mnie ciężkie do zaakceptowania,ale faceci to wzrokowce. Muszą popatrzeć bo taka ich natura. Nie mamy problemu z tego powodu. Czasem tylko mnie ściska z takiej lekkiej zazdrości.
                          Wyjaśniliśmy sobie,że patrzeć może ale fizycznie tylko jedną kobiete ma.
                          A tak szczerze to czasem sama popatrze na co mój męzczyzna czasem patrzy,żeby mieć świadomość. Niekiedy nie ma o co robić szumu.

                          Stasiu 14.01.05 i?13.01.06

                          • Re: Facet a stronki porno

                            Ja i moj maż wychodzimy z założenia “nie rób samemu co można we dwoje… ”

                            Niki & córeńka 20 m-cy 🙂

                            • Re: Facet a stronki porno

                              Jeśli chodzio tą pierwszą odpowiedz na cytat to uważam,że nie chodzi o pozwalanie na wszystko tylko mały kompromis,żeby nie zabraniać wszystkiego co się kobiecie nie podoba.
                              Aco do drugiej odpowiedzi to uważam,że nie chodzi o jaranie się konkretnie kobietą inną,jakąś dziwką,tylko o pomysł na kochanie się ze swoją ukochaną.

                              Stasiu 14.01.05 i?13.01.06

                              • Re: Facet a stronki porno

                                mój mąż oglądał, ogląda i bedzie oglądał, bo lubi ;), czasem oglądamy razem, ale mój Tomek jest raczej wybredny i ostatnio z żalem stwierdza, że w zasadzie nie ma co teraz oglądac bo zdjęcia porobiły sie bardzo niesmaczne a on woli delikatne akty…
                                generalnie nie przeszkadza mi to, bo mam świadomośc, że kocha mnie i jest we mnie kilka rzeczy ;), które on uważa za najpiekniejsze na świecie 🙂

                                • Re: Facet a stronki porno

                                  I ja jestem tego samego zdania. W zeszlym miesiacu osobiscie poruszalam podobny temat.Winny-moj maz, rozczarowana i w lekkim szoku-ja. Powiedzialam Mu jak sie czuje wiedzac, ze oglada (wczesniej nie wiedzialam), ze mnie zranil, zaniepokoil, ze miedzy nami cos nie tak i takie tam, powiedzialam tez, ze nie potrafie i nie chce swiadomie tolerowac obecnosci innych panienek, chocby to mialo byc tylko w psychice. Sprawia wrazenie, ze zrozumial, o co mi chodzi. Typowo sie tlumaczyl, ze kazdy facet…, ze wzrokowiec i jeszcze wieksze bzdury.Zreszta powalczylam Jego wlasna bronia i przez pare dni robilam gorace uwagi na temat facetow na ulicy, w TV, na reklamach.Zglupial, podpytywal, czy aby na pewno Go jeszcze kocham…. Wydaje mi sie, ze juz stron tych nie odwiedza, ale kto Go tam wie.Generalnie roznie mozna do tego podejsc. Ja mowie NIE. A ze sie bardziej starac zaczelam (wyglad, okazywanie zainteresowania, urozmaicenie w sypialni) to juz zupelnie inna historia 🙂

                                  • Re: Facet a stronki porno

                                    Kiedyś jako młode małżenstwo wpadliśmy na pomysł poogladania fimów porno.
                                    no poogladalismy sobie raz, drugi, trzeci… i po kilku stwierdziliśmy,że tak naprawdę to nei ma czego ogladać. Sztuczne to takie, zupełnie bez polotu a przedewszystkim bez uczucia. Zdecydowanie wolimy filmy typu “Dzika orchidea”.
                                    Co do stronek….też sobie razem weszliśmy na nie i… Naprawde nic specjalnego.
                                    Tak wiec ani maz, ani ja nie ogladamy pornowidowisk.

                                    W każdym badż razie wyznajemy zasadę jak to juz któraś z dziewczyn napisała, ze “nie rób samemu co można we dwoje” :o)

                                    Jonatan (20.04.2005)

                                    • Re: Facet a stronki porno

                                      Welll, odpowiedź na to pytanie nie jest taka prosta, bo żadna z nas nie zna przeciez Twojego męża (chyba, ze któraś zna ). Gdybym nie daj Boże złapała mojego męża przy takim oglądanku to żartowalibyśmy pewnie z tego, że go przyłapałam, ale taki jest mój mąż… zdaję sobie sprawę, ze nie z kazdym można to tak załatwić. Nie wiem jakbym zareagowała, gdybym drugi raz znów go “przyłapała”, pewnie chciałabym pogadać, po co to robi itd. A co w ogóle powiedział Twój mąż, rozmawialiście o tym, wie, ze ty to zauważyłaś?.
                                      Drażni mnie tłumaczenie facetów, ze muszą, ze to wzrokowcy… dziewczyny!! to dorośli ludzie, których życie powinno już dawno przyzwyczaić do tego, ze swoje chciejstwa czasem trzeba trzymać na wodzy, nie można zachowywać się, przepraszam, jak zwierzątko: widzę-mam ochotę-robię. Gdzie tu mózg??
                                      Nie cierpię stron porno, gazetek i innych takich, gdzie kobieta traktowana jest jak materacyk. Szkoda, ze wśród mężów, ojców są tacy, których to podnieca. Zawsze zastanawiam się co by taki oglądacz powiedział za kilka lat, gdyby zobaczył w takiej akcji swoją ukochaną córeczkę?

                                      Daga,Kubuś 5.8.00 i Ania 18.1.05

                                      • Re: Facet a stronki porno

                                        Zgadzam się w 100%. Tak samo jest u nas.
                                        Pozdrawiam

                                        Marysia 8.07.05

                                        • Re: Facet a stronki porno

                                          W odpowiedzi na:


                                          Mój mąż ogląda filmy i stronki porno za moim całkowitym przyzwoleniem, i puki co wyładowuje to wszystko na mnie


                                          W takim razie może zaprosić obce “panie” do Waszej sypialni, będą prowadziły grę wstępną, a potem mąż “wszystko wyładuje na Tobie”??
                                          Bez obrazy, to tylko moje zdanie.

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Facet a stronki porno

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general