forum za lat 15-20

no wlasnie, co z nami bedzie???

smoki: “dziewczyny, Dawid chyba podpala!!! wczoraj wrocil od kolegi (???) i caly byl przesiakniety dymem…”

czarna: “Ewa ma anoreksje… jak moglam wczesniej tego nie zauwazyc!!! a tak slicznie jadla, jak miala roczek :)”

pluto: “blagam, pomozcie, bo razem z Karolkiem sie glowimy: pociag wyruszyl ze stacji a z predkoscia…, drugi pociag ze stacji b z predkoscia…; odleglosc od a do b wynosi…; po jakim czasie mina sie pociagi?”

komanczera: “Basiulcowi spoznia sie okres !!! a cos mi podpowiadalo, zeby ja na ta impreze nie puszczac”

o_d: “kochane, Staś sie zeni !!!”

helga: “chlop w koncu zgodzil sie na drugie dziecko… nie moglby jeszcze poczekac??? przeciez mam “dopiero” 42 lata:) ciekawe co Mikolaj powie na rodzenstwo…starzy poszaleli?”

izuncia: “ratunku!!! mam juz dosc odbierania telefonow od rozchichranych kolezanek Fabianka; czemus mnie Boze “pokarales” slicznym synkiem; musze tylko dziewczyny odpedzac…”

p.s. mam nadzieje, ze zadnej z Was nie urazilam
a tak powaznie, ciekawe jak to bedzie za kilka lat…

Ewa i Krzyś (4 miesiące)
https://www.mln.republika.pl

Edited by EwkaM on 2003/04/12 22:44.

47 odpowiedzi na pytanie: forum za lat 15-20

agnesthm Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

wlasnie zobaczymy co mnie czeka bo w pierwszej kolejnosci mam core a pozniej synka:-)

Aga i dzieci

kura-plemienna Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

Ale się uśmiałam, przeczytałam to Jarkowi, ale chyba nie załapał o co chopdzi, bo póknął się w czoło :)) łlllllllaaaaaaaaaachhhhaaaaaaaaaaaaachaaa

Anka i Basiulec (3 i 3/4 miecha)

karina1976 Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

dobre!!!!Ciekawe, co ja powiem?

Karina i 9 miesięczny Mateuszek (25.06.2002)

stenia72 Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

ale się uśmiałam…ciekawe co przyniesie przyszłość.

Marzena i Przemcio (4 i 3/4 m-ca)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

hihi ale sie usmialam ;-)ewa anoreksjie hihi no co Ty!!

AUTOR: WKURZONA( ACH TE ALLEGRO) SZALONA MATKA 15 MIES ZASMARKANEJ EWY

carma Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

:)))))))))))))))))))))))))))))

świetne!!!

jak to się mówi: małe dziecko, mały problem, duże dziecko.. DUŻY PROBLEM!!!

Maja z Natalką (5,5 m)

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

o Boże…za 15-20 lat to ja juz bede stara…:( a moj syn bedzie juz po studiach (mam nadzieje:), a Natalia? zupelnie nie mam pomyslu…


kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

pluto Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

Też jestem ciekawa jak to będzie za te 15 lat…….teraz jak się patrzę na 40 latki, to myslę…kurcze….. Ale oni są starzy….. A pewnie za te 15 lat będę się nadal młodo czuła…….

Julka kulka i 9 miesięczny Karolek

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

A Krzyś napisze:

“Matki! Dajcie spokój mojej matce bo ona całkiem oszaleje! Tylko to forum i forum, i tak już od 15 lat… ”

Fajnie napisałaś! Wolałabym jednak, aby Staś tę decyzję jeszcze trochę przełożył…:)

Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i Basia (11.01.03)

ola2 Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

He he he, mam nadzieje ze nadal tu bedziemy.
Ola

smoki Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

hihihi
jam bym mu dala podpalac!
Nie ma mowy 🙂

Pozdrowienia
smoki i Dawidek
(7 miesiecy!)

carma Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

właśnie… ciekawe, jak długo będziemy tu zaglądać…?

Maja z Natalką (5,5 m)

czarna Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

do konca zycia!!!i jeden dzien dluzej….wydaje mi sie ze predzej miejsca na serwerze zabraknie niz my sie zniechecimy

AUTOR: WKURZONA( ACH TE ALLEGRO) SZALONA MATKA 15 MIES ZASMARKANEJ EWY

ola2 Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

A ciekawe czy będziemy pytać o dzieci w wieku przedszkolnym, ciekawe o co będą pytały mamy które urodzą w tym czasie jak my bedziemy mieć przedszkolaki, ciekawe czy nasze rady będą “na czasie”. Ciekawe jakie one beda mialy problemy????
Ola

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

nasze rady beda srednio na czasie, wszystko sie tak zmienia…. To co dzis jest dobre- jutro bedzie be i odwrotnie. Jesli forum przetrwa to pewnie sie podzieli np na niemowleta, przedszkolaki, dzieci szkolne, dalej to juz chyba nie, bo potem to dzieci juz czatuja…:)


kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

Oj z tymi “czatującymi” to chyba jeszcze większe “skaranie boskie”…

Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i Basia (11.01.03)

kleeo Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

zebys wiedziala, jak nieraz patrze co moj syn wypisuje, to robi mi sie slabo…chociaz na razie jest na etapie, ze dziewczyny sa glupie i gada tylko z chlopakami. Ale np moja kolezanka podejrzala kiedys corke 10 latke, ktora byla na “doroslym”czacie i napisala facetowi ze ma 30 lat no i gadka im sie calkiem kleila… Ci faceci to jednak sa tepi…:)


kleeo i Natalia (ur.26.07.02)

o-d Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

oooooooooo….. to spoooooro jeszcze przede mną… na razie przerażają mnie ceny lalek BabyBorn… juz zaczynam planować, kiedy i co będę Basi kupować… hi hi hi A mąz się ze mnie śmieje…

Ola i maluchy: Staś (9.12.98), Tadzio (15.01.01) i Basia (11.01.03)

Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

hihihi, biedny bedzie ten krzys, bo matka nie da mu siasc do komputera; sama bedzie okupowac 🙂

Ewa i Krzyś (4 miesiące)
[Zobacz stronę]

Dodane ponad rok temu,

Re: forum za lat 15-20

ja wczoraj na allegro upatrzylam krzysiowi samochod, bagatela cena ok.2500; juz zaczynam odkladac 🙂

Ewa i Krzyś (4 miesiące)
[Zobacz stronę]

Znasz odpowiedź na pytanie: forum za lat 15-20

Dodaj komentarz

Dla starających się
Ja też jestem tu nowa 8-)
Witam wszystkich cieplutko 8-). Jestem z Gdanska. Mam na imie Anna, lat 25 (jutro mam urodzinki). Chetnie poznam kogos z kim moge pogadać na tym forum (lub GG mój nr
Czytaj dalej
Oczekując na dziecko
co na bolace gardełko
jak w temacie, jest mocno zaczerwienione no i dochodzi wieczorny kaszel
Czytaj dalej