Fotelik samochodowy

Pytanie zadalam tez na forum dla Mam, ale moze Wy Oczekujace, kompletujace wyprawke pomozecie mi informacjami o fotelikach, co?
Czy ktoras z Was moze zdecydowala sie na fotelik firmy PLAY w samochodzie? Czy mozecie podzielic sie uwagami? Czy mi sie wydaje, czy montowanie go jest szczegolnie upiorne?
Moze wogole ktoras z Was ma juz fotelik, ktoremu pasy montuje sie pod spodem a nie poprzez wierzch? Jak to w praktyce utrudnia montaz? Tak mi sie podoba funkcjonalnosc tego fotelika, ale to montowanie…
Czy Wasze foteliki tez sa tak niestabilne? Mam w samochodzie dosc dlugie pasy (fabrycznie) i jakikolwiek fotelik zamontuje na tylnym siedzeniu to nie jest on “nie do ruszenia”… calosc sprawia wrazenie, ze przy ostrzejszym zakrecie to moze sie fotelik nawet obrocic….
Wszystkie foteliki robia na moim mezu inzynierze jak najgorsze wrazenie tandety. Kosztuja krocie i sa obowiazkowe, ale zebym miala do nich “zaufanie” to nie powiem…

5 odpowiedzi na pytanie: Fotelik samochodowy

  1. Re: Fotelik samochodowy

    My kupiliśmy fotelik, a w zasadzie taką “łódeczkę” dla maluszków 0-13 kg firmy Chicco-Trek AVS. Na razie jechaliśmy tylko ze szpitala, ale mały siedział, jak rajdowiec. Trzeba tylko (mysle ze w każdym dla takiego bobaska) podłożyc 2 pieluszki pod pupkę i jest cool. Fotelik jest stabilny i dobrze sie go mocuje. Kosztuje teraz w promocji 260 zł.
    pozdrawiam Justyna K

    biala2

    • Re: Fotelik samochodowy

      My mamy fotelik play, zalety: wygodny dla dziecka, bo rozkladany, ma fajna budke i okrycie na nozki, jest szeroki ma ochraniacze na pasy- nie draznia szyi, montowanie jest wlasciwie spoko – pare razy sama montowalam go w taksowce
      wady – wlasciwie jedna – jest cholernie ciezki, maz mnie namowil, bo stwierdzil ze prawdopodobnie i tak tylko on go bedzie nosil, niestety najczesciej niosze go ja jak potrzebuje gdzies sama z dzieckiem jechac

      • Re: Fotelik samochodowy

        z kupieniem fotelika mieliśmy całą przeprawę i w końcu nie kupiliśmy
        w szkole rodzenia pediatra powiedziała, że w zasadzie do5 – 6 m ż dziecko nie powinno dłużej siedzieć – nawet oparte, bo słaby kręgosłup się wygina główka opada i dziecko przyjmuje opadającą powycję embrionalną i uszkadza sobie kręgosłup. Pojechaliśmy kupić taki fotelik by maluch mógł leżeć Ale oczywiście takich fotelików nie ma bo nie zmieściły by się na fotelu. Mój mąż uznał że nie będzie krzywił kręgosłupa swemu dziecku i w ten sposób byliśmy we wszystkich sklepach Wrocławia……. gdyby zezwolili na przewożenie malucha takiego do 10 kg w gondoli wózka mógłby sobie leżeć a tak 🙁 trzeba będzie coś podłożyć pod tyłek by miał pozycję ukośną ale jak długo może tak siedzieć??
        uznaliśmy że z tymi fotelikami do 10 kg to raczej napędzanie biznesu a nie dbanie o zdrowie dziecka….

        Rene i maluch który się pojawi 7.10.

        • Re: Fotelik samochodowy

          a propos pozycji embrionalnej to wlasnie wczoraj dowiedzialam sie od pielegniarki ktora pracuje na litewskiej w warszawie – jakas poradnia pediatryczna- nie orientuje sie dokladnie, bo to znajoma i wiem tylko ze pracuje z niemowletami…, ze jest ona calkowicie dla kregoslupa bezpieczna chciala mi pokazac pozycje pomagajaca w kolkach wiec wziela Marysie(2 miesiace) na rece przodem do swiata tylem do siebie i trzymala ja za uda oparta plecami o swoj brzuch z nogami pokurczonymi do gory, przy czym glowka opadala lekko do przodu, zapytalam ja czy nie szkodzi to na kregoslup a ona mi powiedziala, ze wrecz przeciwnie jest to pozycja wykorzystywana przy rehabilitacji…i badz tu czlowieku madry

          • Re: Fotelik samochodowy

            Masz całkowitą rację co do tej pozycji. Mój rehabilitant właśnie tak polecił nosić dziecko. I tak zwiedzamy sobie mieszkanie odkąd mój synek skończył 7 tygodni. I jest to dla niego najlepsza pozycja pod słońcem!!! Nawet jak jest marudny lub płacze to ta pozycja robi cuda.
            A co do fotelika to niestety od maja br konieczny jest fotelik, a za jego brak są b. wysokie mandaty. Nie wolno też przewozić dziecka w nosidełku od wózka.
            Także fotelik warto kupić, bo to tylko dla bezpieczeństwa.
            Pozdrawiam, Magda.

            Znasz odpowiedź na pytanie: Fotelik samochodowy

            Dodaj komentarz

            Mozarella w ciąży

            Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

            Czytaj dalej →

            Ile kosztuje żłobek?

            Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

            Czytaj dalej →

            Dziewczyny po cc – dreny

            Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

            Czytaj dalej →

            Meskie imie miedzynarodowe.

            Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

            Czytaj dalej →

            Wielotorbielowatość nerek

            W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

            Czytaj dalej →

            Ruchome kolano

            Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

            Czytaj dalej →
            Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
            Logo
            Enable registration in settings - general