gorączka nie chce spadać:(

Dziewczyny pomocy. Ptania wczoraj wieczorem dostała gorączki 39. Myślalam, ze to zęby, a teraz juz nie wiem co mam mysleć.
Dzisiaj gorączka 40 stopni po wzięciu póltora czopka i wypiciu całej butelki herbatki z Lipy i miodu -39 stopni, gorączka nie chce spadać niżej. Robię tez okłady na główkę i szyjkę.
…….. wariować zaczynam. Lekarz będzie koło 19-20…dopiero…..

79 odpowiedzi na pytanie: gorączka nie chce spadać:(

koleta Dodane ponad rok temu,

Su możesz jej okłady robić – kark, pachwiny, główka. Temperatura powinna troszkę spaść. I koniecznie niech pije.
Zdróweczka dla malutkiej

gotka Dodane ponad rok temu,

..spróbuj też chłodnej kąpieli..stopniowo dolewając chłodnej wody..dużo zdróweńka dla Dzieciątka

su Dodane ponad rok temu,

nic nie pomaga…kąpieli jeszcze nie próbowałam…. Ale mała już przy zimnych okładach krzyczy i płacze.
Lekarka była, ale akurat małej spadła temeratura do 38, 6 i zachowywała się jakby była zdrowa….. A ja wariuję…już za dużo tego wszystkiego dla mnie…dlaczego ta temperatura nie spada bardziej i na dłużej?
Miał ktoś tak….

jane Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Su:nic nie pomaga…kąpieli jeszcze nie próbowałam…. Ale mała już przy zimnych okładach krzyczy i płacze.
Lekarka była, ale akurat małej spadła temeratura do 38, 6 i zachowywała się jakby była zdrowa….. A ja wariuję…już za dużo tego wszystkiego dla mnie…dlaczego ta temperatura nie spada bardziej i na dłużej?
Miał ktoś tak….

Mam dokladnie tak samo. Zaczelo sie we wtorek, podejrzewalam wirusa, ale jak na trzeci dzien zamiast lepiej, zrobilo sie gorzej, tj prawie 40 st., to na nastepny dzien polecielismy do pediatry. Analiza krwi i moczu. Z krwi wyszlo zakazenie bakteryjne, wiec bierzemy antybiotyk i jest lepiej. Prawdopodobnie zaczelo sie wirusem, skonczylo bakteria, jak powiedziala lekarka. Dodala tez, ze taka temperatura niemozliwa jest przy zebach, ale w to akurat nie wierze.

A – dwa miesiace temu tez mielismy tak wysoka goraczke trzy dni i potem wysypke, po ktorej rozpoznalam trzydniowke. Wiec to u Ciebie rowniez moze byc przyczyna.

Ja zwykle czekam te trzy dni, bo potem zwykle sie rozstrzyga, co to za winowajca, ale Ty masz malutkie dziecko (moje ma ponad rok), wiec dobrze sie stalo, ze juz widziala je lekarka.

kaktus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Su:Dziewczyny pomocy. Ptania wczoraj wieczorem dostała gorączki 39. Myślalam, ze to zęby, a teraz juz nie wiem co mam mysleć.
Dzisiaj gorączka 40 stopni po wzięciu póltora czopka i wypiciu całej butelki herbatki z Lipy i miodu -39 stopni, gorączka nie chce spadać niżej. Robię tez okłady na główkę i szyjkę.
…….. wariować zaczynam. Lekarz będzie koło 19-20…dopiero…..

