gdzie w necie kupic SANDALKI???

Moim maluchom do chodzenia po domu czy przedszkolu kupuje zawsze sandalki (z profilowana wkladka, sztywne zapietki, dobrze trzymajace stope itd itd/
Jako ze wyrosly juz ze starych a nowych w sklepach brak /jeszcze nie sezon i pojawia sie kolo maja – tak przynajmniej mowia sprzedawcy/ mam pytanko
moze wiecie gdzie mozna kupic takie sandalki, w jakim sklepie internetowym maja fajne sandalki i takie ktore nie zwala mnie z nog cena;)
Acha i nie chodzi mi o allegro /tam nic ciekawego nie ma/

Agniesia ’02 +Adrianek ’04

10 odpowiedzi na pytanie: gdzie w necie kupic SANDALKI???

  1. Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

    Zajrzyj tutaj: [Zobacz stronę]

    Pozdrawiam

    • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

      Sprawdź na Allegro ofertę firmy Woskar. W tej chwili nie mają takich typowych sandałków, ale możesz zapytać. Dominikowi kupowałam w zeszłym roku sandałki, potem półbuty i kozaczki i jestem z nich bardzo zadowolona. Buciki są całoskórzane, usztywnione i bardzo fajne cenowo.

      Neti i Dominik i Natalka 🙂

      • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

        Może na Allegro !!!

        Ania & Kuba 22.10.2002 & Marcel 28.06.2006

        • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

          ja widziałam ostatnio w “bacie” sandałki -już były -ładne dla chłopców i dziewczynek za 79 zł,a droższe za 119.
          ja osobiście dużo kupuje w necie -ale nie buty-to jednak trzeba zmierzyc -a marcin ma jeszcze wysokie podbicie i raz tak kupiłam że były za ciasne i szybko sprzedawałam…
          z tego co pamietam w tamtym roku to sandałki pojawiły się nagle – w ccc,w deichmanie i bacie.
          a jak juz zdecydujesz się na zakupy w sieci to chyba allegro jest najlepszym miejscem :):)

          m&m15.01.04

          • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

            sandałki sa w daichmanie:) bylismy dzis i widziałam…

            m&m15.01.04

            • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

              Nie do końca się z Tobą zgadzam… Ja kupiłam niedawno Zuzce na allegro nowe sandałki Nexta a wczoraj śliczne różowe espadrylki tej samej firmy…


              Zuzia 2 lata

              • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

                Nie do końca się z Tobą zgadzam… Ja kupiłam niedawno Zuzce na allegro nowe sandałki Nexta a wczoraj śliczne różowe espadrylki tej samej firmy…


                Zuzia 2 lata

                • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

                  ok tylko ile za nie dalas???

                  te sa naprawde fajne ale kosztuja 99zl
                  [Zobacz stronę]. Allegro.pl/item175433494_next_nowe_sandalki_aqua_18_5_cm_10_uk.html#photo
                  a ja wkoncu kupilam w sklepie internetowym podobne tj jesli chodzi o fason za 39zl Mam nadzieje ze jakosciowo beda spoko – jeszcze nie przyslali mi

                  Agniesia ’02 +Adrianek ’04

                  • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

                    masz rację zapłaciłam za nie mniej więcej tyle ile napisałaś…
                    podeślij linka proszę i daj znać jak dostaniesz buciki – chętnie skorzystam w przyszłości ze sprawdzonego sklepiku 🙂


                    Zuzia 2 lata

                    • Re: gdzie w necie kupic SANDALKI???

                      no i przyszly
                      kupilam takie
                      i takie same czerwone
                      hmmm – co sadze???
                      ladne, material porzadny, dobrze wykonczone, ale – wkladka malo wyprofilowana i pasek trzymajacy z tylu moim zdaniem zbyt plytki
                      no ale idealnie to sie nie dobierze mierzac buty wirtualnie;)
                      do czasu sezonu beda po przedszkolu, moje dzieci tak niszcza buty ze praktycznie co 2 mce wartaloby im kupowac nowe
                      jednak tych juz nie kupie
                      byly jeszcze takie sandalki
                      a sklep to
                      [Zobacz stronę]

                      Agniesia ’02 +Adrianek ’04

                      Znasz odpowiedź na pytanie: gdzie w necie kupic SANDALKI???

                      Dodaj komentarz

                      Mozarella w ciąży

                      Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                      Czytaj dalej →

                      Ile kosztuje żłobek?

                      Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                      Czytaj dalej →

                      Dziewczyny po cc – dreny

                      Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                      Czytaj dalej →

                      Meskie imie miedzynarodowe.

                      Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                      Czytaj dalej →

                      Wielotorbielowatość nerek

                      W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                      Czytaj dalej →

                      Ruchome kolano

                      Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                      Czytaj dalej →
                      Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                      Logo
                      Enable registration in settings - general