gdzie was kopie ?

Powiedzcie mi moje drogie jak jest z tym kopaniem u was.
Mnie juz moje malenstwo kopie od6 tygodni,ale od jakichs 2 nie tylko kopie mnie w brzusio na co zawsze czekam,ale odczowam kopanie bardzo nisko i w miejscu tak jak by kopal (pukal) do wijscia i te rychy nie sa odczowalne od strony brzusia tylko od ”dołu” czy to normalne,macie tez tak,bo kiedy mnie zaczyna kopac w tym miejscu jestem troche przestraszona ze moze chce mi uciec 🙂 i wydaje sie jak by byl juz gdzies troche w drodze,wiem ze tak nie jest ale uczucie to pozostaje. Napiszcie co o tym sadzicie, a moze to normalne?

11 odpowiedzi na pytanie: gdzie was kopie ?

  1. Re: gdzie was kopie?

    Witaj nata. Mnie moja dzidzia też czasami kopie tak nisko, że wydaje mi się, że zaraz wyskoczy albo wystawi mi nóżkę albo rączkę !!!

    • Re: gdzie was kopie?

      Oj kopie, kopie i to jak mu się podoba. Mój Antoś jest mistrzem w kopaniu i to szczególnie właśnie na “dole”. Nie martw się wszystko jest ok. Pomyśl tylko, jak ten maluszek ma tam mało m-ca, a pozycje musi przyjmowac różne, no i pewnie trochę też już mu się tam nudzi :-)). Nam zostało jeszcze ok 6 tygodni… i się zobaczymy! Buziaki – JustynaK

      biala2

      • Re: gdzie was kopie?

        Na początku często kopie na dole bo macica jest mała a tam najlepiej to czuć.

        Pozdrowienia
        smoki

        • Re: gdzie was kopie?

          Tez tak mam idenycznie tak samo ono po prostu puka sobie w druga strone maciczki i tyle chyba nie ma sie czym przemowac

          • Re: gdzie was kopie?

            Moj mały upodobał sobie głównie mój prawy bok, ale tak naprawdę to już wszędzie go czuję. Dziś podczas kąpieli to nawet w głos śmiałam się z niego, bo kopał tak mocno, że brzuch mi cały czas podskakiwał!!!

            • Re: gdzie was kopie?

              no to powodzenia fajnie masz,a w takim razie niech sobie kopie gdzie chce :-))))))))))) hi hi

              • Re: gdzie was kopie?

                No moj maly kopie mnie doslownie wszedzie i o kazdej porze dnia, nie raz sie zastanawiam czy on wogole spi?

                A jak da kopa to nie raz mozna sie z bolu poryczek ale juz niedlugo bedzie skakal mi na rekach( moze jeszcze 2 tyg.)
                Aga

                • Re: gdzie was kopie?

                  a ja sie przejmuje jakimis kopniaczkami tam na dole,jak tu maluch lobuz polmetrowy sie zacznie przeciagac i zechce mi wloczyc noge w serce to dopiero bede miala powod do myslenia ;-)))))))

                  • Re: gdzie was kopie?

                    Moj skarb rowniez straszliwie kopie. Teraz kiedy jest juz dosc duzy (34 tydzien) to dostaje takie kopniaki po zebrach ze czasami az leska w oku stanie…poza tym uwielbia prawa strone brzusia i tam go zawsze mozna znalesc…;)

                    KiKi

                    • Re: gdzie was kopie?

                      Kopanie od dołu i po lewej stronie brzuszka to ulubione zajęcie mojej 19 – tygodniowej dzidzi. Jest super. Szkoda tylko, że natychmiast przestaje, kiedy tatuś chce poczuć.
                      Pozdrowienia,
                      Karina N.

                      • Re: gdzie was kopie?

                        Zgadzam sie ze kopie wszedzie i chociaz wiem od lekarza, ze glowka juz w dole (w miednicy) nadal trudno mi powiedziec ktora czescia ciala dzidzia kopie.

                        Najczesciej kopie pod zebrami, na bokach, no i w dole – chociaz ostatnio lekarz mi powiedzial ze to wdole to prawdop[odobnie nie kopanie dziecka tylko bol jakiegos nerwu na ktory jest ucisk.

                        Tak jak chyba niektore z was zauwazylam ze jak tylko tatus chce poczuc kopy to one natychmiast ustaja. maluszek reaguje jak zwierzatko i zastyga ;-))).
                        Jeszcze kilka tygodni, nie moge sie doczekac (33tydz). :-))))
                        Zosia

                        Znasz odpowiedź na pytanie: gdzie was kopie ?

                        Dodaj komentarz

                        Mozarella w ciąży

                        Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                        Czytaj dalej →

                        Ile kosztuje żłobek?

                        Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                        Czytaj dalej →

                        Dziewczyny po cc – dreny

                        Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                        Czytaj dalej →

                        Meskie imie miedzynarodowe.

                        Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                        Czytaj dalej →

                        Wielotorbielowatość nerek

                        W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                        Czytaj dalej →

                        Ruchome kolano

                        Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                        Czytaj dalej →
                        Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                        Logo
                        Enable registration in settings - general