Myślę, że do teraz już opanowałaś sytuację…

tak na przyszłośc dopiesze jeszcze do tego co podawały dziewczyny owijanie całego dziecka w mokry chłodny ręcznik…

Farmakologicznie można naprzemiennie podawać lek na ibuprofenie i paracetamolu…wówczas mozna częsciej podawać lek przeciwgorączkowy

ja mam awaryjna pyralginę w czopkach, przy anginie nam pediatra zapisała każąc w razie czego podać 1/3. Paracetamol w czopkach przy 3 latce dostałyśmy 250

su Dodane ponad rok temu,

nie opanowałam:( co 2 godziny muszę podawać lek przeciwgorączkowy, bo temperatura rośnie:(, a na lekach i tak nie spada poniżej 38,6:(

nie wiem czy mam iść spać czy czuwać….obudzi się sama jak temperatura będzie rosnąć? niespokojna jestem:(Dzięki Dziewczyny….

moja lekarka uważa, że to zęby, bo dziąsła czerwone i ropulchnione plus lekki wirus żółądkowy i to daje taki efekt

Moja Ptania za tydzień będzie miec rok….

stokrotka22 Dodane ponad rok temu,

moze trzydniowka?
my tez tak miałysmy

zdrowka zycze!!

su Dodane ponad rok temu,

Stokrotko, też taka wysoka temperatura, rosnąca co 2 -2,5 godziny?

bertolumia Dodane ponad rok temu,

Su ja to pewno juz bym w szpitalu siedziala- bardzo wysoka goraczka to nic dobrego dla takiego malucha

a jak badanie moczu? mocze cos sie kluje? albo uszka?

su Dodane ponad rok temu,

no nic jej nie boli, jak tempertura 39 to ona baraszkuje jakby nigdy nic…wezwałam lekrza….ona nie widzi potrzeby pojechania do szpitala…. No to teraz się na maksa zestresowałam:(

bertolumia Dodane ponad rok temu,

moja lilke tez nic nie bolalo
goraczka wysoka ponad 38
i dopiero wyszlo ze to ucho jak zaczelo smierdziec
a tak to dziecko bezobjawowe:)

su Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez becia84:moja lilke tez nic nie bolalo
goraczka wysoka ponad 38
i dopiero wyszlo ze to ucho jak zaczelo smierdziec
a tak to dziecko bezobjawowe:)

no ale u mnie była lekarka i jej zaglądała w uszy, gardło, macała brzuch, oglądała dupaska…

bertolumia Dodane ponad rok temu,

a moze jakis wirus sie przyplatal?
dawaj na zmiane paracetamol z nurofenem
w ten sposob nie przedawkujesz leku

su Dodane ponad rok temu,

no tak daję, ale gorączka spada do maksymalnie 38,6 i na 2 godziny potem znou rośnie…. Nie wiem czy ja zasnę………i to moje serce… No ż[email protected]#$%a!

kaktus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Su:no tak daję, ale gorączka spada do maksymalnie 38,6 i na 2 godziny potem znou rośnie…. Nie wiem czy ja zasnę………i to moje serce… No [EMAIL=”ż[email protected]#$%a!”]ż[email protected]#$%a![/EMAIL]

my miałysmy ostatnio taka nie do zbicia gorączkę, ale poza tym nic dziecku ie bylo…pediatra jak mi póxniej powiedziała obstawiała wirus… Ale dla spokoju sumienia zleciła okreslenie CRP…i było 130… A więc bakterie i antybiotyk konieczny:(

su Dodane ponad rok temu,

no żeby zrobic badanie i tak muszę czekać do poniedizalku, a poniedziałek to będzie też od godz 18 czwartym dniem…ja to sie boję,że jak będę spać to jej gorączka np do 41 skoczy, a j tego nie zauważę….ja już przez te swoje sprawy zrobiłam się nienormalna:(

kaktus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Su:no żeby zrobic badanie i tak musze czekać do poniedizalku, a poniediząłek to będzie też od godz 18 czwartym dniem…

dlatego dziewczyny chyba dobrze piszą o izbie/SORze czy zwal jak zwal…

a jakie dawki tych leków dajesz…mi zawsze zwracają uwagę, że lepiej dac ciut za dużo niz zamalo. Dawka podprogowa niezadziała i tylko niepotrzebnie “truje” organizm…

kaktus Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Su:no żeby zrobic badanie i tak muszę czekać do poniedizalku, a poniedziałek to będzie też od godz 18 czwartym dniem…ja to sie boję,że jak będę spać to jej gorączka np do 41 skoczy, a j tego nie zauważę….ja już przez te swoje sprawy zrobiłam się nienormalna:(

wcale nie nienormalna….

