FAJNY SKLEPIK DLA CIĘZARÓWEK W GDAŃSKU

DZIEWCZYNY OSTATNIO PRZEZ ZUPEŁNY PRZYPADEK WESZŁAM NA HALĘ GILDIA-I CO PIERWSZE STOISKO O JAKIE ZACHACZYŁAM TO WŁAŚNIE BYŁ SKLEPIK Z ODZIEŻĄ DLA NAS-CIĘZAROWEK. Miła i sympatyczna pani to właśnie wizytówka tego sklepu, wybór jest całkiem spoko, a i ceny nie są ,ąż tak wygórowane polecam sama kupiłam sobie jeansową princeskę i dostałam gratis rajstopy ciążowe, które są super i nie obciskają brzusie , ajest ono juz nie małe bo 33tc
pamiętajcie centum handlowe-GILDIA BOX 15 (STARA HALA)
POZDRAWIAM PATI I ŻABA 23.07.04

2 odpowiedzi na pytanie: FAJNY SKLEPIK DLA CIĘZARÓWEK W GDAŃSKU

zorina Dodane ponad rok temu,

Re: FAJNY SKLEPIK DLA CIĘZARÓWEK W GDAŃSKU

ja kupiłam w tym boksie jeansowe spodnie- bojówki z kieszeniami po bokach na nogawkach. Mają mi podobno wystarczyć do końca ciąży przez takie proste ustrojstwo- gumka z dziurkami i guzikiem do regulacji. Spodnie są super – teraz moje ulubione. Ale polecam też sklepy indyjskie- kupiłam tam ostatnio 3 bluzki – aż dziwne bo z metkami H&M MAMA.
Także miłych zakupów i do dzieła – musimy przecież być piękne i modne!
Zorina
19tc

sasanka Dodane ponad rok temu,

Re: FAJNY SKLEPIK DLA CIĘZARÓWEK W GDAŃSKU

Ja kupiłam ostatnio fajną sukienkę jeansową w tym centrum koło Manhattanu. Sklep został przeniesiony z pierwszej części pawilonów do tej drugiej a był na dole, przy wejściu po lewej stronie. Podobno mają go też w Manhattanie, na parterze ale jeszcze tam nie trafiłam.W Starym Młynie w Gdańsku też jest sklepik z odzieżą ciążową- Kathma, trochę drogi ale warto zajrzeć. A gdzie jest ten sklep indyjski, o którym piszesz?

Milena i dzidziuś (28.09)

Znasz odpowiedź na pytanie: FAJNY SKLEPIK DLA CIĘZARÓWEK W GDAŃSKU

Dodaj komentarz

Jedno- i dwulatki
Plasterki antykoncepcyjne
Dziewczyny... dzisiaj pan doktor mi je zapisal... tak nie do konca jestem przekonana, wiec bede wdzieczna za wszelkie komentarze - z doswiadczenia i ze slyszenia. Pozdrawiam Ola+Staś+Tadzio+Basia [img]/upload/18/52/_192180_s.jpg[/img]
Czytaj dalej
Jedno- i dwulatki
Nie moj dom
Przed chwila pokłóciłam się ze szwagierką. Mieszkam w domu z teściami, szwagrem kawalerem,do ktorego na imprę przyszedł moj nastepny szwagier z żoną. Ja zajmuje dwa pokoje , kawaler jeden. Zatem
Czytaj dalej