Gran Canaria…warto???

Proszę o opinie..
Znalazłam tanie bilety na koniec sierpnia..
warto jechac z 4latką i półrocznym brzdącem??
Stawiamy na odpoczynek.. 🙂

35 odpowiedzi na pytanie: Gran Canaria…warto???

  1. az mnie korci zeby napisac: nie warto

    ale powstrzymam sie. z trudem.

    kanary to kanary – zawsze warto

    • Dobre;), przecież wiesz,że warto:). Rozumiem dylemat przy Egipcie, Turcji, Tunezji..

      • 🙂 🙂

        Byłam na Fuercie i raczej już na nia nie wróce..
        Byłam na Teneryfie i było suuuper..
        Dlatego pytam o Gran Canarię..w które miejsce najlepiej jechac??
        Moze jakiś hotel podpowiecie???

        • pacz a ja zachwycona fuerta jestem

          • Było mi tam za zimno..3 dni chodzilam z gesia skorka na rekach..
            moze tez za slabo wczulam się w klimat wyspy, bo zle się czulam..bylam w 12tc..mialam przygode na łodce o której nie zapomne do konca zycia

            • Ja tak miałam na Lanzarote zimny wiatr i ostre słońce:), ale nie przeszkadzało mi to. Na Teneryfe nie byłam, Fuerte ma tą zaletę, że była dłuuga szeroka plaża dla nas super. Nie znam innych hotelii niż z kompleksu H10, także niewiele doradzę..

              Kanary są super, najchętniej tylko tam bym latała, ale raz, że długi lot ( dla moich dzieci póki co), a dwa nadal ceny za dzieci są wyższe, niż np na Majorce, Ibizie..

              • Własnie lotu się troche obawiam..
                nie wiem, jak polroczne dziecko zniesie 4h w samolocie..
                Tez myslalam nad Majorką, ale wpadl bilet na G. Canarie za 50 euro..dlatego sie napalilam..

                nie wiem w jaki rejon jechac..musze poszperac…

                • Myślę, że będzie spać, albo szybko zaśnie.. Nasi chłopcy w wieku Twojej córy, także szykuje się bieganie po pokładzie ( nawet jakbyśmy w nocy lecieli, wątpię, że zasną..).

                  Cena biletu super:).

                  • cena super, ale to w jedna strone jest..jedyny minus, to to ze bedziemy musieli wrócic na inne lotnisko..
                    dzisiaj kupimy, mam nadzieje ze cena sie nie zmieni do wieczora

                    • Zamieszczone przez REA

                      nie wiem, jak polroczne dziecko zniesie 4h w samolocie..

                      trzymiesieczne na mojroke 3,5h znioslo super, osmiomiesieczne 9h do nowego jorku tez nienajgorzej, trzynastomiesieczne 11h do los angeles tez dzwingelo 😉
                      duzo gorzej lataja teraz – powyzej 4h to juz mozna sobie w leb strzelic “mamoooo nudze sieeee, mamooooo daleko jeszczeeeee?”

                      • co za pytanie…..
                        😉
                        jak ja bym chciała tam na stałe….

                        • To i tak dobra cena jest:). Zależy od dziecka, mam nadzieję, że u nas tym razem będzie ok:). Najgorzej było na lotnisku, niby ma się pierwszeństwo jako rodzina z małymi dziećmi, ale odprawa celna+ biegające wszędzie dzieci to masakra ( wtedy nawet w wózkach nie chcieli siedzieć).

                          • Masakra, nie moge znalezc hotelu w przyzwoitej cenie 🙁

                            • Zamieszczone przez REA
                              Masakra, nie moge znalezc hotelu w przyzwoitej cenie 🙁

                              Sprawdz na booking.com

                              • Własnie na tej stronie patrzyłam.. Ale duzo jest juz niedostepnych..

                                • Zamieszczone przez REA
                                  Własnie na tej stronie patrzyłam.. Ale duzo jest juz niedostepnych..

                                  A trivago.com znasz? Tu sa wszystkie oferty z netu zebrane razem.

                                  • Wczoraj w nocy zaczęłam tam szperac..dzisiaj jeszcze czasu nie mialam.. Ale przewertuje..dzieki

                                    • REA i jak poszukiwania? Może też na stronie samych hoteli sprawdzisz, wybraliście już region?

                                      • Zamieszczone przez Mamá
                                        REA i jak poszukiwania? Może też na stronie samych hoteli sprawdzisz, wybraliście już region?

                                        Mama, poszukiwania stanely na tym, ze wracamy na Teneryfe, tylko ze do innego hotelu 😀
                                        i w sumie sie ciesze..bardzo mi sie podobalo 🙂

                                        poza tym mam sentyment do wyspy, bo tam zmajstrowalismy synka, a teraz pojedziemy juz z polroczniakiem 😉

                                        • Super:), ja się boję, wracać do Paryża haha, bo wróciliśmy z niego w 4.

                                          Tzn bilet możecie przebukować czy nowy kupicie? A jaki hotel?

                                          Znasz odpowiedź na pytanie: Gran Canaria…warto???

                                          Dodaj komentarz

                                          Mozarella w ciąży

                                          Dzisiaj naszła mnie ochota na mozarellę. I tu mam wątpliwości – czy w ciąży można jeść mozzarellę?? Na opakowaniu nie ma ani słowa na temat pasteryzacji.

                                          Czytaj dalej →

                                          Ile kosztuje żłobek?

                                          Dziewczyny! Ile płacicie miesięcznie za żłobek? Ponoć ma być dofinansowany z gminy, a nam przyszło zapłacić 292 zł bodajże. Nie wiem tylko czy to z rytmiką i innymi. Czy tylko...

                                          Czytaj dalej →

                                          Dziewczyny po cc – dreny

                                          Dziewczyny, czy któraś z Was miała zakładany dren w czasie cesarki? Zazwyczaj dreny zdejmują na drugi dzień i ma on na celu oczyszczenie rany. Proszę dajcie znać, jeśli któraś miała...

                                          Czytaj dalej →

                                          Meskie imie miedzynarodowe.

                                          Kochane mamuśki lub oczekujące. Poszukuję imienia dla chłopca zdecydowanie męskiego. Sama zastanawiam się nad Wiktorem albo Stefanem, ale mój mąż jest jeszcze niezdecydowany. Może coś poradzicie? Dodam, ze musi to...

                                          Czytaj dalej →

                                          Wielotorbielowatość nerek

                                          W 28 tygodniu ciąży zdiagnozowano u mojej córeczki wielotorbielowatość nerek – zespół Pottera II. Mój ginekolog skierował mnie do szpitala. W białostockim szpitalu po usg powiedziano mi, że muszę jechać...

                                          Czytaj dalej →

                                          Ruchome kolano

                                          Zgłaszam się do was z zapytaniem o tytułowe ruchome kolano. Brzmi groźnie i tak też wygląda. dzieciak ma 11 miesięcy i czasami jego kolano wyskakuje z orbity wygląda to troche...

                                          Czytaj dalej →
                                          Rodzice.pl - ciąża, poród, dziecko - poradnik dla Rodziców
                                          Logo
                                          Enable registration in settings - general