ja z Zazulcem ostatnio spałam..tz podsypiałam…i zwyczajie czułam, ze rośnie temp. Po oddechu i tym że robiła się gorąca

su Dodane ponad rok temu,

czyli co mam jechać na pogotowie?A Ty też byłaś na pogotowiu?
Ale przecież są trzydniówki? Boże, ja naprawde neiw eimc o amm robić..dwa tygodnie temu sama ywzłam ze szpitala:(płakac mi się chce:(
Ta lekarka to moja ciocia…ze 25 letnim doświadczeniem…..mnei tez leczyłą……….

Daję 190 mg paracetamolu- 1, 5 czopka i 5 ml nurofenu. 12 miesiecy i 10 300 kg.

Ja też z 1 strony wolałabym z nia spać, ale z drugiej ja moge zasnąć, a w swoim łózku ma monitor oddechu……

Mojemy M nawet boję się to powiedzieć- znou powie, ze panikuje i przesadzam- wiem na 100%, że ze mną nie pojedzie:(

bep Dodane ponad rok temu,

Zamieszczone przez Su:czyli co mam jechać na pogotowie?A Ty też byłaś na pogotowiu?
Ale przecież są trzydniówki? Boże, ja naprawde neiw eimc o amm robić..dwa tygodnie temu sama ywzłam ze szpitala:(płakac mi się chce:(
Ta lekarka to moja ciocia…ze 25 letnim doświadczeniem…..mnei tez leczyłą……….

Daję 190 mg paracetamolu- 1, 5 czopka i 5 ml nurofenu. 12 miesiecy i 10 300 kg.

Ja też z 1 strony wolałabym z nia spać, ale z drugiej ja moge zasnąć, a w swoim łózku ma monitor oddechu……

Mojemy M nawet boję się to powiedzieć- znou powie, ze panikuje i przesadzam- wiem na 100%, że ze mną nie pojedzie:(
Ja bym pojechała. Badanie z krwi bym zrobiła – crp. Taka temperatura to nie przelewki. I mocz bym sprawdziła – zawsze robię prywatnie więc mogę mocz zawieźć do szpitala zakaźnego 24/24 h.
Wolałabym przesiedzieć niepotrzebnie parę dni w szpitalu niż narażać dziecko – to mówi ta, która pojechała z prawie 2 latkiem z gorączką i płaczem przy sikaniu do szpitala i przesiedziała tam 5 długich dni.
Poza tym dużo tych przeciwgorączkowych. W takich wypadkach czasem podają pyralgin w czopkach – wiem, że to może być niebezpieczne… ale lekarze starej daty i tak podają. Nam pediatra nie pozwoliła podawać nurofenu częściej niż co 6 godzin 2 latkowi, a Mała ma tylko rok i chyba dostaje go częściej…
Su – zdrowia życzę

Znasz odpowiedź na pytanie: gorączka nie chce spadać:(

Dodaj komentarz

Nasze zdjęcia
Czyj to but?
Obiecana zabawa - zgadywanka. oto zasady: 1. swoich butów nie rozpoznajemy 2. rozpoznajemy, albo lepiej próbujemy rozpoznać buty innych zlotowiczek DI 3. jezeli ktoś rozpozna czyjeś buty, szczęśliwa posiadaczka owego obuwia musi koniecznie potwierdzić
Czytaj dalej
Tematy, których nie znalazłam w forum
moja historia z dziś z allegro w tle
Kupiłam w czasie licytacji towar, kupujący podaje mi konto na które mam przelać pieniądze, ale to nie jest jego konto - tłumaczy to tym, że jest to konto kolegi bo
Czytaj dalej